לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

עצמת הנשימה עם שרדהה 12-14/12

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
נשימה »  נשימה מודעת »  סדנאות נשימה מודעת »  נשימה מודעת »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 14/12/2013-12/12/2013 16:00-16:00
עם :

אשרם במדבר

להתחבר מחדש אל עצמי. להגיד כן לחיים, כן לנשימה, כן לאהבה, כן לפחד, כן לכעס, כן לעוצמה, כן לשמחה, כן לריקוד, כן לחושניות, כן ליופי שנמצא במקום בו לכל צבעי הקשת יש לגיטימציה לצבוע את החיים
עצמת הנשימה
סדנת נשימות (ריברסינג), ביו אנרגיה ותנועה
סופ"ש 12 - 14 בדצמבר
להתחבר מחדש אל עצמי. אל עצמי שמעבר לטייס האוטומטי, אל עצמי שמעבר לשלל ההתניות. להרגיש באמת, לא "בערך". להסכים להסתכן ולחיות ממש ולא בכאילו. להגיד כן לחיים, כן לנשימה, כן לאהבה, כן לפחד, כן לכעס, כן לעוצמה, כן לשמחה, כן לריקוד, כן לחושניות, כן ליופי הזה שנמצא במקום בו לכל צבעי הקשת יש לגיטימציה לצבוע את החיים

בנשימה טמונה אנרגיית החיים, וכאשר הגוף נפתח אל הנשימה הוא פוגש את מלוא העוצמה שבחיים. דרך עבודת הנשימות נוכל לתמוך באיכויות הטבעיות שלנו- כגון שמחה ועצב, עוצמה ורכות, ביטוי, שובבות וחושניות, תנועה וגם שקט.
בסדנת "העוצמה שבנשימה" תשתמשו בכלי הפשוט ביותר אך גם העוצמתי ביותר: הנשימה.
דרך שימוש בטכניקות נשימה אנרגטיות, תרגילי ביו-אנרגיה ומדיטציות אקטיביות יתחיל תהליך של זיהוי והסרת החסימות בגוף הפיזי, הריגשי והמנטאלי, תהליך הפותח את הנושם לחוויה מלאה יותר של החיים. בדרך זו, רגיעה והבנה עמוקה של עצמיכם מתרחשת ונוצרת אפשרות לאינטליגנציה הטבעית שלנו להוליך בדרך חדשה ומשוחררת. העוצמה הטבעית מתעוררת לחיים באופן כמעט מיידי ומחכה למימוש של הפוטנציאל שבכם, אל הקפיצה הגדולה אל החיים

כמה פעמים בחיים הרגשתם תקועים באותה תבנית רגשית, אשר מנעה מכם לחיות את החיים במלוא הפוטנציאל שבהם? החסימות הללו רק מעידות, כי במהלך החיים נמנענו מסיבות שונות לממש את היכולת האמיתית שהחיים מציעים.
האוטומט שהחיים מונעים ממנו, מרדים, הופך את האדם ליישן. הפער בין הילד הקופצני שהייתם לבין המבוגר שבנו הולך וגדל. זו הזדמנות מעולה לחזור אל המקור, אל אנרגיית החיים הפועמת בכל אחד ואחת מאיתנו, לחיבור מחודש אל העוצמה והחיוניות שבנו.

בסדנה יעברו המשתתפים תהליך אינטנסיבי, חוויתי ומרגש, בקבוצה אינטימית, באווירה המיוחדת של המדבר והאשרם. נעבוד באמצעות הנשימה הטראנס-אנרגטית (ריברסינג Rebirthing וביו-אנרגיה) ויחד איתם נשלב סשנים מגוונים של תרפיה, מדיטציה, תנועה וריקוד, קאונסלינג, גשטאלט ועוד. מטרתה של הסדנה להפגיש את הנושם עם עצמו, עוצמתו הגלומה בפנים ובכך לייצר הבנה עמוקה יותר של עוצמת החיים הפועמת בכולם.

אין צורך בניסיון קודם כלשהו. אבל יש צורך במוטיבציה לעבור תהליך אינטנסיבי ומשמעותי.

שרדהה
"כשהלב נכון בעד ונגד נשכחים". (אושו)

מנחה קבוצות תרפיה ומדיטציה מדריך ויועץ (גשטאלט) ומטפל בנשימה ביו-אנרגטית (Pulsation).
בעל תואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה בחינוך,יועץ ארגוני בחברות וארגונים.
ממקימי אשרם במדבר וכיום מנהל את אשרם במדבר - "אהלן אהלן הפקות בע"מ".

שרדהה מזמין כל אחד ואחת מכם לבוא לאחת מהסדנאות העמוקות והטיפולית אך גם המשעשעות, בהשראת משנתו הצבעונית של אושו ועבודתו האישית. בואו לאפשר לעצמכם תהליך עוצמתי; לגלות את האמון שבכם, שמסתתר מאחורי הפחד, את האהבה שמסתתרת מאחורי השפיטה, ואת הקלילות שמסתתרת מאחורי השליטה.

לפרטים והרשמה רוני
052-4483242
[email protected]

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 14/12/2013-12/12/2013 16:00-16:00