לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעור טעימה-סלסה קובנית חושנית-חן ליזרע

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם חן ליזרע
ריקודי זוגות »  ריקוד קובני »  סדנאות ריקוד קובני »  ריקוד קובני »

הצטרפ/י
עם : חן ליזרע
מתי : שלישי 3/5/2016 19:50-22:00
עם :

חן ליזרע

ארבעה אלמנטים מרכיבים את התנועות הקסומות של הסלסה האפרו קובנית - אלגנטיות, התכוונות, מקצב ושובבות (במובן המפלרטט). שיעור טעימה של הסלסה הקובנית החושנית עם חן ליזרע בעלות של 50 ש?ח בלבד.

הסלסה הקובנית היא חושנית ופלרטטנית - הגבר משעשע את האישה והאישה מושכת אותו בחזרה. בקורס תלמדו את הצעדים השונים של הסלסה מהצעד הראשון, הובלה ומובלות, וקומבינציות סלסה בזוגות בשילוב עם פלירטוט. משחק כיפי שמשמר ומעורר את האש במערכות יחסים ומלמד אותנו איך לשמור על ה"אולי" בחיים. (לזוגות)

ארבעה אלמנטים מרכיבים את התנועות הקסומות של הסלסה האפרו-קובנית - אלגנטיות, התכוונות, מקצב, ושובבות (במובן המפלרטט). קורס לנשים שאוהבות לנוע עם הרבה קסם נשי. נעבוד בקורס על הצעדים השונים מהצעד הראשון ועל פיתוח הסברוסורה החושנית הקסומה. (לנשים)

לקראת הקורסים שיפתחו ב18 במאי לזוגות מתחילים, ב23 במאי לנשים מתחילות וב 24 במאי לנשים רמה 2... יהיה שיעור טעימה ב 3 למאי בעלות של 50 ש?ח לאדם.
19:50-20:50 לנשים
21:00-22:00 לזוגות
בואו לקבל טעימה של הסלסה הקובנית. תהיה הזדמנות להירשם מיד אחרי הסדנה...

חן ליזרע

חן ליזרע היתה בעלת אחת מהאקדמיות הקובניות הטובות ביותר בקנדה קרוב ל 10 שנים. היא לומדת למעלה מעשור עם טובי הרקדנים המקצועיים בקובה והופיעה על במות של קונגרסים נחשקים ברחבי צפון אמריקה. היא מעבירה סדנאות טרנספורמטיביות לזוגות,רווקים ונשים
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מיה גולד
<

שיתוף חברים
עם : חן ליזרע
מתי : שלישי 3/5/2016 19:50-22:00