לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל פשוט להיות Just Be Naked

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  פסטיבלים / כנסים מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- ראשון 24/5/2015-21/5/2015 13:00-17:00
עם :

אשרם במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם להמשיך לחגוג איתנו את מסורת פסטיבלי פשוט. פסטיבל ככל הפסטיבלים, אבל מה- ללא בגדים. כי להתפשט זה לא רק להוריד את הבגדים. זה החופש לפגוש ולהשיל את ההתניות החברתיות.
עירום. גוף חשוף ללא בגדים. כמה מטען יש למצב הטבעי הזה בחברה המערבית שלנו. כמה טאבואים. כמה כאב ובושה. בפסטיבל פשוט ניתנת לכם הזדמנות ייחודית להתפשט מהקליפות היומיומיות ולחוות עירום בסביבה מוגנת ובטוחה.

נצא למסע חזרה לזמן שבו טרם התחלנו להתבייש בעצמנו, להתבייש בגוף שלנו ולכסות אותו בלבוש. בחזרה לתמימות, לשמחה הילדית הפשוטה, למקום שמעבר לשכבות המגבילות שהקפנו את עצמנו בהן. כשאנחנו חופשיים ללכת ערומים אנו מאפשרים להגדיר את עצמנו מחדש ללא סממנים חיצוניים. בואו נאתגר את עצמנו בחופש להשיל את השיפוטיות והביקורתיות כלפי הגוף שלנו וסוף סוף נלמד קבלה ואהבה עצמית מהי. כי אנחנו כל כך צמאים לכך. אנו מזמינים אתכם למרחב שבו ניתן ומקובל ללכת ערומים- לא כי צריך, כי אפשר!

בואו להיות פשוטים באהבה לעצמכם ולגופכם, להיות בתנועה הטבעית של הגוף ולעוף לבד ועם אחרים בקבלה עצמית. אתם מוזמנים לרקוד, לטייל במדבר, להתחבר לאדמה, לשמש ולכוכבים, לחוש את תנועת המדבר מסביבכם ובתוככם. זה הזמן לאפשר לעצמכם התבוננות ושחרור מדפוסים מגבילים, ריפוי מהתניות חברתיות.
לא חייבים להיות בעלי `גוף מושלם` כדי להתפשט. להפך! זאת ההזדמנות לקבל את הגוף שלנו ושל אחרים כפי שהוא. לקבל את החששות, לקבל את הבושה, לחבק את עצמנו באהבה.

הפסטיבל מיועד לקהל מגוון: לנטוריסטים ותיקים שמחפשים כל הזדמנות להיות חופשיים ממגבלת הבגדים; לחדשים שתמיד חיפשו את המקום וההזדמנות להתפשט; לביישנים אמיצים שמחליטים להעז ולהפתיע את עצמם; לשוחרי למידה עצמית והתפתחות שמבינים שמכל קליפה שמורידים אפשר ללמוד כל כך הרבה; לאוהבי האומנות; לכולנו!
בואו לחוות את מבחר הסדנאות והמדיטציות, לרקוד במסיבות, להשתכשך בבריכה או בבריכת הבוץ, לשבת על הדשא או בצ`אי שופ ולהצטייר בציורי גוף ע"י ציירי גוף מוכשרים.

על סמך ניסיון העבר המוצלח אנו ממשיכים לדאוג למספר שווה של גברים ונשים בפסטיבל ולכן לשם הרשמה תצטרכו למצוא שותף גבר או אישה מהמין השני.

מלבד הרשמה משותפת אין שום מחויבות הדדית ביניכם!
כרטיס הכניסה כולל: כניסה למתחם הפסטיבל, לפעילויות וללינה בקמפינג מסודר עם מקלחות חמות ושירותים. במהלך הפסטיבל יהיה ניתן להשכיר מזרון בעלות של 15 ש"ח ללילה.
ניתן להשכיר חדרים פרטיים או מיטות בחדרים משותפים בתוספת תשלום- מספר החדרים מוגבל! כל הקודם זוכה.

לרכישת כרטיסים, פרטים נוספים, הזמנת חדרים ועוד- 052-5443349

[email protected]
אתר הפסטיבל: www.desertashram.co.il/פשוט/פשוט
פייסבוק: https://www.facebook.com/pashutfestival?ref=hl
בפשוט העירום הוא זכות ולא חובה!
Truth is Bound to be Nude- Osho
בואו פשוט להיות.

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- ראשון 24/5/2015-21/5/2015 13:00-17:00