לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

לנה רוזנר- שיטת אילן לב

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם לנה רוזנר -שיטת אילן לב
טיפול במגע »  טיפול במגע »  אימון / טיפול טיפול במגע »  טיפול במגע »

הצטרפ/י
עם : לנה רוזנר
מתי :  כל ימות השבוע
עם :

לנה רוזנר

שיטת טיפול אשר פותחת בארץ, הנותנת מענה לבעיות שלד ומפרקים, בעיות סירקולציה בגוף וכאבים. מפתחת מודעות תנועתית, מפתחת הקשבה לתנועת הגוף המתרחשת בכל עת. בכל נשימה.
שיטת אילן לב פותחה בישראל, ע"י אילן לב.
הרעיון התנועתי של שיטת פלדנקרייז שימש מצע לפיתוח השיטה. רעיון של תנועה ללא מאמץ. מתוך קשב רב לכל מערכות הגוף, ובפרט למערכת השלד והמפרקים המהווה ביסיס לתנועה במרחב שבו מופעל כוח המשיכה.
השיטה עונה על בעיות שלד ומפרקים, בעיות סרקולציה בגוף,
קושי תנועתי הנגרם עקב טראומה, חוסר תנועה וכאבים. השיטה משפרת ומעלה מודעות לתנועת הגוף, למבנה הפיזיולוגי האישי של כל אחד מאתנו. כתוצאה מתאפשר גילוי של התנועה האותנטית של הגוף. הגוף לומד להתארגן לתוך המרחב מתוך הרפייה ושחרור.
הטיפול מתבצע על מיטת טיפולים, כאשר המטופל יושב או שוכב. המטפל מניע את מטופל באופנים שונים בקשב רב. כמו כן הטיפול משלב תרגילי תנועה וחקירה תנועתית במרחב.
שמי לנה רוזנר, אני בוגרת קורס הכשרת מטפלים שנת 2012, בוגרת מכללת רידמן ,מטפלת מוסמכת לרפלקסולוגיה ולימודי תזונה לשנת 2009 . השילוב של עבודה תנועתית וטיפול תמיד משכו אותי.
תנועה ומחול תמיד היו חלק מאוד נוכח בחיי. במפגש עם אילן לב ושיטתו הבנתי שמצאתי את הכלי המדוייק עבורי, בו אני יכולה לחקור ולהעמיק וללמוד עד אין סוף. במסע שלי כמטפלת ראיתי מטופלים עוברים תהליכי למידה של גופם, שינוי דפוסים תנועתיים, והכרות עמוקה וחדשה עם עצמם. טיפלתי במטופלים לאחר אירוע מוחי, חסרי יכולת תנועתית. וראיתי איך בתוך מצבם הקשה מתקיימת ומתאפשרת תנועה. על ידי התבוננות בתנועת הגוף, דפוסים תנועתיים, פתולוגיות פיזיולוגיות אני מקבלת הצצה אל נפש האדם.

לנה רוזנר

שיטת טיפול אשר פותחת בארץ, הנותנת מענה לבעיות שלד ומפרקים, בעיות סירקולציה בגוף וכאבים. מפתחת מודעות תנועתית, מפתחת הקשבה לתנועת הגוף המתרחשת בכל עת. בכל נשימה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : לנה רוזנר
מתי :  כל ימות השבוע