לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

Bandרצועות

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם RetzuotBand
»   »  מסיבות »   »

הצטרפ/י
עם : Bandרצועות
מתי : שני- שני 27/5/2013 20:00-22:00
עם :

Bandרצועות

יצירת המחול "BANDרצועות", היא טריו בן 30 דקות של מחול עכשווי ייחודי, מבית היוצר של הכוריאוגרפיות ג`וליה קראוס דייבק (שוודיה) ואייר בלומברג (ישראל).

יצירת המחולBAND" רצועות", אשר תציג את ערב הבכורה שלה בתיאטרון "תמונע" ב27.5.2013, היא טריו בן 30 דקות של מחול עכשווי ייחודי, מבית היוצר של הכוריאוגרפיות ג`וליה קראוס דייבק (שוודיה) ואייר בלומברג (ישראל).
היצירה "BANDרצועות", מתארת מפגש בין שלוש דמויות המתנועעות בתוך עולמן הפנימי, תוך השתוקקות אל האוטופי והלא נודע. פגישתן מתרחשת באזור שבין חלום למציאות, ומולידה מערכת יחסים דינאמית ומורכבת. השילוב שבין שפת המחול האנרגטית והרעננה, לצד עולם פילוסופי עמוק מדגיש את נקודת המבט הייחודית של היוצרות.

לבכורה הישראלית מגיע טריו המחול לאחר שורת הופעות מוצלחות בשוודיה. בפברואר 2013 הוזמנו לתיאטרון אוריון, תיאטרון מרכזי בשטוקהולם, לארבע הופעות ערב מלאות. לשם השלמת המופע הזמינו קראוס ובלומברג את הכוריאוגרפית הישראלית מאיה ברינר, אשר יצרה מיצג אינטראקביטי בביצוען.
אייר בלומברג, מיוצרות המופע, סיפרה: "ההפקה היא עצמאית לחלוטין. עשינו את הכל לבד וללא עזרה ממסדית: הכוריאוגרפיה, הביצוע, ההפקה, השיווק והמימון. ההפקה התאפשרה בשל שיתופי פעולה עם אמנים נפלאים מתחומים שונים שהאמינו בנו ובראייה האומנותית שלנו."
המופע בשטוקהולם היה הצלחה מסחררת וכלל ביקורת מצוינת בעיתון SvD, העיתון היומי הגדול ביותר בשוודיה . מתוך הביקורת: "הן חוקרות את האינדיבידואליות שלהן ואת מציאותן הפנימית כמו גם החיצונית: מגלות הבנה, מאתגרות האחת את רעותיה, פועלות יחדיו או מבטלות זו את זו, תוך כדי שהייה במרחב בין שיתופיות לחירות אישית"

Bandרצועות

יצירת המחול "BANDרצועות", אשר תציג את ערב הבכורה שלה בתיאטרון תמונע ב27.5.2013, היא טריו בן 30 דקות של מחול עכשווי ייחודי, מבית היוצר של הכוריאוגרפיות ג`וליה קראוס דייבק (שוודיה) ואייר בלומברג (ישראל).
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : Bandרצועות
מתי : שני- שני 27/5/2013 20:00-22:00