לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורי פילאטיס מכשירים בקבוצות קטנות בירושלים

הצטרפ/י
עם : יפעת קולודנר
מתי :  כל ימות השבוע 7:30-21:00
עם :

יפעת קולודנר

סטודיו "נקודת מגע" מציע שיעורי פילאטיס בקבוצות קטנות ואימון על-פי תכנית אישית הנתפרת במיוחד עבורך ומתעדכנת בכל שיעור, הדבר המאפשר תהליך אישי ורציף.
הצוות המקצועי, ושיטת העבודה הייחודית בסטודיו המתאפיינת בקבוצות קטנות של עד חמישה אנשים, מאפשרים לנו לא להתפשר על מקצועיות ושימת לב לפרטים הקטנים בכל מתעמל.

כמו כן, אנו מקפידים על שיתוף פעולה והיוועצות שוטפת עם הטובים שבאנשי המקצוע (מטפלי טווינה, דיקור) שנקודת מגע מציעה. אנו מציעים שירות מקצועי לרקדנים, ספורטאים, מתעמלים בעלי צרכים מיוחדים, משתקמים וכל אדם המעוניין להתחטב, לשמור על בריאות, יציבה וכושר טובים.

בסטודיו נקודת מגע משתתפים עד חמישה אנשים בקבוצה. לכל מתעמל נקבעת תכנית אישית, המתועדת בכתב ומותאמת לצרכיו הקונקרטים של המתעמל. השעור הראשון של המתעמל מתאפיין בהכרות ובהערכה ועל כן יהיה פרטי (אחד על אחד) או סמי - פרטי (שני מתעמלים). השיעור יוקדש להכרת המתעמל ומצבו הגופני וזאת על מנת לקבוע מטרות וסדרי עדיפויות לתכנית האימון. כמו כן- שיעור פרטני יאפשר למתעמל להכיר את העבודה בפילאטיס מכשירים.

בשיעורים הקבוצתיים, כל מתעמל עובד על פי תכניתו האישית, ללא קשר לפעילות המתעמלים האחרים.
המעקב אחרי כל מתעמל וצרכיו נעשה באמצעות כרטיס אימון אישי וכרטיס מעקב לכל שיעור. בכרטיס האימון האישי נרשמים כל הפרטים הרלוונטים אודות המתעמל כגון: מצב פיזי, גיל, דגשים לאימון, מטרות, הגבלות וכדומה. בכרטיס המעקב של כל שיעור נרשמים התרגולים שהותאמו למתעמל, סוג המכשיר, מתח התנגדות הקפיצים, המלצות לשיעור הבא וכו`.

יפעת קולודנר

המנהלת המקצועית של סטודיו "נקודת מגע". רקדנית וכוריאוגרפית. בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה. מוסמכת BASI. רקדנית ובוגרת האקדמיה למוזיקה ולמחול (MA Dance). מומחית לפילאטיס שיקומי ו-SST - סינרגיה יציבתית (Structural Synergy Technique).
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : יפעת קולודנר
מתי :  כל ימות השבוע 7:30-21:00

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך