לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

Fathom High מיטל בלנרו: ריקוד ופלדנקרייז בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מחקר תנועה ישראל
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  סדנאות מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : מחקר תנועה ישראל
מתי : שישי- שבת 28/7/2018-27/7/2018 10:00-16:00
עלות : ₪450
עם :

מחקר תנועה ישראל

סדנה מעמיקה עם מיטל בלנרו, המשלבת ריקוד ופלדנקרייז, ללמידת טכניקה של שחרור דפוסי תנועה מגבילים ולהבנה טובה יותר של הגוף. לא נדרש רקע פורמלי בריקוד, אך יש לבוא עם רקע בעבודת תנועה כלשהי.

הסדנה תתבסס על שיטת FATHOM HIGH - טכניקת ריקוד המשתמשת בשיטת פלדנקרייז וריקוד עכשווי כנקודות מוצא, כהשראה וכגישה לפעולת הלמידה. שיטת פלדנקרייז היא מערכת לאימון נוירו-מוטורי והתניה מחדש שמשנה חיי אדם, עוזרת להשיג מיומנויות חדשות ולנוע מעבר לכאב ולמגבלות.

הסקרנות העמוקה של מיטל בלנרו לגבי חיבור אפשרי בין פלדנקרייז לריקוד הובילה אותה לפתח את FATOM HIGH. העבודה הזו שינתה עמוקות את האופן בו היא זזה ותפסה את הגוף. אחרי שהייתה עדה לטרנספורמציה האישית שלה, היא הרגישה צורך עז לחלוק את הפרקטיקה עם אנשים רבים ככל האפשר.

המטרה המרכזית של FATHOM HIGH היא לשחרר דפוסי תנועה על ידי ערעורם קלות, כך שאפשרויות חדשות נהפכות לנגישות. על ידי שימוש ביכולת הנוירו-פלסטית המולדת שלנו כדי לחווט מחדש ולשנות את ההרגלים מהגרעין שלהם, אנחנו יכולים להיכנס לתוך הבנה עמוקה וראשונית יותר של הגוף שלנו ושל המכניקה שלו. דרך התהליך הזה, נתיבי תנועה חדשים נפתחים וחושפים אוקיינוס של אפשרויות. העושר שבתוך התנועה גדל והאיכות שלה מעמיקה.

מחקר תנועה ישראל

אנחנו קהילה פתוחה של אנשים שאוהבים לזוז. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשהו חדש שקם ומתפתח בארץ. במהלך השנה נשלב סדנאות אינטנסיביות ופעילויות חופשיות של הקהילה, ונזמין מורים בכירים מהעולם ובארץ, מכל תחומי התנועה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

2 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
Lea Gross
יאור גיא ברהום
אמסלם שלומי
נמרוד אורן
rivi nissim הבחירות של ריבי
<

שיתוף חברים
עם : מחקר תנועה ישראל
מתי : שישי- שבת 28/7/2018-27/7/2018 10:00-16:00
עלות : ₪450