לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ריקוד בקהילה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם נעמה שפיצר
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  תכניות לימוד מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : נעמה שפיצר
מתי : רביעי- רביעי 3/7/2013-24/4/2013 09:00-12:00
עם :

נעמה שפיצר

תכנית השתלמות בנושא ריקוד בקהילה
בהדרכת נעמה שפיצר B.Dance, M.Res
תוכנית לימוד בת 10 מפגשים בחיפה ומפגש מבוא
מקדים
תכנית השתלמות בנושא ריקוד בקהילה
בהדרכת נעמה שפיצר B.Dance, M.Res
תוכנית לימוד בת 10 מפגשים בחיפה + הזמנה למפגש מבוא

מהו ריקוד בקהילה? זו תפיסה רחבה של מחול ותנועה שמכירה במגוון היתרונות החברתיים והבריאותיים הגלומים בהשתתפות בפעילויות ריקוד. ריקוד בקהילה מבוסס על המטרה להשיב על כנו את המצב בו ריקוד הוא רכיב בלתי נפרד מדרך החיים של החברה המערבית ומתוך רצון להיפטר מסטריאוטיפים מדירים של מהו ריקוד ומיהם רקדנים.
הקורס פתוח למדריכי תנועה, לרקדנים ומורים לריקוד, לאמני מופע בתחומים נושקים (כגון קרקס, תיאטרון פיזי), ולמדריכי חינוך גופני המעוניינים לפתח ולשכלל את יכולתם לעבוד בתנועה עם אוכלוסיות שונות בקהילה ואת יכולתם להתאים פעילות ריקודית ותנועתית ליכולות שונות.
התכנית תעניק כלים ממשיים ושימושיים להנחיית פעילויות מחול ותנועה במסגרות קהילתיות מגוונות כגון בתי ספר, בתי הורים, גני ילדים, חינוך מיוחד, צהרונים וחוגים.
בתום תכנית ההשתלמות יקבלו המשתתפים חומר מודפס ובו משחקים ותרגילים שימושיים ותעודת השתתפות. בהמשך יוזמנו בוגרי התכנית להמשיך בהתפתחות מקצועית בימי עיון וסדנאות בהם נתמקד ונעמיק בכל פעם בנושא אחר.
נושאי הלימוד בתכנית:
? רעיונות מעשיים להנחייה שיתייחסו לנושאים כגון תרגילי חימום, משחקי תנועה, משימות יצירתיות, שימוש באביזרים ובמוסיקה, תרגילי כוריאוגרפיה ואילתור.
? הכרות עם מבוא תיאורטי על מאפיינים וצרכים של אוכלוסיות שונות כגון גמלאים, חולי דמנציה, הגיל הרך, הפרעות קשב, נוער בסיכון, קבוצות בין-דוריות וקבוצות משולבות יכולת.
? במהלך התכנית יוכל כל משתתף להתנסות בתכנון ובהנחייה של פעילות ריקוד ולקבל הדרכה. נלמד זה מזו ונכיר שיטות עבודה מגוונות.

על המורה
נעמה שפיצר בוגרת תוכנית מחקר לתואר שני במחול מאוניברסיטת קובנטרי באנגליה (Coventry), בוגרת סירקומדיה - בית ספר לקרקס ותיאטרון פיזי באנגליה, ובוגרת האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. מזה חמש עשרה שנים נעמה עובדת בהוראת מחול, ניהול אמנותי, מחקר ומופע עם אוכלוסיות שונות ומגוונות בישראל, אנגליה והולנד. בין השאר עבדה עם נערות בסיכון, חולי דמנציה, ליקויי למידה, ילדי בית ספר וגיל הגן. לאחרונה עברה נעמה לגור בישראל לאחר 10 שנות מגורים באירופה והיא מלמדת ריקוד במכללת אורנים, בסדנא להכשרת רקדנים בחיפה ובבית הורים משען כרמל.

תאריכים ושעות
ימי רביעי, 9:00-12:00
שעור ראשון 24.4.2013 שעור אחרון 3.7.2013 אין שיעור בחג שבועות סה"כ 10 שיעורים.
סדנת מבוא והכרות לפני תחילת הקורס: יום רביעי, 17.4.2013 בשעות 9:00-12:00. בואו להכיר ולהתנסות. הסדנה אינה חלק מתוכנית הלימוד, אבל תיתן טעימה של מה שנעשה. ניתן להרשם לתוכנית גם בלי להשתתף בסדנא, וניתן להשתתף בסדנא בלי להרשם לתוכנית.
מקום
סטודיו תנועות, רחוב גורדון 1, חיפה, נווה שאנן מפה: http://bit.ly/StudioTnuot

הרשמה:
? דמי הרשמה: 150 ש"ח. דמי ההרשמה לא יוחזרו.
? 1400 ש"ח לתשלום לפני תחילת הקורס, לא כולל דמי הרשמה. (אפשר בתשלומים, פנו אלי לפני כן).
? סדנת המבוא עולה 120 ש"ח. לנרשמים לתוכנית מחיר זה יקוזז מדמי ההרשמה.


תנאי קבלה
בוגרי תכניות להכשרת רקדנים / מורים לריקוד / אמני מופע / מורים לחינוך גופני. התוכנית מיועדת לבעלי מיומנות גוף ותנועה שמעוניינים לפתח ולהעשיר את כישורי ההוראה שלהם. בכל מקרה של ספק ? בואו ליום המבוא או פנו אלי לפני ההרשמה.

פתיחת הקורס מותנית במספר הנרשמים

לקבלת טופס הרשמה, לשאלות ולפרטים נוספים אנא פנו אלי:

נעמה שפיצר

טלפון: 054-6901725

אימייל: [email protected]


נעמה שפיצר

בוגרת תוכנית מחקר לתואר שני במחול מאוניברסיטת קובנטרי באנגליה (Coventry), בוגרת סירקומדיה - בית ספר לקרקס ותיאטרון פיזי באנגליה, ובוגרת האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. נעמה עובדת בהוראת מחול, ניהול אמנותי, מחקר ומופע עם אוכלוסיות שונות ומגוונות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : נעמה שפיצר
מתי : רביעי- רביעי 3/7/2013-24/4/2013 09:00-12:00