לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס מורים ליוגה 200 שעות

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם פראנה יוגה קולג`
יוגה »  יוגה »  תכניות לימוד יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : שאקטי מאי ופפה דאנזה
מתי : ראשון- חמישי 19/3/2015-15/2/2015 10:00-20:00
עם :

שאקטי מאי ופפה דאנזה

מרכז פראנה יוגה קולג` הבינלאומי שמח להציע קורס מורים מרוכז בן חודש אחד בתל אביב

מורים: שאקטי מאי ופפה דאנזה
תאריכים: 15.2-19.3 2015
שעות הלימוד בקורס:
ראשון, שני ורביעי: 9:00-17:00
שלישי וחמישי: 12:00-20:00 (כולל סדנת מדיטציית זן בשעות הערב)
סה"כ: 200 שעות
שפה: הקורס וחוברת ההדרכה שלו יועברו באנגלית ועברית.

לפגישת היכרות עם שאקטי מאי, המורה הראשית של הקורס, ניתן לפנות במייל: [email protected]
בטלפון 03-6296661
רצוי ומומלץ להגיע לשיעורי היוגה שלנו ולחוות את סגנון היוגה שלנו (השיעורים שלנו הם בחינם!)
מה התלמידים שלנו אומרים עלינו? קראו (לחצו כאן) וצפו (לחצו כאן)
הקורס מוכר ע"י ארגון היוגה העולמי ומקנה לבוגריו תעודת הסמכה בינלאומית.

נושאי הלימוד:

אנטומיה ופיזיולוגיה
שאקטי רואה חשיבות רבה בלימוד האנטומיה והפיזיולוגיה של היוגה. במהלך השנים הארוכות בהן לימדה, היא יצרה דרכים יחודיות כדי להעביר את הידע ולעזור לתלמידיה להעמיק את העניין שלהם בחלק הלימודי החשוב והמרתק, שמרכיב את קורס מורי היוגה.
לעולם לא תשמעו אותה משתמשת בהסברים מסובכים או במונחים רפואיים מרתיעים שיגרמו למצח להתכווץ. במקום אלה קל ללמוד מהסברים ברורים, באמצעות מצגות מחשב והדגמות חיות על דרך התיפקוד של הגוף, מבפנים ומבחוץ.

אסאנות/ תנוחות
הלימוד של תנוחות האטה קלאסיות, נעשה בדיוק רב של פרטים. מהלך הלימוד של כל תנוחה מעודד את התלמידים להבין אותה במסגרת האנטומיה, הוראות בטיחות ווריאציות אפשריות בכל תנוחה. לימדו איך לעבור מתנוחה לתנוחה בזרימה ובשליטה ורכשו כישורים בעזרתם תעבירו את הידע לסטודנטים שלכם. לימדו איך לעצב תנוחות לצרכים מסויימים ולסוגי גוף שונים. למדו את האסאנות בחוכמה ובאהבה.


וריאציות
אמנות הוראת היוגה מתמקדת בהכרות עם הווריאציות השונות של האסאנות (תנוחות יוגה). כשמציעים את הווריאציה הנכונה לסטונדט הנכון, מונעים ממתרגלים מתחילים לגרום לעצמם נזק ועוזרים ליוגים מתקדמים יותר למצוא אתגר רוחני ופיזי בתנוחה. כך אפשר ליצור לימוד עשיר שמתאים לכל תלמידי יוגה באשר הם, ללא קשר ליכולת שלהם. סוגי האסאנות השונות והווריאציות המשתנות שלהן ינותחו במהלך הלימודים לעומק ויילמדו בפרוטרוט.

בניית הזרימה של התנוחות
אם אסאנות (תנוחות) ספציפיות הן אוצר המילים של היוגה, רצף התירגול והחיבור הנכון ביניהן הם אלו שמספרים את המשפטים ובונים את סיפור היוגה כולה. במהלך הקורס תוכלו ללמוד איך לבחור את הסיפור אותו תרצו לספר לתלמידים שלכם, סיפור שהוא למעשה כולו עליהם. למדו איך לגרום לשיעור יוגה להישמע כמו שירה.


