לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

רפלקסולוגיה וטכניקות מגע והילינג

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם יוגה יחידים וזוגות וטיפול
טיפול עצמי »  עיסוי רפואי »  אימון / טיפול עיסוי רפואי »  עיסוי רפואי »

הצטרפ/י
עם : אלונה שפרלינג
מתי :  כל ימות השבוע
עם :

אלונה שפרלינג

הטיפול משלב טכניקות מגוונות בהתאם לצורך. לטיפול במגוון בעיות כאבים גב צואר, מחלות כרוניות ופנימיות, חוסר איזון הורמונאלי ועצבי, טחורים, מע עיכול, בעיות שינה, מערכת נשימה, סטרס, חוסר שקט וכו
הטיפול ההוליסטי ברפואה משלימה הינו טיפול שלם- לגוף ולנפש. הטיפול יתחיל בשיטת אבחון הכוללת: הנחת היסוד היא שקשיים רגשיים וקיבעונות מחשבתיים משפיעים על ידי חסימות אנרגטיות בגוף ויוצרים חולי באיברים או במערכות הקשורות לאותן רגשות. כל רגש מתבטא בגוף באיבר התואם לו. כל מחלה נובעת מחוסר איזון רגשי מנטלי. טראומה או שינוי הנתפס כקיצוני על האדם שהיה קשה לקבל אותו מהווים טריגר להיווצרותה של מחלה בגוף.
לאחר אבחון הבעיה דרך הגוף- בדיקות כאב, שרירים ויציבה, אבחון כפות הרגליים, אבחון אנרגטי ורוחני-נפשית בשיחה, ואבחון אנרגטי דרך פרחי באך בעת הצורך, אני בונה תכנית טיפול רחבה מותאמת אישית הכוללת לפי הצורך את האלמנטים:
1. שחרור שרירים ומפרקים תפוסים בגוף דרך עיסוי והנעות מפרקים כמו כן, ניתוח משותף ביחד עם המטופל וניסיון להגיע לשורש הבעיה.
2. טיפול רפלקסולוגי בכפות הרגליים הפותח חסימות אנרגטיות, משחרר מפרקים ושרירים, מאזן רגשית ומעורר את המוח, הגוף ומערכותיו הפנימיות. כגון מערכת העיכול, נשימה, לימפה לב ועצבים. הטיפול מצוין לחיזוק מערכת החיסון ולאיזון כללי בגוף.
3. הילינג, רייקי ודימון מודרך. ניקיון אנרגטי לאיזון ולהבראת הגוף והנפש.
4. הדרכה ולימוד תרגילי נשימה והרפיה לשמירה על איזון נפשי רגשי
5. הדרכה ארגונומית לעבודה נכונה עם הגוף ? שינה ויציבה
6. לימוד תרגילים גופניים מעולם היוגה הטיפולית והקינסיולוגיה לחיזוק ומתיחה של השרירים והרפייתם וכמו כן להנעת המרפקים -באופן מותאם אישית למטופל.
7. רקיחת תמציות פרחי באך לאיזון רגשי.
8. הדרכה לתזונה נכונה והפנייה לנטורופט במידת הצורך להשלמה
הטיפול הפיזי לבדו יכול לשחרר את השרירים התפוסים או את הכאב מהגוף אך אם אין הבנה של שורש הבעיה הרגשית והפיזית ולא נעשה הקישור לעולם הנפש של המטופל, התוצאה תהיה שהמטופל יחזור לאותם דפוסים וייצור מחדש את הכאב.
היתרון בהסתכלות על האדם כמכלול ובהקדשת תשומת לב למגוון המרכיבים באישיותו, בתסמינים הגוף , ובאורח חייו מאפשרת קבלת תמונה מדויקת יותר ויכולת לעזור לטווח ארוך.
התפיסה הרוחנית מכילה כלים יישומים להתמודדות עם קשיים בזוגיות, בהורות, ביחסים בעבודה , פערים בין הרצוי למצוי, ובכל התחומים בחיים.
במסגרת הטיפול אני מפנה לשיטות לימוד וספרות מקצועית המתאימה למטופל כך שהוא עצמו לומד לצמוח ולהתקדם, הופך להיות המטפל של עצמו ואינו מפתח תלות בטיפול או במטפל.

אלונה שפרלינג

1. מורה ליוגה ליחידים וקבוצות בשיטת אנוסרה יוגה בגישה זורמת עם התאמה אישית והקשבה לגוף ולנפש.
2. מטפלת ברפואה משלימה- משלבת עיסוי, רפלקסולוגיה, ביואנרגיה, מוח אחד, דמיון מודרך, הילינג, רייקי, פרחי באך ואימון רוחני לשחרור חסימות בגוף ובנפש
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : אלונה שפרלינג
מתי :  כל ימות השבוע