לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

ריברסינג עם צלילים מרפאים בגעתון

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מיכל ברז"ל כהן
טיפול בתנועה »  ריברסינג »  סדנאות ריברסינג »  ריברסינג בגעתון »

הצטרפ/י
עם : מיכל ברז"ל כהן
מתי : שישי 12/5/2017 13:00-14:30
היכן : סטודיו F בכפר המחול בגעתון
עלות : ₪כלול
עם :

מיכל ברז"ל כהן

סדנת ריברסינג עם צלילים מרפאים - הקשר בין ריברסינג וריפוי בצלילים
ריברסינג היא טכניקת נשימה מודעת המגיעה מידע עתיק. הנשימה מושפעת מכל מה שאנו חווים ומהפחד שלנו להשתנות, ותרגול ריברסינג מאפשר פתיחה ושחרור חסימות פיזית, רגשית, מנטלית ואנרגטית, מביא לביטוי ספונטני תנועתי וקולי טוטאלי, ולשינויים בנו מתוך חופש בכל הרמות.
לנגינת ושירת צלילים מרפאים ליד, מעל ולתוך הגוף בזמן הריברסינג השפעה עמוקה ומיטיבה על עוצמת התנודות בנו, השפעה המביאה לאיזון ,ריפוי ושלוה עמוקה.

מה זה ריברסינג ? - תירגול נשימה מודעת . לנשימה אין להתייחס כאל דבר מובן מאליו ! זאת ידעו גם הקדמונים/יות, וריברסינג - במובן היוולדות מחדש - היא טכניקה חוויתית של רפואת העתיד, מבוססת על שיטות נשימה עתיקות שהותאמו לאדם בימינו, ומאפשרת לנו "לקרוא" בנשימתנו ובגופנו איך מחשבות, רגשות, מתח פיזי וזיכרונות השפיעו ומשפיעים עלינו, לזהות דפוסי מעצורים חסימות ועכבות המעכבים אותנו, ובאמצעות התמסרות לשינויים בנשימה והתגובות הפיזיולוגיות, רגשיות, מחשבתיות ואנרגטיות לשינויים אלה - לאפשר את השחרור וההתמרה, עד מנוחה ושלווה עמוקה, איזון וריפוי, בתהליך עוצמתי ומיטיב.

א/נשים מתייחסים לנשימה כאל דבר מובן מאליו, פעולה אוטומטית. עם זאת כולנו מבחינים/ות בעובדה שהנשימה משפיעה על ומושפעת מ-כל המתרחש בנו פיזית, רגשית, מנטאלית, אנרגטית ורוחנית. ריברסינג הוא תרגול נשימה חוויתי ועוצמתי המאפשר היכרות מחודשת אתה, וחווית עומקים ומקצבים של נשימה שאנו לא מתנסים/ות בם באופן מודע בחיי היומיום, ואשר היכרותנו ותרגולנו אותם יכולה לשנות מצבנו בכל רבדי הוויתנו. ההתמדה בתירגול הינה תהליך מיטיב ומשנה חיים.

שימוש בצלילים לטובת שינוי מיטיב בכל רבדי ההוויה האנושית הינו שיטת ריפוי עתיקה, המתקיימת גם בימינו בתרבויות בכל העולם .

צלילים רוטטים במרחב, מהדהדים לתוכנו ונספגים בנו כל הזמן, ויש להם השפעה עמוקה ומידית על כל השומעים/ות אותם. יש צלילים שיכולים לעורר בנו עצבנות, כעס ואגרסיות ו"מוציאים אותנו מדעתנו", ויש צלילים המרגיעים ומרוממים אותנו, או המעוררים בנו רגשות עצב, געגוע, מתיקות ואפילו התעלות רוחנית , ועוד .

הנשימה וצליליה- כמו צלילים אחרים -מייצרים רטט בגוף הפיזי שלנו ובגוף הזולת שבסביבה, ובשדות האנרגטיים המעודנים שלהם. ניתן בבחירה מודעת לשנות "מצב רוח" וגם מתח בשרירים ובמערכת העצבים ע"י השמעה של צלילים מרפאים, שמאחוריהם כוונה גבוהה, שלווה ואוהבת לריפוי, ואשר בשירת מרפא "משדר"/ת ההילר/ית השר/ה.

האזנה לקצב הנשימה משפיעה עלינו לרוגע או לעצבנות או לאסוציאציות ותגובות הקשורות באסוציאציות שרצות לנו בראש במצב של תודעה מלאה או חלקית.
מחשבות, צלילי קצב הנשימה, קולות הטבע או העיר - גם אלו תדרים המשפיעים עלינו ! ממש כמו השפעת תמציות צמחי מרפא, צלילי קערות טיבטיות, קערות קריסטל, דידג`רידו, פנטאם, נבל ו/או כלי נגינה קסומים נוספים.

מיכל ברז"ל כהן כותבת המאמר מוצאת כי שתי הדרכים עובדות נפלא ביחד, ומנחה את סדנת ריברסינג עם צלילים מרפאים בהודיה ואהבה.

מיכל ברז"ל כהן

ריברסרית יועצת ומנחה ותיקה, 37 שנות ניסיון, מוסמכת "החברה הבריטית לריברסינג" BRS , מהחלוצים בארץ ובעולם- הריברסרית הישראלית הראשונה שקיבלה הכרה כריברסרית בינ?ל ע"י מייסד השיטה מר לאונרד אור.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

16 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

שיתוף חברים
עם : מיכל ברז"ל כהן
מתי : שישי 12/5/2017 13:00-14:30
היכן : סטודיו F בכפר המחול בגעתון
עלות : ₪כלול