תיקון אסאנות במגע
אחד הדברים הקריטיים בלימוד יוגה, הוא רכישת הידע הפרקטי של תיקון תנוחות מעשי של התלמיד, כדי להשיג את הצורה הנכונה שלהן. שינוי נכון של התנוחה, גם אם לפעמים קל ביותר, הוא לעתים חיוני לשמירת בטיחותו של התלמיד. זה גם מה שעשוי לאפשר לתלמיד המתקדם יותר להגיע לדרגה הבאה ביכולת שלו.

מדיטציית זן
הנחת האגו בצד היא עקרון מנחה בדרך להפיכת מורה יוגה. תירגול זן מסייע למורה היוגה להשיל מעליו את הקליפה ולהסתגל לנסיבות המשתנות של החיים. כך, הוראה מגיעה מניסיון.

היסטוריה ופילוסופיה
הבנת התפתחותה של היוגה לאורך אלף השנה האחרונות, מסייעת בצורה מופלאה בהבנת התירגול בן זמננו. ליוגה היסטוריה משתנה ומלאת חיים והיא השפיעה והושפעה מרעיונות ודיעות שונים של הוגי דעות מרחבי הקשת הפילוסופית בעולם. מגוונים לא פחות הם היוגים שתירגלו ולימדו יוגה, מ-Siva ו-Patanjali לסלבס של היוגה המוכרים מהמאה ה-21.

תקשורת נכונה באמצעות שפת גוף
כ-90% מהתקשורת בין בני אדם לא נעשית באמצעות מילים. היכולת לקרוא את שפת הגוף בצורה שוטפת ואפקטיבית, חשובה כדי לאמוד את מידת הריכוז של התלמיד ורמת הנוחות הפיזית שלו. מתרגלי יוגה רבים נוטים לאגו להוביל אותם במהלך השיעור אל מעבר לגבול היכולת שלהם. רכישת הכלים שיעזרו לכם למנוע התרחשות כזו עוד לפני שהיא קורית בפועל, הוא דבר חשוב בשמירת הבטיחות וגיבוש הכתה במהלך השיעור.

לימוד רב-חושי
מכיוון שאנשים שונים קולטים ומפנימים אינפורמציה בצורות שונות, אנו מעניקים לסטודנטים שלנו כלים רבים שונים כדי ללמד בדרכים שונות, כדי להשיג את התוצואות הרצויות. אנו מלמדים איך לזהות סטודנטים שמפנימים אינפורמציה בצורה הטובה ביותר כשהיא נמסרת בעל פה, בצורה ויזואלית או בהדגמה.

Pranayama
נשימה היא הבסיס לכל תירגול היוגה. חיינו מתחילים ומסתיימים בנשימה אחת, ובין שתי אלה החיים מתפתחים תוך כדי נשימה. אנו שמים דגש רב בקורס שלנו על נשימה, ועל הדרך בה היא יכולה לפתח את הפראנה ? כח החיים, כגשר ל`אני` מועצם יותר.

Shat Karma
Shat Karma (שאט קארמה) היא שיטת ניקוי עתיקה, ששומרת על בריאות הגוף והנפש. סדנאות ניקוי מוצעות במהלך התכנית, במטרה להעניק לתלמיד בסיס חזק ללימוד שיטות שונות של ה-Shat Karma בסביבה בטוחה, עם דגש איך הם יכולים לשלב אותה בדרך המעשית.

סביבת לימוד אינטימית, אינטראקטיבית ודינמית.
אין דרך אחת ללמד יוגה. ניסיון הלימוד שיועבר אליכם, יתפתח דרך החוויה האישית שלכם וחוויית הלימוד הקבוצתית. כמו שתלמידי יוגה לומדים בצורות שונות, כך גם מורי היוגה. לכן קורס המורים ליוגה הוא עירוב של דיונים אינטראקטיביים, תירגול הוראה מעשי, ניתוח שיעורי יוגה ומצגות מולטימדיה.

שאקטי מאי ופפה דאנזה

פראנה יוגה קולג` מנוהלת באהבה על ידי שאקטי מאי ופפה דאנזה. יחד עם צוות מורים מיומן, פראנה יוגה קולג` הכשירה מאות מורי יוגה מובילים ברחבי העולם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : שאקטי מאי ופפה דאנזה
מתי : ראשון- חמישי 19/3/2015-15/2/2015 10:00-20:00