לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סוף שבוע אקרובלאנס ותעופה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
אקרו »  אקרו יוגה »  סדנאות אקרו יוגה »  אקרו יוגה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 20/9/2014-18/9/2014 17:00
עם :

אשרם במדבר

אקרובלאנס הינו תחום הלקוח מקרקס המורכב מתעופה, נקודות איזון, עבודה לגובה,הקפצות ובניית פירמידות אנושיות. הלמידה נעשת במרחב פתוח תוך הקפדה על כללי בטיחות, ואווירה קלילה והרפתקנית.
הסדנה מאפשרת חוויה חד פעמית של מפגש פתוח, כיפי וישיר בין אנשים, בשחרור פחדים והגבלות ומציאת אפשרויות חדשות של הנאה חווייתית בגוף ובנפש.
אקרובלאנס מפתח יכולות של החזקה ושחרור, חיזוק השלד ושרירי הליבה, מציאת איזון פנמי וחיצוני עדין, פיתוח תקשורת פיזית וחיזוק האמון בעצמנו ובפרטנרים.

הסדנה מיועדת למתחילים (ללא ניסיון בכלל) ולממשיכים שמתרגלים באופן קבוע.

הסדנה תתמקד הפעם בתנוחות הפוכות: קנדלים לסוגיהם, סטארים למיניהם, ומעברים המשלבים תנוחות אלו. את התרגילים נלמד בווריאציות שונות לפי רמת המשתתפים.
בכל יום נפתח בתרגול יוגה וכל ערב נסגור במסאז` תאילנדי מודרך, ובין לבין, כמסורת אצלנו, בלילה נג?מג?ם נרקוד,נתעופף, וניצור חיבורים חדשים..
הסדנה הינה הזדמנות לחברים חדשים להיפתח לעולם האקרו, ולקהילת האקרו ההולכת וגדלה בארץ ובעולם,ולגלות את הוייב הייחודי והמשמח של התחום, ואילו לממשיכים הזדמנות להעמיק ולדייק את היכולות, וליהנות בקבוצה אינטימית מכל הטוב הזה..;)

את שלושת ימי הסדנה נבלה במרחבים האינסופיים של המדבר הקסום בשיטים, באשראם המפנק, עם שלוש ארוחות צמחוניות מבושלות כל יום, מקלחות ושירותים מסודרים, קפה תה ופירות במהלך כל היום. שמיים זרועי כוכבים במהלך כל הלילה...אפשרות ללינה בקמפינג, באוהל בדואי משותף, בחדרים משותפים או חדרים פרטיים, וכל זאת במזג אוויר האופטימאלי באזור בתקופה זו.

המשתתפים מתבקשים להביא מזרון יוגה (לא חובה)
בגדים נוחים לעבוד איתם
בגדים חמים ללילה
כלי כתיבה ,מחברת, כלי נגינה רצוי מאד!
מצב רוח, הרפתקנות וסקרנות.....

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 20/9/2014-18/9/2014 17:00