לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

העמדה משפחתית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מירב שרייבר קונטה
מערכת יחסים »  אהבה ויחסים »  סדנאות אהבה ויחסים »  אהבה ויחסים »

הצטרפ/י
עם : מירב שרייבר מטפלת בתנועה
מתי : שלישי 10/6/2014 19:30-22:00
עם :

מירב שרייבר מטפלת בתנועה

שיטת ריפוי חזקה שמאפשרת לנו תוך זמן קצר למצוא את הגורמים לקשיים בחיי היומיום, כמו בעבודה, בזוגיות, ביצירתיות, בריאות, כסף ועוד...
בקונסטלציה משפחתית
אנו מסתכלים על היחיד כחלק משלם גדול, משפחה, תרבות, מדינה, קבוצת שייכות. כאשר כל אחד משפיע ומושפע מהאחר. גם אנשים שמעולם לא פגשנו מדורות קודמים יכולים להשפיע רבות על התנהגותנו כיום. בקונסטלציה משפחתית אנו למדים כיצד אנו מושפעים מאחרים בחיינו ובגורלנו. השיטה די פשוטה. נציגים מקבוצה מייצגים אנשים מהמשפחה שלנו או מהמערכת המשפחתית שלנו. אנשים הופכים להיות אחים, הורים, ואחד עבור הקליינט. אנו מתבוננים כיצד הם נעים ומתנהגים אנו מתחילים להבחין היכן הקושי עצמו יושב. בתוך הקונסטלציה מזהים מתנועות הנציגים מי מושפע ממי ומי קשור במי באופן כזה שאינו יכול להמשיך ולחיות את חייו שלו. מי מושפע מגורלו של מי.
הנציגים חופשיים למצוא את מקומם ההרמוני במערך המשפחתי כמעט ללא התערבות המנחה. אנו בוטחים בנציגים ובדינאמיקות העדינות אותן הם מייצגים. המנחה רואה מה יכול לעזור לריפוי ולהעביר זאת למונחה. המנחה מאפשר מרחב שבו האמת תתגלה ותשרת את המונחה. המונחה יכול למצוא כיוון חדש בחייו לגבי השאלה שלו.
אנו מבינים כיצד המצפון פועל בתוכנו וכיצד הוא יכול להוביל לקשר קוונטי בין שני אנשים שאף פעם לא הכירו זה את זה. כפי שהנציגים מסוגלים באופן מדויק להביא את תמונת המצב של משפחה שאף פעם לא הכירו.

עדויות ממפגשים קודמים:

"שיטת ריפוי חזקה בהחלט, ואת מירב ניהלת את המפגש ברגישות וביד בוטחת - היה מרגש ופוקח עיניים". תודה רונית גבאי

"תודה רבה, עדיין מהדהדים הקולות והארועים. היה חזק מאד הגם שלא חדש לי. הופתעתי מהדברים שצפו שהם עמוקים וסמויים מהעין. עושה שנים עבודה פנימית בערוצים רבים ושמחה להשיב לעצמי את השמחה שאבדה ואת התקווה והאהבה לעצמי ולעולם. תודה רבה רבה על הנחייה רגישה ומופלאה." נ`.

"זה ארוע, שלמרות שהוא פשוט וקטן ונעים, הוא מהסוג שמשנה חיים. הוא עושה זום אין על אפיזודות ארכיאולוגיות בחיים ומחדד את הראייה וההסתכלות על עצמכם ביחס למשפחה מעכשיו והלאה. חוויה מרגשת של "לפני " ו"אחרי"...ולאלה שמרגישים לא מנוסים, רגישים, חשדניים, ספקניים מירב היא מהעדינות והרגישות שפגשתי, לא לפחד, פשוט לבוא, שולחת באהבה." ו`

"היה מדהים, חזק ומפתיע. איך זה עובד כל כך מדויק? הרגשתי כנציג חלק ממשהו רחב יותר שמניע אותי במרחב. היה לי ברור מה צריך להעשות ולהאמר כדי לשנות את המצב והשיתוף של שאר הנציגים היה כל כך אותנטי ומרגש." א`

"לא כל כך ידעתי למה אני מגיע. היה מפגש אמוציונאלי ברמות שלא ציפיתי, ויחד עם זאת היתה אינטימיות מדהימה בסוף המפגש. למדתי לעומק את המונח "רגשות מעורבים". א`

