לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אמנות ההקשבה - יוגה ערבה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם HeartBeat
יוגה »  יוגה »  תכניות לימוד יוגה »  יוגה »

הצטרפ/י
עם : אלית בר שדה וההארטביטים
מתי : חמישי- שבת 5/11/2016-3/11/2016 16:00-14:00
עלות : ₪יש להירשם
עם :

אלית בר שדה וההארטביטים

שלושה ימים של אשטנגה וויניאסה, תנועה ומוסיקה בהם נעמיק את ההיכרות שלנו עם מסורת היוגה ונתאמן בהקשבה, על המזרן ומחוצה לו. נצא מרצף השגרה אל המדבר הקסום והשקט. נתנסה בהקשבה לעצמינו ולסביבה
שלושה ימים של אשטנגה וויניאסה, תנועה ומוסיקה בהם נעמיק את ההיכרות שלנו עם מסורת היוגה ונתאמן בהקשבה, על המזרן ומחוצה לו.

נצא מרצף השגרה אל המדבר הקסום והשקט. נתנסה בהקשבה לעצמינו ולסביבה מול נופים עוצרי נשימה. דרך תרגול דינאמי של תנוחות יוגה, חיבור של תנועה, נשימה, וצלילים , זימור מנטרות, שיחות, הליכות ומגע, נבחן מה מאפשר ומה מונע הקשבה טהורה, נלמד להקשיב למושאים חיצוניים ופנימיים ואיך להשתמש בהקשבה להתנהלות נעימה והרמונית ביומיום.

החיבור של ברק, רוני ואלית, מציע למשתתפים חוויה ייחודית של התנסות בכל החושים ונדידה בין פרספקטיבות שונות על אימון היוגה והחיים בכלל.

במהלך הסדנה נתנסה בתרגול דינאמי בהשראת האשטנגה וויניאסה יוגה לצד מוזיקת רפואה בהשראות אורגניות אתניות שאמניות , תנועה וריקוד ספונטני, נתרגל טכניקות שונות של פראניאמה, נחווה מדיטציות בטבע, נקרא ונדון בכתבים יוגים ובפרקטיקה שאלו מציעים להתנהלות היומיומית.

הסדנה מתאימה למתרגלים חדשים וותיקים כאחד.
במידה וישתתפו בסדנה דוברי אנגלית הסדנה תועבר בשתי השפות

***על המנחים***

אלית בר שדה Alit Bar Sadeh
מורה לאשטנגה ויניאסה יוגה ומטפלת במגע, מציעה בשיעורים שלה מיזוג הרמוני של עבודה רוחנית ופיסית על-ידי תרגול מעמיק המשלב דינאמיות, משחקיות וחיוך.

תלמידתו של שמעון בן אבי, ואסיסטנטית בקורסי מורים וסדנאות בהנחייתו. תרגלה עם מורים וגישות שונות בארץ ובעולם, בינהם מתי עזרתי, ריצ`ארד פרימן, צ`אק מילר, גאנש מוהן (יוגה תרפיה), וסרי ששדרי.

מלמדת בתל אביב בסטודיו שהקימה ``יוגה עם חיוך`` ומעבירה סדנאות וריטריטים בארץ ובחו``ל, בסטודיו אלהיוגה, במרכז צ`אנדרה יוגה, ובחברות הייטק באזור המרכז.

לפרטים נוספים על אלית:
סרטונים של שיעורים: https://www.youtube.com/user/YogaWithASmile
אתר: http://yogasmile.co.il/
-----------
רוני מקאטו מזרחי Roni Makatu Mizrahi
יוגה כדרך חיים
מורה מוסמך להאטה יוגה, יוצר מרחבים מקודשים של ריקוד ומדיטציה, מפיק אירועים המשלבים חיים שבטיים, קהילתיות, מוסיקה ואומנות תודעתית ומלווה תהליכי התפתחות של אנשי לב בחייהם הפרטיים.
------------
ברק סרילן - Light Child Project
פרויקט הדיג?יי של ברק סרילן מתרכז ברפואת תדרים מודעת. ברק בוחר בקפידה רבה את המוזיקה שהוא מחליט להעביר הלאה אל קהל המאזינים ומתרכז באלמנטים אתנים ופסיכדליים שיוצרים את ההיתוך בין שלל מקצבי העולם. עם דגש וכוונה ברורים לרפואת הלב, ברק מעצב מסעות אסטרלים חובקי מימדים ומקצבים שמכניסים את קהל הרוקדים למסע תנועתי מעומקי הנפש אל הרקיעים הגבוהים של התודעה. (כל המוזיקה שברק בוחר לנגן נכתבת ע?פ חוקי התדרים המסונכרנים הרמונית עם הטבע וערוצי גוף האדם.) ברק נדד שנים רבות ברחבי העולם והשתתף בפסטיבלים רבים שם צבר את השראותיו שהתגבשו לכדי ויז?ן מאוד ברור שבימים אלו הוא מנתב ? אל אדמת מולדותו ישראל.

פרטים נוספים על צוות ההארטביט: https://www.facebook.com/Conscious.Communion
http://www.heartbeat.dance/

אלית בר שדה וההארטביטים

שילוב אמנות רפואת היוגה,
המדיטציה,המוזיקה והריקוד אל
תוך מסע אחד ומאחד בלב תל אביב.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
Roni Mizrahi
Roni Mizrahi
<

שיתוף חברים
עם : אלית בר שדה וההארטביטים
מתי : חמישי- שבת 5/11/2016-3/11/2016 16:00-14:00
עלות : ₪יש להירשם