לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

יוגה עם קרין

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם יוגה עם קרין
יוגה »  יוגה »  שיעורים יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : קרין מנדלוביץ
מתי : חמישי- ראשון 11/8/2013-11/7/2013 9:15-10:45
עם :

קרין מנדלוביץ

שיעורי יוגה בתל אביב המתאימים לכל הרמות והגילאים. תירגול זורם ודינמי יחד עם שהייה והתבוננות בתנוחות השונות, בנשימה ובישורת הגוף. תירגול של שעה וחצי - הפוגה והרפייה מהאינטנסיביות של היום-יום.
בעבודה גופנית-מנטלית-אנרגטית נפתח גמישות, חוסן, דיוק ומודעות. נשים לב לנשימה, לתנועה, ליציבה, להתמקדות בפרטי התנוחה וליישור נכון של אברי הגוף.

מאמינה שמזרן היוגה מהווה כלי רב עוצמה לחקירה של העולם הפנימי שלנו (הכולל: רגשות, מחשבות, תחושות, תפיסות ואמונות) ושל העולם שמחוצה לנו (הזולת, הסביבה, המציאות). יוגה פירושה איחוד, חיבור, הרמוניה והתמזגות. מעבר למעלות הגופניות והמנטליות של היוגה, התירגול מלמד אותנו גם להיות נוכחים יותר בתוך גופינו - בשקט, בשלווה ובשמחה.

מה יש לי להציע, מתי והיכן:

> שיעורי בוקר בראשון 8:30 וחמישי 9:15 ושיעור ערב ברביעי 21:00 בסטודיו באבן גבירול 91

> שיעורי יוגה דהרמה לידים בגילאי 6-8 ביוגה סטודיו ביוסף הנשיא 5, בימי שני 16:45-17:30. http://www.yoga-studio.co.il/about-classes/yoga-dharma-children-class/

> שיעורים פרטיים או לשניים ? מיועד למי שרוצה לתרגל באופן עצמאי ואישי בקצב ובעוצמה המתאימים לו או לשניים שרוצים לתרגל ביחד בסביבה אינטימית ולהעמיק את הקשר ואת התקשורת ביניהם ושל כל אחד עם עצמו. (בסטודיו או בבית הלקוח)


קרין מנדלוביץ
מורה מוסמכת ליוגה למבוגרים וילדים וחברה באירגון מורי היוגה בישראל

קרין מנדלוביץ

בעבודה גופנית-מנטלית-אנרגטית נפתח גמישות, חוסן, דיוק ומודעות. נשים לב לנשימה, לתנועה, ליציבה, להתמקדות בפרטי התנוחה וליישור נכון של אברי הגוף. הבסיס המתודי והשימוש באביזרים של איינגאר בשילוב הזרימה של הויניאסה יוצרים תירגול יצירתי ומאוזן.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : קרין מנדלוביץ
מתי : חמישי- ראשון 11/8/2013-11/7/2013 9:15-10:45