אני רוצה לספר לכם על חוויה מדהימה שעברתי אתמול ונקראת Family Constellation. חברתי האהובה Meirav Schreiber שהיא מטפלת בתנועה, מעבירה סדנאות באמצעות השיטה המופלאה הזו, פעם בשבוע בקליניקה הכל כך יפה שלה ברמת השרון.
הרעיון בגדול בשיטת העבודה הזו (לפי ההבנה שלי, מירב בטח תסביר לכם את זה יותר טוב) שדינמקות, מע` יחסים שאנו "סוחבים" בחיינו, דפוסים, מצוקות, גורמים מעכבים בחיינו, תקיעויות, חוסר יכולת לשחרר אנשים מחיינו, וכו`, קשורים למע` יחסים במשפחה של כמה דורות אחורנית.
אחד החלקים המדהימים בעבודה הזו שאתה יכול לגלות שנושאים שתוקעים אותך בחייך כמו רגשות של בושה או אשמה בתחום חיים מסוים (זוגיות, מיניות, כסף וכו`) הם בכלל לא שלך, אלא של בן משפחה אחר ואתה סוחב את זה איתך כל חייך. אתה יכול לגלות שאדם שאתה לא מצליח לשחרר מחייך "מגלם" איזו פונקציה בחייך שקשורה לבן/בת משפחה שלך.
הדבר השני שמדהים בשיטה הזו הוא השחרור המתאפשר דרכה. מהצד זה נראה כמו דרמה תרפיה/פסיכודרמה, אבל זה לא. האנשים הלוקחים חלק בקונסטלציה, ברגע שהם מייצגים דמות מסוימת, הם ממש מרגישים וחווים את מה שהיא מרגישה וחווה. הדמויות השונות בחיי האדם "מקבלות חיים" והן זזות בחדר, מדברות, חוות, מרגישות ויוצרות למעשה את התהליך.
אתמול הצלחתי לשחרר מחיי איש יקר. בתהליך הזה גם התגלו לי דברים חשובים לגבי משפחתי, ולגבי אנשים שאני "החזקתי" שנים רבות ולא שחררתי ותקעו אותי.
יצאתי מהמפגש עם מירב בהרגשת "היי" מדהימה. התחושה היום המתמשכת היא כאילו משהו מאד כבד הוסר ממני ואני יכולה להיות קלילה ושמחה.
בתור מטפלת שעובדת בשיטות מספר ומכירה שיטות טיפול רבות אני ממליצה בחום ואהבה על מירב שרייבר ועל השיטה שפשוט עושה שינוי בחיים

ברט הלינגר, ממציא השיטה, חקר, למד וטיפל במשפחות יותר מחמישים שנה, ציין כי רבים מאיתנו באופן לא מודע רוצים להשתייך למשפחתנו בכך שאנו לוקחים על עצמנו, מחלות, רגשות קשים כדיכאון, חרדה, אשמה, כעס, בדידות, ומקריבים הרבה מהפוטנציאל והחופש שלנו עבור הניסיון להקל על בן משפחה אחר, הורה, או בן משפחה שאף לא הכרנו בחיינו. מטרת הקונסטלציה לשרת את העתיד ובדרך הטובה ביותר ליצור סדר משפחתי חדש שישחרר את האדם מדפוסים שחוסמים את הפוטנציאל שלו בהווה ובעתיד. כאשר הסדר המשפחתי חוזר אל קנו האדם חופשי לחזור לעיניניו ועדיין להרגיש את העוצמה של משפחתו תומכת בגבו.

מנחה: מירב שרייבר, מדריכת הורים פרהנטאל, מטפלת בתנועה 15 שנה, מורה למודעות ומדיטציה תלמידה ב.Ridhwan School

מירב שרייבר מטפלת בתנועה

תרפיסטית בתנועה כ - 15 שנה תלמידה ומורה במסע החיים ומזה 8 שנים תלמידה ב(Ridhwan School) התפתחות רוחנית בחיי היומיום. מנחת קונסטלציה משפחתית, ומדריכת הורים מרגע ההתעברות. מאמנת נשים לחיים מודעים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
אטי קמחי
<

כל הפעילויות של מירב שרייבר קונטה:

מה הצעד הבא שלך בחיים?

קונסטלציה מערכתית

הקונסטלציה המשפחתית מאפשרת לנו לבדוק מהם הגורמים החוסמים ומשפיעים על הפחדים שלנו מלקחת את הצעד הבא בחיים, ולגלות מהם המשאבים שיש למשפחת המקור לתת לנו כדי לנוע אל מה שלבנו כמהה אליו.» עם מירב שרייבר

רביעי
מה הצעד הבא שלך בחיים?

קונסטלציה מערכתית

עם: מירב שרייבר

מתי: רביעי

מפגש קונסטלציה משפחתית בנושא זוגיות

זוגיות וקונסטלציה בזום

הקונסטלציה המשפחתית היא גישה טיפולית המתבוננת על העברה בין דורית דרך עולם התופעות דרך החוויה הגופנית. אנו מביטים במבט מערכתי ומחפשים עם מה מהשושלת אנו מעורבבים, משחררים ומרפאים העברה זו.» עם מירב שרייבר קונטה

שני
מפגש קונסטלציה משפחתית בנושא זוגיות

זוגיות וקונסטלציה בזום

עם: מירב שרייבר קונטה

מתי: שני

שיתוף חברים
עם : מירב שרייבר מטפלת בתנועה
מתי : שלישי 10/6/2014 19:30-22:00