לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הרמת מסך 2 לשנת 2015

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם הרמת מסך 2015
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  הופעות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : הרמת מסך
מתי : חמישי 12/11/2015 21:00
עם :

הרמת מסך

WIG IT, יוצר: עדו פדר.
"אי שם בעכשיו" יוצר: אורי שפיר .
WIG IT, יוצר: עדו פדר. יצירתו החדשה של עידו פדר, היא עבודת מחול לארבעה רקדנים, חבורה של "אנשים עכשוויים". אפשר לקרוא להם היפסטרים, אפשר לקרוא להם אמנים צעירים. הם משתייכים לדור דפוק, עצלן, אפאתי, אבוד, ונדמה שחסר להם הדבר הבסיסי הנדרש כדי להיות אמנים: הבעה. באמצעות תאורה צבעונית ייחודית, פסקול מגוון ושפה אקספרסיבית שחוצה זמנים וסגנונות מחוליים, החבורה מתעקשת בכל זאת לעשות מעשה אמנותי אקספרסיבי (הבעתי). הם לא מתעמקים עד הסוף, הם לא ממציאים את הגלגל והם לא אידיאולוגיים - אבל הם יודעים מה הם צריכים ומה חסר להם, והם הולכים על זה. אירוע מפתיע, מוסיקלי, צבעוני, ועכשווי על הבמה.

עדו פדר הוא כוריאוגרף שפועל בתל אביב. עבודותיו הוצגו בישראל, פורטוגל, צרפת, ספרד ובלגיה. לבד מעבודתו הכוריאוגרפית פדר מנהל אמנותית את פסטיבל צוללן למחול עכשווי בת"א-יפו. לומד לתואר שני בפילוסופיה באוני` ת"א, שם הוא גם מלמד.

"אי שם בעכשיו" יוצר: אורי שפיר . עבודה לשני רקדנים ואמן וידאו, השואלת את השאלה: מה חי באמנות המופע החי? (what`s alive in Live Performance). על הבמה נמצאים שלושה גברים בליווי שמונה מסכי וידאו, הנעים על הבמה ומייצרים חלל חדש, נוף בו אפשר להתבונן פנימה והחוצה בו זמנית ולשאול - מה קורה ברגע זה ממש? האם אנחנו יכולים להיות נוכחים ברגע הזה?

אורי שפיר הוא יוצר בתחום המחול והפרפורמנס-ארט. רקד באנסמבל בת שבע, ולאחר מכן כרקדן יוצר בעבודותיהם של יסמין גודר, ניב שינפלד ואורן לאור, דנה רוטנברג, רננה רז, מאיה לוי וחנן אננדו מרס ואחרים. יוצר עצמאי מאז 2009. מחפש בכל עבודה את הצורה והשפה הייחודיות לה, מעבר לגבולות מוגדרים מראש של ז?אנר וסגנון.

הרמת מסך

במת "הרמת מסך", ביוזמה ומימון של משרד התרבות והספורט, הינה הבמה המרכזית להצמחת אמנים בתחום המחול, יוצרים עצמאיים ומנהלים אמנותיים. המופעים יתקיימו בין ה-14.11 ועד 29.11 בתל אביב ובירושלים.
פירוט המופעים מטה - הרשמו בטופס וזכו בכרטיס זוגי!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : הרמת מסך
מתי : חמישי 12/11/2015 21:00