לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

the Groove Ambassadors ? שגרירי הגרוב

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם פסטיבל דרך גוף 2016
ריקוד חופשי »  תנועה חופשית »  הופעות תנועה חופשית »  תנועה חופשית »

להצטרפות והזמנה
עם : the Groove Ambassadors
מתי : חמישי 6/10/2016 22:00
עלות : ₪כלול
עם :

the Groove Ambassadors

קוקטייל של סגנונות מוזיקאליים חמים ושמחים מיבשת אפריקה: אפרו-ביט, היי-לייף, זוקוס, פאנק, רגאיי, גוספל ועוד, עטופים בסגנון ההגשההאנרגטי, בשיתוף של הקהל, ובריקוד מסורתי של הרקדניות והנגנים..

מופע סוחף, אנרגטי וחוצה גבולות. הגרוב אמבסדורס מנגנים שירים מקוריים לצד שירים מוכרים ביותר מ 10 שפות אפריקאיות שונות וגם בצרפתית, אנגלית, עברית ועוד...

שירי ההרכב עוסקים באהבה, שלום, כבוד ושמחה. האנרגיה המיוחדת והתוססת מועברת ישירות מהבמה אל כל סוגיי הקהל ללא הבדל גיל, מין וצבע.


אלו מתבטאים בקוקטייל של סגנונות מוזיקאליים חמים ושמחים שמקורם ביבשת אפריקה: אפרו-ביט, היי-לייף, זוקוס, פאנק, רגאיי, גוספל ועוד, העטופים תמיד בסגנון ההגשה הכובש והאנרגטי, בצבעוניות של התלבושות מאפריקה, בשיתוף מתמיד של הקהל, ובריקוד מסורתי של הרקדניות והנגנים....

יוצר ההרכב הוא אליז`ה אקוונדו מחוף השנהב החי פה בארץ ישראל יותר מ-9 שנים. אליז`ה הוא מוזיקאי יוצר, כותב , מפיק ומלחין, מתופף מקצועי מוביל בתחומו וזמר בינלאומי. אליז`ה נולד וגדל באבידג`ן בחוף השנהב, גדל על שירת הגוספל ועל פיוז`ן ג`אז והושפע מהג`אז האפריקאי. אליז`ה הופיע עם אומניי גוספל בינלאומיים ברחביי העולם והיום יוצר מוסיקה מישראל לכל הסצנה הבינלאומית הצעירה של האפרו-ביט. כיום הוא הסולן של הגרוב אמבסדורס ומופיע עם אומנים מוכרים ביותר בישראל ומשפיע על הסגנון הייחודי שלו בכל פרויקט.

אליז`ה ליקט את המוזיקאים המוכשרים, לימד אותם את הסגנון, הפיק מוזיקלית ויצר את סגנון הגרוב הייחודי של ההרכב. הגיבוש הפורה של חבריי הלהקה והאנרגיה המקפיצה של המופע הביאה את הלהקה אל הבמות הטובות ביותר בארץ, בכל הפסטיבלים והאירועים ברחביי הארץ.

בואו לשכוח את כל הבעיות, לחיות את הרגע, לחגוג את החיים, לרקוד אתנו ביחד ולהנות מהמלודיות המשמחות.

the Groove Ambassadors

the Groove Ambassadors ? שגרירי הגרוב. להקה המונה 11 מוסיקאים מתרבויות שונות. ביחד הם מביאים את הצבעים והעוצמה של היבשת השחורה - הלא היא יבשת אפריקה!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

7 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
שרה לדרהנדלר
Michal Marcus
ריבי
ריבי
ריבי
פסטיבל BodyWays
<

כל הפעילויות של פסטיבל דרך גוף 2016:

פסטיבל דרך גוף BodyWays Festival

פסטיבל דרך גוף

דמיינו לעצמכם עולם בו הגוף הוא המכחול, התנועה היא השפה והריקוד הוא הדרך. אוהבי הריקוד והתנועה מתכנסים פעם בשנה במקום אחד לשלושה ימים של חגיגה דרך הגוף.» עם האנשים מ BodyWays Site

פסטיבל דרך גוף BodyWays Festival

פסטיבל דרך גוף

עם: האנשים מ BodyWays Site

שיתוף חברים
עם : the Groove Ambassadors
מתי : חמישי 6/10/2016 22:00
עלות : ₪כלול