לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

חופשת יוגה בכרתים בהנחיית ענת גולד

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סורנטו חופשות בריאות
יוגה »  יוגה »  סדנאות יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : סורנטו חופשות בריאות
מתי : רביעי- ראשון 28/8/2016-24/8/2016 08:00-17:00
עם :

סורנטו חופשות בריאות

חופשת יוגה בכרתים הנוף המזמין והקסום של כרתים טומן בחובו הרבה חופים, ועל בסיס הכחול האינסופי הזה בנינו את החופשה שלנו, חופשת יוגה בכרתים- כשיוגה ומים מתחברים.

חופשת יוגה בכרתים
הנוף המזמין והקסום של כרתים טומן בחובו הרבה חופים, ועל בסיס הכחול האינסופי הזה בנינו את החופשה שלנו, חופשת יוגה בכרתים- כשיוגה ומים מתחברים.

אתר הנופש שוכן ממש על רצועת חוף, ואת תרגולי היוגה היום יומיים שלנו ילווה רחש הגלים הקרובים. את התרגולים תנחה ענת גולד, בסבלנות ובחיוך השמורים רק לה.
שיטת היוגה הזורמת טרי יוגה (TriYoga) היא שיטה ייחודית המאחדת נשימה תנוחה ומודרה תוך תרגול בזרימה המורכב מרצפים שונים. התרגול מורכב מהרפיה שבפעולה, דגש על התנועה הגלית בעמוד השדרה וצמצום התנועה. ככל שתנועת הגוף, הנשימה והריכוז מתמזגים ההשפעה של הזרימה הפנימית האנרגטית גדלה ואז?התחושה נפלאה ומאד נעימה. לא משנה בני כמה אתם, או מתי בפעם האחרונה עשיתם מתיחות, תמצאו את עצמכם שוקעים בקול הרך של ענת ומתמסרים לגוף, מתמסרים ליוגה.

חופשות יוגה מאפשרות לתרגל יוגה באופן מרוכז בצורה מעמיקה במשך מספר ימים ובכך לשפר את היכולות האישיות. בקבוצה אינטימית ואיכותית ובלוקיישן קסום, באווירה ובתחושה של חופש המאפשרים להתנתק במעט משגרת היום יום ולמקד את תשומת הלב בגוף ובנפש.

וואטסו הינה שיטת טיפול המשלבת מגע רך בשילוב לחיצות שיאצו ומסאז` בסביבה מימית חמה ונעימה. למעשה זוהי תרפיית מים, אשר משקיטה את התודעה, מרגיעה את הגוף ויוצרת תחושה של ריקוד וזרימה אינסופית בינך לבין המטפלת התומכת בך ברכות ואהבה.

טיפול במים בקבוצה פותח דלת לנתינה וקבלה לכל אחד מהמשתתפים. הנחיית המטפלת מכוונת לפעילות קבוצתית בה כל אחד הוא מטפל וכל אחד הוא מטופל.פעילות זו מיועדת לקבוצות ולזוגות. הטיפול שקט, רגוע ונוצרת תחושת הרמוניה והדדיות חגיגה שמאופיינת בשלווה ורוגע.

למי מתאימה חופשת יוגה בכרתים?
לכולם, וכשאנחנו אומרים כולם אנחנו מתכוונים, כמובן, ממש לכולם?
אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה לנוח, לחוות, לפגוש ולהנות להצטרף אלינו לחוויה יוצאת דופן ומיוחדת.

סורנטו חופשות בריאות

חופשת בריאות בחול היא הדרך המושלמת לשילוב בין נופש ובריאות. חוויה מדהימה שתגרום לגוף ולנפש להתחבר. סדנאות יוגה, פילאטיס, ריקוד ועוד, ביעדים מגוונים ברחבי העולם עם המדריכים המובילים בארץ במחירים אטרקטיביים.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
חגית סגל
Shir Schwartz
<

שיתוף חברים
עם : סורנטו חופשות בריאות
מתי : רביעי- ראשון 28/8/2016-24/8/2016 08:00-17:00