לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

קורס הכשרת מורים לפילאטיס מזרן ומכשירים בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Gali Frishman
פילאטיס »  פילטיס מכשירים »  תכניות לימוד פילטיס מכשירים »  פילטיס מכשירים בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : מאיה בן יעקב
מתי : שני- שני 12/2/2018-23/10/2017
ללא תשלום
עם :

מאיה בן יעקב

מורה לפילאטיס משנה דפוסים. זה התפקיד שלנו בעולם. אנחנו מזהות דפוס/חסימה/קושי ומכניסות אליו את קסם התנועה. ואז הכל משתנה, כמו אדוות על פני המים המתרגלת שלנו מתחילה להשתנות לנו מול העיניים.
אני מאמינה שלא משנה מה נקודת הפתיחה שאיתה את/ה מגיעה ? בעלת רקע בתנועה או בלעדיו ? משנה הדרך בה תבחרי להתמודד עם החומר החדש. מבנה הקורס ותכניו מבוססים על שנים רבות של ניסיון בהוראת השיטה, וליווי של סטודנטיות המגיעות מרקעים שונים.

רבות מהתלמידות שלי הן מתאמנות ותיקות, שאהבתן לשיטת פילאטיס הובילה אותן לבחון אפשרות להסבה מקצועית בחייהן, ולבחור לעסוק בהוראת הפילאטיס. חלקן מגיע מאומנויות המחול והתנועה, אבל חלקן מגיעות ללא רקע בתנועה או ידע באנטומיה/פיזיולוגיה.

תלמידות שמגיעות ללא ידע זה מקבלות ממני רשימת מונחים, עצמות ושרירים שאותה הן נדרשות ללמוד לבד לפני תחילת הקורס. למרות נקודות הפתיחה השונות, כבר בשבועות הראשונים של הקורס ? כולן מיישרות קו , וההשענות על מקורות הידע שלהן מתאזנת.
כמנחה ומנהלת של הקורס, אני לוקחת על עצמי את האחריות, ללוות כל אחת ואחד מכן בתהליך הקורס מנקודת הפתיחה שאיתה הגעתן - ועד סופו.

קורס המורות עשיר בתכנים הרלוונטיים לעבודה גם בהיבט הפיזי אך גם בהיבט הרגשי , והבנות שעוברות איתי את הקורס, "נחטפות" לעבודה - עוד לפני שהוא מסתיים.

לסיכום, חשוב לי שכל מי שמצטרפת לקורס , יודעת שהיא באה לקבל, אבל גם באה לתת מעצמה. ללמוד ללמד את שיטת פילאטיס זה אומר לעבוד עם אנשים, לעזור להם להכיר את עצמם טוב יותר - וזו תורה בפני עצמה. ולכן כל מי שמעניין אותה להבין את ההיגיון שמאחורי תנועה ואת ההשפעה על נפשו של האדם ? יכולה ליהנות מאוד מהקורס ומהמקצוע.

מאיה בן יעקב

מאיה בן יעקב מכשירה קרוב ל 20 שנה דורות חדשים של מורות ומורים לפילאטיס, על פי גישתה הייחודית. בבסיס הגישה עומדת ההבנה שיכולות התנועה של הגוף קשורות קשר ישיר לדפוסי חשיבה ורגש של האדם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : מאיה בן יעקב
מתי : שני- שני 12/2/2018-23/10/2017
ללא תשלום