לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סופ"ש נשימה ומדיטציה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 6/6/2015-4/6/2015 17:00-16:00
עם :

אשרם במדבר

יצרנו עבורכם סופ"ש מקסים וקליל, עם מדיטציות אקטיביות שופעות ריקודים ואנרגיות חיות ויחד עם זאת שילבנו מפגשי עומק ברוח מדברית, ייחודית לאשרם, ששווה להניע את עצמכם עד לכאן בעבורם.
3 ימים, 2 מדיטציות ביום ושלושה מפגשי נשימות (ריברסינג) בסופ"ש 1 רגיל.

אנחנו באשרם במדבר יודעים שלקחת פסק זמן, סופ"ש של התרעננות מחיי היום יום, זה עניין הכרחי. אנחנו גם יודעים שלהגיע לסדנה זה מעולה, עם זאת לא תמיד מתאפשר. לעיתים נחמד להגיע למדבר, ולאשרם בפרט, גם ללא התחייבות לפעילות אינטנסיבית, אך גם לעבור משהו עם משמעות רוחנית והתפתחותית.

מתאים לכל אחד ואחת, שמעוניינים לתרגל ולתחזק את המערכות, להתנסות קצת, להתנקות מעמל החיים, לתת מעט זמן לנשמה להאט ולנוח. ללא התחייבות של סדנה אלא התחייבות של האני לעצמי - התחייבות של חופשה.

זה הזמן להשיל את בגדי העבודה, לשים שרוואל, ולהקדיש לעצמכם את האנרגיה שלא ניתנת לנו בתוך השגרה הלוחצת. סופ"ש מלא המעניק טיפול 10,000 לנפש באשרם במדבר.
אמנם זו אינה סדנה, אבל זה בהחלט סופ"ש ששווה לחוות. יצרנו עבורכם סופ"ש שכולל מנוחה מדברית, שתי מדיטציות ביום (בוקר וערב), זאת ועוד, סשן נשימות (מפגש ריברסינג) אחד ביום.
ביום חמישי, אחרי שמגיעים, נחים מעט מהנסיעה, שואפים פנימה את השקט המדברי, טובלים ראש במדיטציית הערב ולאחריו מפגש נשימות לילי. אחר כך מתיישבים לסעודה צמחונית, נפגשים עם המקומיים, קצת מחייכים, הרבה כוכבים, וחוזרים לחדר שכולו מזגן, מקלחת חמה וכריות - לסגור יום של השראה והתחדשות.

מדיטציות אקטיביות, ארוחות צמחוניות טעימות, מפגשי נשימות ותנועה, מרחב מדברי ולילות עוצרי נשימה, רגעים עם אנשים יפים, תהליך עומק משחרר, מרעננים לכם את המערכות ומחזירים אתכם הביתה כמו חדשים.
למפגשי הנשימות תהיה התכווננות שונה בכל מפגש. הריקוד והתנועה המלווה את מפגשי הנשימות תניע אתכם ותפגיש אתכם עם מקור כוח שקל לפספס כשחיים בעולם הזה.

בואו לחופשה מדברית עם הרבה נוף טבעי, רוקד, נושם ובעיקר... חי.

מחירים:
לינה בחדר דורמטורי ? 670 ?.
קמפינג ? 570 ?.
ניתן ללון בחדרים פרטיים בתוספת תשלום.
וישווה
052-4483242
[email protected]

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 6/6/2015-4/6/2015 17:00-16:00