לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

יוגה ערבה פארק תמנע הערב המרכזי

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם we משתפים
יוגה »  יוגה »  סדנאות יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : יוגה ערבה מאורע האיחוד
מתי : רביעי 15/11/2023
עם :

יוגה ערבה מאורע האיחוד

זו הזמנה למאורע האיחוד המרגש של 3 ימי יוגה ערבה. נצפה ביום מפנה את מקומו ללילה בזמן שאנו נתקרב אל הלב בתרגול ה - "Unity" עם שאקטי מאי ופפה דאנזה, ארוחת ערב חגיגית ומופע מוזיקלי חוצה גבולות.

?180 לפני הנחה
?100 לנרשמים כאן (מס המקומות מוגבל). כרטיס מתנה יוגרל בין הנרשמים ב- 24/10.

מסורת יוגה ערבה מחזירה אותנו לפארק תמנע למאורע האיחוד בערב שישי ה 1/11 במקום היפה והמרשים ביותר בערבה. נפתח בתרגול שקיעה מיוחד לרגלי עמודי שלמה עוצרי הנשימה באחד המקומות היפים בארץ. לאחר מכן, אל מול האגם בפארק תוגש ארוחת ערב חגיגית.

מופע חד פעמי וחוצה גבולות: אנסמבל ישראלי (אלון אמאנו קמפינו, חיים לרוז, מארק אליהו) יארחו שורה של מוזיקאים מובילים מהרשות הפלסטינית (מחמד חאג`, סאמר חליל ג`ראדאת, מרמאללה, סנא אל דיק, משכם) בערב שמופק במיוחד עבור יוגה ערבה.

ביום ראשון ה 24/10 יוגרל כרטיס במתנה.
כדי להשתתף בהגרלה כל שעליכם לעשות הוא share לפוסט בפיסבוק או להרשם כאן באתר.

ומי שלא יזכה במתנה?
יזכה בכרטיס במחיר 100שח במקום 180שח.
רק צריך להרשם כדי שנוכל לחזור אליכם אחרי ההגרלה.

תירגול ה - "Unity" שאקטי עם מאי ופפה דאנזה : תרגול שקיעה מיוחד עם אורחנו המיוחדים , אשר ילווה במוזיקה חיה. כאשר רואים את מאות המתרגלים מתאחדים במעמד הזה, בערב האיחוד, לכדי גוף אחד, קשה שלא להתרגש מעוצמת המפגש. מפגש עם מורה מיוחדת במיקום מיוחד, אשר נחקק בזיכרון ומאפשר פתיחה והתרגשות.

Entrainment Yoga פותחה על ידי שאקטי ופפה, שבמשך שנה שלמה עבדו יחד כדי להלחין 7 יצירות מוזיקליות ל-7 תרגילי יוגה רציפים, שמאזנים ומחזקים את 7 הצ`אקרות. התרגילים מאוד מדוייקים ומדיטטיביים. כל תנועה מסונכרנת עם הנשימה, ויחד הן יוצרות `ריקוד פראנה`, בו שקט פנימי ותנועה מתאחדים. כל פרק משבעת התרגולים מלווה במוזיקה שנכתבה במיוחד בשבילו על ידי פפה, והיא מעצימה אנרגטית את הצ`אקרה.

האפקט העוצמתי שמתקבל מורגש מיד ומתבטא בהעלאת רמת האנרגיה בגוף ובתחושת שקט ורוגע נפשי, פתיחות וקלילות.

Entrainment Yoga עובד על העיקרון לפיו שני גופים סמוכים אחד לשני, הנמצאים בתנועה, נוטים להסתנכרן בהרמוניה. העיקרון לפיו פועל ה-Entrainment הוא אוניברסאלי ופועל גם בתחומי הכימיה, פרמקולוגיה, ביולוגיה, רפואה, פיזיולוגיה, סוציולוגיה, אסטרונומיה, אדריכלות ועוד. הדוגמה הקלאסית לכך, נראית בפעימות לב של שני אנשים שונים ? כשהלבבות קרובים אחד לשני, הם יפעמו בסינכרוניזציה. דוגמה נוספת לעקרון עליו מושתת ה-Entrainment היא העובדה שנשים הגרות באותו בית יקבלו את המחזור החודשי שלהן באותו הזמן.

Entrainment Yoga מסנכרנת את הפיזיות, מנטליות ורגש, כך שכל אלה יחד יוכלו לנוע בהרמוניה ובחן. הסמינר פתוח לכל הרמות ומומלץ ליוגים שמעוניינים בשיח רוחני עם שני מורים מנוסים, שיכולים לענות ולעזור בכל עניין על יוגה ושיטות רוחניות אחרות.

פארק תמנע - הפארק ממוקם כ - 25 ק"מ צפונית לאילת. הפארק משלב נוף אתרי נוף ועתיקות מיוחדים לצד היסטוריה ופעילויות מגוונות לכל המשפחה. הפארק רחב ידיים, משתרע על שטח של כ- 60,000 דונם וצורתו מזכירה פרסה המוקפת במצוקים תלולים משלושת צדדיה.
במרכזה מתרומם הר תמנע לגובה 453 מטרים. בקעת תמנע היא חלון גיאולוגי, בו נחשפים סלעים מגוונים, המכילים מינרלים דוגמת נחושת, ברזל, מנגן ועוד.

תמנע, הוא המקום הראשון בעולם בו כרו נחושת. ברחבי הפארק, ניתן למצוא אלפי פירים של כריית נחושת ושרידים של תנורי התכה מתקופת האימפריה המצרית הקדומה.

פארק תמנע מצטיין באתרי נוף רבים ומגוונים, תצורות סלע מרהיבים ביופיים ובאתרים גיאולוגים וארכיאולוגים רבי חשיבות.
עצי השיטה וצמחיית המדבר, עדרי הצבאים המשוטטים והיעלים הנשקפים למבקר מעל הצוקים ופעילות האדם בימי קדם ועד ימינו הביאו להתעניינות רבה ולהפיכתו למוקד תיירות רב ערך.

ביום ראשון ה 24/10 יוגרל כרטיס במתנה.
כדי להשתתף בהגרלה כל שעליכם לעשות הוא share לפוסט בפיסבוק או להרשם כאן באתר.

ומי שלא יזכה במתנה?
יזכה בכרטיס במחיר 100שח במקום 180שח.
רק צריך להרשם כדי שנוכל לחזור אליכם אחרי ההגרלה.

יוגה ערבה מאורע האיחוד

למשך 3 ימים, הערבה כולה תלבש יוגה, ישובי הערבה ובתי הארחה שבהם, מזמינים את עולם היוגה לבוא ולהתארח במשך סופ"ש אחד לארוע מיוחד במינו, סופ"ש יוגה ערבה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : יוגה ערבה מאורע האיחוד
מתי : רביעי 15/11/2023