לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

טיפול פרטני בפסיכותרפיה גופנית

הצטרפ/י
עם : עופרה סיביליה
מתי : פתוח להזמנות
עם :

עופרה סיביליה

אני מטפלת גופנפש - פסיכותרפיסטית גופנית בגישה התייחסותית, מטפלת בשיטת ארויגו (עיסוי בטן ורחם - Arvig Techniques of Maya Abdominal Therapy), רפלקסולוגית בכירה, אומנית יוצרת.
אישה, אימא לשתי בנות מופלאות, שגם הן כבר נשים צעירות. בחיי האישיים והמקצועיים אני מחויבת לחקירה , למידה והתפתחות, דרך הקשבה העוברת בעומק ליבי . אני מטפלת גופנפש - פסיכותרפיסטית גופנית בגישה התייחסותית, מטפלת בשיטת ארויגו (עיסוי בטן ורחם - Arvig Techniques of Maya Abdominal Therapy), רפלקסולוגית בכירה, אומנית יוצרת. אני מוצאת את המפגש האנושי, הבין אישי הנרקם בחדר הטיפולים, כבסיס ומנוף להתגלות, לצמיחה וריפוי. המפגשים איתי, הם הזמנה שלי לקשר. קשר שבו ניתן מקום למילים להיאמר, לגוף להינגע ולנשימה להתחדש... מרגש אותי להיות חלק מהדרך שלך, המתרחשת במרחב שאנחנו שתיים/שניים. בזמנים בהם את או אתה, מבקשים הקשבה עדינה, ליווי ותמיכה, אני מושיטה את ידי ומזמינה אותך להתקרב.

עופרה סיביליה

אני מטפלת גופנפש -פסיכותרפיסטית גופנית בגישה התייחסותית, ומטפלת בשיטת ארויגו (עיסוי בטן ורחם - Arvig Techniques of Maya Abdominal Therapy), רפלקסולוגית בכירה, אומנית יוצרת.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

1 אהבו את מה שקורה כאן ולחצו על אייקון הלב

>
<

שיתוף חברים
עם : עופרה סיביליה
מתי : פתוח להזמנות

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך