לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שחרור מכבלי ילדות

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : שלישי- שני 14/12/2015-8/12/2015 17:00-17:00
עם :

אשרם במדבר

לחיות מחדש, לבחור מחדש, לשחרר, לתקן את זיכרונות ילדותך. לאפשר לעצמך התחלה חדשה שתהווה אבן יסוד בחיים שלך.
שחרור מכבלי ילדות

7 ימים 8 - 14 בדצמבר

האופן שאנו מתנהלים בעולם בתור מבוגרים, הבחירות שאנו עושים, השיקולים שמנחים את אופן קבלת ההחלטות שלנו הן למעשה תוצר ישיר של חוויות הילדות וההתניות שעיצבו את אישיותנו ומהאופן שבו
הותירו חותם בנפשנו. הן משפיעות על האופן שבו אנו מרגישים, מתפקדים, בונים קשרים, תופסים את חולשותינו וחוזקותינו.

האופן בו ילד מרגיש ותופס את המציאות, שונה מתפיסת המציאות של המבוגר- מאחר וילד אינו עצמאי על כן מוגבל בבחירותיו ובאופן הביטוי שלו. כילדים, אנו קולטים ומפנימים מסרים מילוליים ורגשיים ובעקבות מסרים אלו אנחנו לומדים על החיים, מסגלים לעצמינו מערכות אמונה ובעיקבותם מקבלים החלטות כבר בעודנו צעירים.

למעשה, ההחלטות שלנו כבוגרים באות מחיקוי ישיר ומושפעות ממה שחווינו בילדות. ההבנה הזו מבטלת את האפשרות שאנו חיים בבחירה חופשית ואמיתית.
החזרה אל שורשי החוויות הטראומטיות מתקופת ילדותנו חושפת רבות מתוך אותן החלטות ומן הנסיבות אשר הובילו אותנו לפעול כך. נבין כי לא בחרנו להיות חזקים משום שחשנו כך באמת, אלא משום שאיש לא היה מסוגל לתמוך בנו באותה עת. למעשה לא הייתה ברירה אחרת עבורנו.

בסדנה זו נעזר במגוון כלים אשר יעילותם נבדקה והוכחה בעולם. תרגילים מעבודת הפריימאל ביטוי רגשי ופיזי ,שחרור התניות ילדות, דמיון מודרך, תרגילי נשימה, מדיטציה ,NLP ועוד ...
בהדרגה נוביל אתכם בתהליך רגרסיבי חזרה לילדות, שם תפגשו רגשות וחוויות מתקופה זו במלוא עוצמתם, לא כזיכרון מעומעם אלה כחוויה אותנטית במלוא עוצמתה.

החזרה המונחת לגיל הילדות תאפשר לנו לחיות מחדש את הרגעים והחוויות שעיצבו את אישיותנו, הרגעים בהם נאלצנו לקבור את התחושות והרגשות למטרות הישרדות רגשית ואפילו פיזית כילדים.
במרחב תומך ומאפשר נביא מודעות בהירות וקבלה ונפרוץ את גבולות הפחד. נכיר את הילד הפנימי שלנו ונתרגל דרכים חדשות לבחירות עצמאיות בחיים.

נבחן מחדש את השיקולים המנחים, אילו מהמסרים שהפנמנו תורמים לנו ונרצה לחזקם ואילו דפוסים הם מיותרים לנו ומכבידים על חיינו והגיע הזמן לוותר, לשחרר ולהמשיך לגדול בלעדיהם.
זו הזדמנות נדירה בסדנה עצמתית להכיר את עצמינו מחדש, את היכולות הטמונות בכל אחת ואחד מאיתנו בכדי להשתחרר מכבלי הילדות אל צמיחה אמיתית.


The workshop is led in English with Hebrew translation available.
הסדנה תועבר באנגלית עם תרגום לעברית במידת הצורך.

קרהנטי
052-6675442
[email protected]
www.sugandho.com
Facebook:
https://www.facebook.com/maprem.sugandho

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : שלישי- שני 14/12/2015-8/12/2015 17:00-17:00