לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל לילות אהבה - ט"ו באב 2015

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מערכת יחסים »  אהבה ויחסים »  פסטיבלים / כנסים אהבה ויחסים »  אהבה ויחסים »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 1/8/2015-30/7/2015 13:00-17:00
עם :

אשרם במדבר

פסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב.
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה, מדיטציות וסדנאות המכוונות אל הלב. תחת שמים זרועי כוכבים ובאווירה אינטימית ומשפחתית, נאפשר לעצמנו להיפתח ולחוות את העוצמה של הלב. הגיע הזמן להתחבר אליו שוב, לשמוע את קולו הפועם המכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה.

ט"ו באב זו הזמנה לחגוג את חגיגת האהבה הגדולה! אהבה עצמית, זוגית ואוניברסאלית. אהבה שהיא החיים עצמם. נתכנס יחד למסע של היפתחות, גילוי, איפשור. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש, אל החמלה, לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים ממקום אוהב, ספונטני ונטול אשמה.

הצטרפו אלינו למסע בן שלושה ימים. נחגוג ביחד את היותנו יפים ואמיתיים כמו שאנחנו. פסטיבל לילות אהבה מזמין אותנו לבחור בדרך האהבה, להשיל שכבות של פחד. יחד נתרגל אהבה: עצמית, הדדית ורוחנית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב- כקבוצה, באינטימיות זוגית ולבד. שקיעה מדברית כתומה תכניס אותנו אלתוך לילות של מוזיקה, ריקוד ואהבה עד אור הבוקר.

זוהי המסגרת הכללית, את הפרטים אתם קובעים. ככל שהלב יהיה פתוח יותר, לאנרגית הקסם יהיה יותר מקום לזרום. אנחנו נארגן את המרחב, נבחר את המוזיקה ונכשיר את השטח. לכם יש הזדמנות להיות התוכן האמיתי. הניסיון מלמד שאנשים יוצאים מפה מחויכים יותר, פתוחים יותר ובמקרים רבים גם עם אהבה חדשה.

זהו סופשבוע לחובבי הפסטיבלים האינטימיים בגודלם באשרם במדבר. קהל מצומצם של אנשים שמחפשים תוכן עמוק ואיכותי, אווירה מלאת קסם ולב פתוח. פסטיבל שבו החברים הקרובים שלנו נפגשים למפגש אנרגטי חזק.

בואו באהבה!

☾♡☾

ניתן לרכוש כרטיסים אונליין או בטלפון: 052-5443349
אימייל ליצירת קשר: [email protected]

http://www.desertashram.co.il/פסטיבלים/לילות-אהבה

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : חמישי- שבת 1/8/2015-30/7/2015 13:00-17:00