לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

להרגיש מדהים עם עצמך -סלסה קובנית חושנית

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם חן ליזרע
ריקודי זוגות »  ריקוד קובני »  תכניות לימוד ריקוד קובני »  ריקוד קובני »

הצטרפ/י
עם : חן ליזרע
מתי : רביעי- רביעי 18/5/2016-16/3/2016 18:30-20:00
עם :

חן ליזרע

הסלסה הקובנית היא חושנית ופלרטטנית-הגבר משעשע את האישה והאישה מפתה אותו דרך שפת גוף שמייצרת עניין וחיבור. זה מדליק את האש הפנימית, מעלה את האטרקטיביות וכוח המשיכה, ומוציא מאיתנו הרגשה מדהימה

הסלסה הקובנית היא חושנית ופלרטטנית - הגבר משעשע את האישה והאישה מפתה אותו בחזרה דרך שפת גוף שמייצרת עניין וחיבור. זה משחק כיפי שמשמר ומעורר את האש במערכות יחסים, מדליק את האש הפנימית, מעלה את האטרקטיביות וכוח המשיכה שלנו, ומוציא מאיתנו הרגשה מדהימה לגבי עצמנו.

קורס מתחילות יפתח בימי רביעי מה-16/3/16 בשעות 18:30-20:00, ובימי שני מה-14/3/16 בשעות 20:00-21:30. שני הקורסים לנשים בלבד. אפשר גם להרשים לשיעורים פרטיים, לזוגות ולקבוצות פרטיות. (נדלג על פסח ועל יום הזכרון)

הקורס ימשך 10 שבועות ויאפשר לכן ללמוד איך לרקוד מהצעד הראשון. נתמקד בצעדים, תנועות גוף והסברוסורה - כל הקסם התנועתי הנשי החושני http://www.cubail.com/what-is-sabrosura/.
ארבעה אלמנטים חשובים מרכיבים את התנועות הקסומות של הסלסה האפרו קובנית - אלגנטיות, התכוונות, מקצב ושובבות (במובן המפלרטט)

10 שיעורים של שעה וחצי כל פעם למתחילות מהצעד הראשון. מקסימום 7 נשים בכל קבוצה. מיועד לרציניות שאוהבות לעבוד לעומק ורוצות לדעת איך לזוז סקסי כמו בקובה. קבוצות קטנות ואינטימיות עם יחס אישי.

מהרו להירשם - מספר המקומות בקבוצה מוגבל ל-7 !!!
**************************************************

תנאים: החזר מלא עד 7 ימים לפני הקורס, כולל. פחות מ 7 ימים, לא יהיו החזרים אלא קרדיט שטוב לשנה. לא ניתן להעביר את ההרשמה לשם של מישהו אחר.

עלות 1400 שקלים, אפשר לשלם עם כרטיס אשראי עד שלושה תשלומים.

>> יש גם אפשרות לשיעורים פרטיים, שיעורי זוגות וקבוצות פרטיות.

*************************************************
?חן היקרה, אני לא נוהגת להשתפך בפייסבוק אבל הפעם יש לי סיבה אמיתית. כבר 4 וחצי חודשים שאני רוקדת אצלך באופן קבוע פעם בשבוע ולפעמים יותר.. לימדת אותי סלסה קובנית - מהי? מרמת הבסיס באופן יסודי ללא הנחות, לימדת אותי מהי התמדה, והסברת שלאט לאט עם השקעה מרובה גם מגיעות תוצאות. בארץ מתייחסים לסלסה כתחביב ואת הראית לי את הסלסה המקצועית הקובנית הייחודית כמו שמלמדים בקובה מהצעד הראשון.. התייחסת לזה במלוא הרצינות וההשקעה ואני באמת לא חושבת שבחוגים למבוגרים בארץ משקיעים ברמה כזו של רצינות. אז נכון שאני ממש בהתחלה אבל הצלחת להחדיר בי מוטיבציה ואהבה גדולה לעולם הסלסה הקובנית עד שלא בא לי להפסיק לרקוד וללמוד לרקוד.. תודה על התקופה המדהימה הזו, חוללת בי שינוי לא רק גופני, גם אישי ונפשי, גרמת לי בדרכך המקצועית להתחבר יותר לעצמי דרך הריקוד. את אשה מדהימה עם ניסיון חיים עצום והצלחת להשפיע עלי לטובה בדרך המיוחדת שלך. חיברת אותי לעולם מיוחד, לערוצים אחרים ונסתרים. אין לי ספק שיש לי עוד דרך ארוכה איתך.. אני מאמינה שאנשים לא נפגשים סתם, אז תודה על שיעורים חשובים בחיים! ולחיי שיעורים חדשים בבוא העת כשתחזרי מהמסע שלך.. מאחלת לך תקופה נעימה, כייפית, מאתגרת וסברוסורית בקובההה. חן ליזרע.. תפיצו את השמועה?

חן ליזרע

חן ליזרע היתה בעלת אחת מהאקדמיות הקובניות הטובות ביותר בקנדה קרוב ל 10 שנים. היא לומדת במשך שנים עם טובי הרקדנים המקצועיים בקובה והופיעה על במות של קונגרסים נחשקים ברחבי צפון אמריקה.כיום היא מעבירה סדנאות טרנספורמטיביות לזוגות,רווקים ונשים
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מיה גולד
<

שיתוף חברים
עם : חן ליזרע
מתי : רביעי- רביעי 18/5/2016-16/3/2016 18:30-20:00