לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורים פרטיים פיתוח קול

הצטרפ/י
עם : דנה הלוי-כץ
מתי :  כל ימות השבוע
עלות : ₪000
עם :

דנה הלוי-כץ

שעורי פיתוח קול וטיפול בבעיות קול
אני לא מצליחה לראות פניות שנכתבות באתר בודיוייז.
הכי טוב לשלוח לי הודעת ווטסאפ

שעורי הקול מיועדים לאנשים שנהנים לשיר: החל מאלו מכם ששרים באמבטיה לאלו שחולמים להביע את עצמם מול קהל גדול ואוהד

שעורי הקול מחולקים לשניים: מיקוד בטכניקה ומיקוד בביצוע:: חלק מהשעור מוקדש ללמידה על צורות שונות של הפקה קולית וגילוי מוקדים להפקת צליל באופן נינוח ונעים. נלמד להפיק צלילים גבוהים ונמוכים באותה מידה של נוחות. החלק השני של השעור מאפשר שירה של ממש ? הבאת שיר שתביאו או שנבחר יחד, ובו נלמד ליישם את הטכניקה שלמדנו בתוך השיר. החלק הזה של השעור יכול להתמקד בטכניקה או בהבעה או פרשנות של השיר, כיוונים תיאטרליים (אם מדובר במחזמר) או ב performance: עמידה על במה, התמודדות עם דברים שונים שיכולים לקרות על הבמה, שימוש במיקרופון או כל דבר אחר שתרצו שניתן לו מקום. היחס בין הזמן שנקדיש לטכניקה והזמן שנקדיש לביצוע ישתנה על סמך שיקולים שונים והחלטות שנקבל יחד.

אני בוגרת בי"ס רימון לג`אז ולמוסיקה קלה במגמת ביצוע. הופעתי על במות רבות והפקתי דיסק בהפקה עצמית. אני מכירה את העבודה, אני מאוד אוהבת לשיר ונהנית להעביר את תחושת הכיף הזו גם לשעורים שלנו. אני אוהבת לחשוב על חדר המוסיקה שלי כ"מקום בטוח" להביע ולבטא את עצמכם ולהתנסות באופן מלא סקרנות בטכניקות קוליות חדשות ומועילות.

ניתן לעבוד גם על פחד במה או חרדה העולה בהקשר של שיר מסויים. ניתן לעבוד נקודתית על שיר לכבוד ארוע ספציפי. בקיצור, הסיבות שבגללן אתם מגיעים ללמוד פיתוח קול הן מגוונות, ולכן גם אופיו של השעור מגוון.
הפגישה הראשונה בינינו מיועדת להיכרות ולבירור הצרכים שלכם. בהזדמנות הזו אני גם אאזין לשירה שלכם ואשמע מה הייתם רוצים לקבל מהשעור ואספר לכם איך אני חושבת שאני יכולה לתרום לשירה שלכם, על סמך מה ששמעתי.

הטיפול בבעיות קול הוא מעט שונה ? האדם לא מגיע מחופש ורצון אישיים אלא מצורך לקבל טיפול. לכן טיפול הקול הוא קצר טווח וממוקד בפתרון הבעיה שמקשה עליכם.
לפני טיפול קול אצל קלינאית תקשורת, חובה להגיע עם הפניה של רופא/ת אף אוזן גרון לאחר בדיקה של מיתרי הקול.
פעם רופאים היו בודקים את מיתרי הקול עם מראה קטנה. היום זו נחשבת דרך מיושנת מאוד ולא מומלצת. כדי לקבל תמונה ברורה של הבעיה הקולית, יש להגיע לרופא/ת אף אוזן גרון המתמחה בגרון (התחום הרפואי נקרא לרינגולוגיה ומומחים קרויים לרינגולוגים).

הבדיקה המקובלת היום היא בדיקה לרינגוסקופית באמצעות לרינגוסקופ. זוהי מצלמה קטנה (סיב אופטי) המוחדרת דרך חלל הפה או דרך הנחיר (באילחוש מקומי). המצלמה מצלמת את מיתרי הקול בהגדלה ניכרת, על מסך שגם אתם יכולים לראות (ולפעמים גם לקבל העתק מוקלט, אם תבקשו). בבדיקה לרינגוסקופית בודקים את מיתרי הקול במצבים שונים: במצב סגור ובתנועה מגוונת (פתיחה, סגירה, שירה, דיבור, סולם עולה ויורד). הבדיקה נחשבת יעילה ומדוייקת הרבה יותר מבדיקה באמצעות מראה. לכן, אל תתפשרו. אם לרופא/ה אין מצלמה עם סיב אופטי, חפשו לרינגולוג/ית עם מכשור מתאים ובצעו רק אצלו/אצלה את הבדיקה.

את הסיכום הרפואי תביאו אלי. אני אשתמש בממצאים האלה כדי לבנות את תהליך הטיפול שלכם. כמובן שנעשה את זה יחד, על פי הדברים שחשובים לכם לעשות עם הקול שלכם בחיי היומיום.
אני מטפלת במורים, מרצים, זמרים, עובדים בשירותים טלפוניים ומאמני כושר, או כל אדם אחר שמוצא את עצמו צרוד או עם תחושה של "גוש בגרון", או כל בעיה קולית אחרת. בבעיות קול של ילדים, אני נותנת הדרכה טלפונית להורים בחינם. מוזמנים להתקשר.

דנה הלוי-כץ

קלינאית תקשורת ומורה לפיתוח קול בחוף הכרמל, במושב מגדים, חוף הכרמל, 10 דקות מחיפה, בוגרת בי"ס רימון מלמדת שירה פופולארית והופעה בימתית, ומטפלת בתחום הקול, השפה והדיבור.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מתן
<

שיתוף חברים
עם : דנה הלוי-כץ
מתי :  כל ימות השבוע
עלות : ₪000

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך