לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

עוגנים בכף הרגל - סדנת אנטומיה מוחשית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מאיר טורניאנסקי
יוגה »  יוגה »  סדנאות יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : מאיר טורניאנסקי
מתי : שישי- שישי 26/7/2013 12:00-16:00
עם :

מאיר טורניאנסקי

נכיר את המבנה האנטומי ה`ארכיטקטוני` של כף הרגל ברמת השלד והשרירים. נראה כיצד אתרים שונים בכף הרגל הופכים לעוגנים ויכולים להוות נקודות מוצא לתנועות ולתנוחות של הגוף, לשפר תנועה ולהגביר מודעות
כף הרגל היא הבסיס ליציבתנו,לתנועה הזקופה ולהתקדמות תוך כדי תנועה. בכל שיטה המשלבת פעילות גופנית, יש לכף הרגל איכויות של נקודת ההתחלה ובסיס לתנועה. כף הרגל מתאימה את עצמה לדרישות השונות המגיעות מהגוף, ומעורבת בתכנון ובהנדסה של כמעט כל תנועה או תנוחה שנבצע.

בסדנה נכיר את המבנה האנטומי וה`ארכיטקטוני` של כף הרגל ברמת השלד והשרירים, בעזרת שילוב של לימוד עיוני, מישוש, תנועה ואסאנות יוגיות. נראה כיצד אתרים שונים בכף הרגל הנוצרים ממבנים של השלד, השרירים ורקמות החיבור יכולים להוות נקודות מוצא לתנועות ולתנוחות של הגוף. כאשר אנו מכירים את המפה של כף הרגל, ומכוונים את התודעה אל אותו אתר בצורה מוחשית הוא הופך לעוגן. עוגן זה הינו דינמי וגמיש ולא סטטי ונוקשה. מתוך מודעות זו לעוגן אפשר ליזום להפיק ולבקר את התנועה ממקום שורשי, יסודי ומקורקע. בכך העוגן מסייע ליציבות ולנינוחות של כל פעולה שנרצה לבצע.

מאיר טורניאנסקי

נטורופת, רפלקסולוג, מטפל הוליסטי ומורה ליוגה.מציג בפשטות ובבהירות מבנים ותהליכים בגוף האדם, ומחבר אותם ללמידה עיונית ופיזית, היוצרת הבנה פנימית של הגוף ברמה תאית, איברית ושיכלית. זו מסייעת לשיפור האינטיליגנציה התנועתית בכל מקצועות הגוף.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : מאיר טורניאנסקי
מתי : שישי- שישי 26/7/2013 12:00-16:00