לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סופשבוע של יוגה, תנועה ומדיטציה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
יוגה »  יוגה »  סדנאות יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : נירוונה ובריג`יט
מתי : חמישי- שבת 11/4/2015-9/7/2015 17:00-16:00
עם :

נירוונה ובריג`יט

סוף שבוע עמוק קליל, יצרנו עבורכם תוכנית חדשה, המשלבת סשנים של יוגה מעולם ההאטה יוגה, בהקטי יוגה, קונדליני יוגה ואקרויוגה, יחד עם מדיטציות אקטיביות המתמקדות בריקוד ובתנועה,
אנחנו באשרם במדבר יודעים שלקחת פסק זמן, סופ"ש של התרעננות מחיי היום יום, זה עניין הכרחי. לעיתים נחמד להגיע למדבר, ולאשרם בפרט, גם ללא התחייבות לפעילות אינטנסיבית, אך בכל זאת לעבור משהו עם משמעות רוחנית והתפתחותית.

3 ימים, תרגול יוגה מזרמים שונים, קרייה יוגה(נשימה ותנועת תודעה בגוף), האטה יוגה - תנוחות שונות, שיעור של Therapuetic Flying Yoga, יחד עם מדיטציות שקטות ומדיטציות אקטיביות של אושו

סוף השבוע המועשר בהנחיית נירוונה, בריג`יט וצוות אשרם במדבר, מתאים לכל מי שמעוניין לחוות את עצמו ואת מציאות חייו באופן מודע יותר וברמה אנרגטית גבוהה יותר. השקט האינסופי, אורח החיים הבריא, אויר המדבר, התרגולים השונים ותשומת הלב לגוף ולנשמה הן מתנות נפלאות אותן אנו יכולים להעניק לעצמינו בסוף שבוע אחד, ללא התחייבות של סדנא אלא התחייבות של האני לעצמי - התחייבות של חופשה מודעת, בריאה ועמוקה.

זה הזמן להגיח אל החופש שמחוץ לחיי השגרה, להתענג על מרחבי המדבר מול שקיעה מרהיבה מלווה בתה מתוק וחם, להתעורר כל בוקר לתרגול יוגה, לרקוד, לשחרר ולנוע במדיטציות השונות במהלך היום. ארוחות צמחוניות וטעימות, לילות עוצרי נשימה, רגעים עם אנשים יפים, תהליך עומק משחרר ובעיקר רגע עם עצמכם, עם השקט, עם הנוכחות והתודעה.

אמנם זו אינה סדנא, אבל זה בהחלט סופ"ש ששווה לחוות. בואו לחופשה מדברית עם הרבה נוף טבעי, רוקד, נושם ובעיקר... חי

נירוונה ובריג`יט

נירוונה - מנחת סדנאות יוגה ומדיטציה.
יוגיני מסורה, מובילה מעגלי התמסרות, מנטרה ובהג`אן. משלבת בעבודתה השפעות שונות מעולם הרוח: אושו, סאטיה סאי באבא, האטה יוגה, בהקטי יוגה, וג`ננה יוגה, אקרו יוגה.
כיום חיה באשרם במדבר ומנחה שם את תוכנית הוומפ.

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : נירוונה ובריג`יט
מתי : חמישי- שבת 11/4/2015-9/7/2015 17:00-16:00