לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מבדידות לאהבה דינמיקה של יחסים

הצטרפ/י
עם : Nanda Veetnisha Alla
מתי : רביעי- שבת 17:30-17:00
עם :

Nanda Veetnisha Alla

כל אחת ממערכות היחסים שיש לנו, מתקיים צורך טבעי לאחדות והתייחדות באהבה. לפעמים אנחנו רוצים להתענג על האינטימיות עם אהובינו, לחלוק רגים משותפים, להירגע יחד זה אל תוך זה...

בכל אחת ממערכות היחסים שיש לנו, מתקיים צורך טבעי לאחדות והתייחדות באהבה. לפעמים אנחנו רוצים להתענג על האינטימיות עם אהובינו, לחלוק רגים משותפים, להירגע יחד זה אל תוך זה... במקביל, ישנם רגעים שבהם אנחנו צריכים את הזמן והמרחב שלנו לעצמינו, לקרוא ספר, לטייל בטבע, למדוט... שני הצרכים האלו שווים בחשיבותם למען יצירת איזון רגשי.

עדיין, הזרימה הטבעית של אהבה והתייחדות משתבשת כשהיא מושפעת מהפחדים שלנו או של בן הזוג שלנו. אנחנו נוטים להיתלות בבן הזוג שלנו מתוך פחד עמוק של אובדן או נטישה, נוטים להימנע מאינטימיות והיחשפות מלאים, לעיתים אנחנו לא מותירים לעצמינו מערכת יחסים קרובה כדי להגן על עצמינו מדחייה או מכאב. אנחנו אפילו עלולים תמיד להתאהב באדם ה"לא נכון", שאינו פנוי רגשית עבורנו ושלא יוכל להגיע איתנו למימוש, מבלי לשים לב שאנחנו אלו שעשינו את הבחירה.

הסדנה היא מסע לחקירת הנתיב הטבעי של היקשרות ושל התיחדות, לבחון באור חדש רגשות שעולים בתהליך הזה. זהו צעד שנועד לאפשר לרגשות אלו להזין אותנו במקום לתסכל אותנו, וללמוד איך לתקשר את הרגשות והצרכים שלנו לאחר. כך, אמון צומח במערכת היחסים והיא הופכת לחוויה שונה שממלאת את חיינו בדרכים שלא הכרנו.

הסדנה היא מסע אל תוך הדינמיקות הקיימות בהיקשרות לזוגות וליחידים.

על המנחה:
את הסדנה תנחה פרם סוגנדהו (48) מגרמניה היא בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בהעברת סדנאות באירופה, בישראל, ברוסיה, באוקראינה ובהודו. היא בעלת דיפלומה גרמנית בחינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. כמו כן, למדה שיטות ריפוי אלטרנטיביות רבות(Neo Reichian work),כגון מדיטציות, רייקי, אלכימיית הצ`אקרות, התניות ילדותPulsation, NLP.

סוגנדהו היא חניכת דרכו של אושו מאז 1980, היא משלבת בעבודתה ידע של שיטות מערביות ושיטות אלטרנטיביות מהמזרח. בנוסף, היא מנחת הקורס לייעוץ אנרגטי של אושו וסדנאות וקורסים שונים בתחום אלכימיית הצ`אקרות. היא עוסקת בייעוץ וכן בקריאה אנרגטית, נשימות, עבודת פריימל והיפנוזה.

אין צורך בניסיון קודם, אך יש צורך במוטיבציה לעבור תהליך עמוק ומשמעותי

פרטים נוספים באתר: http://vsedorogi.org/hebrew/kurs52_ch2_su_h.asp

שימו לב. לנרשמים עד 15 לדצמבר הנחה.

פרטים והרשמה בטלפון:
0547-768911 וויטנישה (אלה)
050-3445543 איגור

Nanda Veetnisha Alla

מקום הכי כיפי בתל-אביב לארגן סדנאות, קורסים ואירועים שונים, פסטיבלים, מסיבות ועוד. מועדון AUM שהוקם לפני כשנה נמצא במקום נוח במיוחד ? רח` יצחק שדה בתל-אביב. יש המון תחבורה ציבורית, יש שפע חניה, אין בניני מגורים מסביב.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : Nanda Veetnisha Alla
מתי : רביעי- שבת 17:30-17:00

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך