לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

טיפול בביוסינתזה - פסיכותרפיה גופנית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם קרן דוד
טיפול עצמי »  פסיכותרפיה »  אימון / טיפול פסיכותרפיה »  פסיכותרפיה »

הצטרפ/י
עם : קרן דוד הרטמן
מתי : ראשון- שישי 23/1/2014-23/10/2013
עם :

קרן דוד הרטמן

טיפול בביוסינתזה עם קרן דוד הרטמן. מטפלת בשיטת ביוסינתזה (פסיכותרפיה גופנית). הטיפול נעשה אחד-על אחד ומשלב שיחה, תנועה ומגע. כמטפלת אני שואפת ללוות ולתמוך במטופל בתהליך או במשאלה לשינוי.
בריאות פיזית ונפשית מושגת כאשר ישנה הרמוניה בין שלושת הרבדים: מחשבה, רגש, תנועה. חוויות ילדותנו ונסיבות חיינו יצרו מבנה גופני ונפשי המתבטא ומתגלם בכל מיני צורות: תבניות אופי, תבניות נשימה, מבנה שלד-שריר, סימפטומים רפואיים, תבניות מערכת יחסים ועוד.

בבואנו להתחבר פנימה כדי לצאת החוצה, בבואנו לבקש שינוי אנו בודקים איזו תמונה פנימית או תבנית אינן משרתות אותנו יותר וכיצד ניתן לסייע למטופל תוך חיבור לגופו ולמשאבים בחייו, לבחור מחדש בתנועה ישנה או בתנועה חדשה אותה הוא מבקש לעצמו.

המפגש בין המטפל למטופל הוא מפגש מבוסס קשר אשר יוצר עבור המטופל מרחב שהוא רק שלו ועבורו. בתוך מרחב זה משתחזרות לרוב תבניות קשר שהיו או ישנן עדיין בחיי המטופל ואשר מבקשות תשומת לב או ריפוי.

קרן דוד הרטמן

מטפלת בביוסינתזה ועורכת מגזין "תנודות".
הטיפול מתאים לכל אדם ומשלב שיחה, תנועה ומגע. טיפול עדין אשר מאפשר לאדם להתחבר לקצב שלו, ללמוד את המשאבים וליצור חיבור ושינוי בדפוסי מחשבה, תנועה ובמערכות יחסים. www.tnudot.com
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : קרן דוד הרטמן
מתי : ראשון- שישי 23/1/2014-23/10/2013