לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

להרגיש חזקים גם בימים חלשים - סדנת חוסן

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ניר אסתרמן - הגוף מדבר
מודעות עצמית »  הגפנה embodiment »  סדנאות הגפנה embodiment »  הגפנה embodiment »

הצטרפ/י
עם : מארק וולש - אמבודימנט
מתי : חמישי 12/3/2015 09:00-15:00
עם :

מארק וולש - אמבודימנט

סדנת יום עם המנחה האמבודימנט הבינלאומי מארק וולש החיים בארץ מרגישים לפעמים כמו מירוץ הישרדותי. לרמות הסטרס הגבוהות האלו יש מחיר גופני ורגשי. בסדנה נלמד כלים פשוטים ועצמתיים להפחתת הסטרס.

סדנת יום עם המנחה האמבודימנט הבינלאומי מארק וולש

החיים בארץ מרגישים לפעמים כמו מירוץ הישרדותי בלתי פוסק.

עם יוקר המחיה הגבוה, המצב הכלכלי הלא שקט והמדאיג, עם מצב בטחוני ומדיני מעורר חשש ואף חרדה, אנו חיים עם רמות גבוהות מאוד של אי ודאות, וחוסר ביטחון לגבי סיפוק הצרכים הבסיסיים שלנו.

יחד עם כל אלו, אנחנו נדרשים לתפקד היטב, אפילו לתפקד באופן מושלם. לא רק בעבודה, אלא גם בהורות, בזוגיות, ובשאר המקומות החשובים לנו בחיים.

לרמות הסטרס הגבוהות האלו יש מחיר גופני ורגשי. לניסיון להמשיך לתפקד כרגיל למרות כל הסטרס הזה, יש מחירים גדולים אף יותר.

גישת האמבודימנט מציעה דרכים וכלים קלים ללמידה, פשוטים ליישום, מהירים לשימוש ואפקטיביים. דרכים וכלים המבוססים על תשומת לב לגוף ונוכחות בגוף.

כאשר אנחנו מפתחים תשומת לב לנעשה בתוכנו, ורוכשים כלים להתמודדות בריאה ונכונה יותר עם הרגשות והתחושות שלנו, הסטרס קטן, והעוצמה והחוסן שלנו גדלים. אנחנו מפתחים את היכולת להכיל רמות גבוהות מאוד של עומס חיצוני מבלי שהן ישפיעו עלינו לרעה ויכניסו אותנו למצב של סטרס פנימי.

על הסדנה:

סדנה חווייתית בת יום אחד. סדנה שבאה לתת לנו כלים מעשיים, שימושיים ויחד עם זאת עמוקים להתמודדות טובה בהרבה עם סטרס. כלים שניתן להשתמש בהם מיד ביציאה מהסדנה בבית, בהורות, בזוגיות ובעבודה.

אלו כלים שניתן להעביר אותם בקלות הלאה, לקרובים לנו, לאנשים שאיתם אנחנו באים במגע, כדי להפחית את רמות הסטרס ואת התגובות המזיקות שלנו לסטרס.

על המנחה:

ינחה את הסדנה מארק וולש, מאמן ומורה בינלאומי לאמבודימנט. מארק מלמד ומנחה ומעניק כלים מתחום האמבודימנט ביותר מ20 מדינות. הוא בוגר תואר ראשון לפסיכולוגיה, מאמן בינלאומי, בעל חגורה שחורה באייקידו שמביא בהצלחה את עולם האמבודימנט והעבודה מתוך הקשבה לגוף גם לארגונים בינלאומיים גדולים, וגם לאזורי עימות מהקשים בעולם.

מתי:

יום חמישי, ה12 למרץ 2015, מהשעה 9:00 עד השעה 15:00.

איפה:

בית צ`רנר, רחוב חסידי האומות 23 יפו.
לפרטים נוספים ולהרשמה, באתר אמבודימנט ישראל:
http://embodimentisrael.com/activitiesheb/march2015resilience/

מארק וולש - אמבודימנט

מארק וולש, מאמן ומורה בינלאומי לאמבודימנט. מארק מלמד ומנחה אמבודימנט ביותר מ20 מדינות. הוא בוגר תואר ראשון לפסיכולוגיה, מאמן בינלאומי, בעל חגורה שחורה באייקידו שמביא בהצלחה את עולם האמבודימנט לארגונים בינלאומיים גדולים ולאזורי עימות מהקשים בעולם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
יעל מלו
מיכל ליף
מיכל ליף
אפרת פיליפובסקי
אפרת פיליפובסקי
<

שיתוף חברים
עם : מארק וולש - אמבודימנט
מתי : חמישי 12/3/2015 09:00-15:00