לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הנחיה וליווי תהליכי חיים עם שחר דור בפרדס חנה כרכור

הצטרפ/י
עם : שחר דור
מתי : פתוח להזמנות
היכן : כרכור
עם :

שחר דור

תנועה-מחברת היא קליידוסקופ של תהליכי חיים - כלי גמיש ויצירתי המאפשר לנו להכיר ולהתיר את הקשרים והתבניות שנבנו בנו לאורך השנים, וליצור אפשרויות חדשות ומייטיבות בחיינו.
תנועה-מחברת היא תהליך ולמידה דרך שלושת האיכויות והכלים המרכיבים את העבודה - גילוי, ביטוי וריפוי, ושל החיבורים בינהם, במטרה להרחיב את מגוון אפשרויות התנועה של הגוף והנפש, ולבנות ולחזק תנועה של חיים ויצירה.

המפגשים משלבים מגוון כלים ומפתחות : שיחה, עבודת גוף בתנועה\מגע וחומר - כל אחד ואחת ומה שתומך בם, כל מפגש ותהליך ומה שהוא מבקש ומאפשר.

[..] אמנות היא תנועת נפש בחומר, ולהפך. במבט צלול ניתן לראות את החוליות המרכיבות את התנועה הזו, לקרא את מפת האדוות שהיא מותירה, ואת האופן בו היא מעצבת את תבניות האישיות וההתנהגות שלנו. מחקר ותרגול של תנועה-מחברת מאפשר לנו להרחיב את איכויות ואפשרויות התנועה של הגוף והנפש, ולבנות ולחזק תנועה של חיים ויצירה.

שחר דור

חוקר, מופיע ומלמד אימפרוביזציה כשפה אומנותית עצמאית בארץ ובאירופה. עבודתו משלבת טכניקות בתנועה, עבודה קולית, מוסיקה ואימון של מדיטציה. שחר יוצר שפה ספונטנית המשלבת הומור פיוט ותאטרליות. ב2005 הקים את Hunch תוכנית ללימודי תנועה ואמנות המופע
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
<

שיתוף חברים
עם : שחר דור
מתי : פתוח להזמנות
היכן : כרכור

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך