לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שאקטי בי - חגיגה נשית 27-29/6 בפרדס חנה כרכור

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם Nirit Shapira נירית שפירא
עבודה קולית »  קול בתנועה »  פסטיבלים / כנסים קול בתנועה »  קול בתנועה בפרדס חנה כרכור »

הצטרפ/י
עם : Nirit Shapira
מתי : חמישי- שבת 29/6/2019-27/6/2019 13:00-17:00
היכן : אלוני יצחק
עם :

Nirit Shapira

27-29/6 באלוני יצחק שליד גבעת עדה התכנסות נשית מופלאה - שקוראת לכל אחת מאיתנו להעיר תשוקה לחיים, לאפשר את התשוקה ולחיות אותה. תכנים עשירים, עומק וכלים לשינוי מציאות שמשרתים את כולנו.

"שאקטי Be התקיימה לראשונה בדצמבר 2018 במצוקי דרגות שבמדבר והייתה מופלאה מאוד, מרגשת ומחברת כפי שחלמתי. התפתחות של פסטיבל שאקטי, שהייתי אחת המחוללות שלו.

זוהי ההגשמה שהתחלתי להניע בספטמבר 2018. בריאה חדשה, בוגרת ואחרת של שאקטי שחיה בי עכשיו. בריאה שנועדה לשרת אותנו בתנועה אל השלב הבא, לאפשר במה וגם מרחב לב להתפתחות.

שיגרתי קריאה אל העולם ונשים נפלאות התייצבו לחלום ולהגשים איתי? את המקום חיפשנו זמן רב ולבסוף סגרנו בכפר הנוער אלוני יצחק (לשמחתנו כי מרבית הכספים שיוצאים על ההתכנסות הולכים להשקעה בילדים (ונחשוב על עוד דרכים לתמוך בהם.)

יחד יצרנו התכנסות עשירה ועמוקה שקוראת לכל אחת מאיתנו לעורר תשוקה לחיים, לאפשר אותה ולחיות אותה מתוך מודעות למתנה שאנחנו. התהליך עובר דרך ארבעה מפגשי עומק מרכזיים של עבודה רגשית עמוקה בליווי מוזיקה ותנועה. לפני ואחרי מפגשים אלו, מתקיימות סדנאות מגוונות רבות שנועדו לפגוש את התשוקה שלנו (בנושאים כמו גוף, מיניות, זוגיות, הורות, עסקים, תנועה והמון מוזיקה), עוד מצפים לנו חיבורים עם נשים מעוררות השראה (כמונו) והזנה משובחת.

כולן רוכשות כרטיסים (כן גם מנחות וותיקות ומיומנות מאוד שבוחרות לאפשר את ההתכנסות ולהזין את יסוד האדמה כמו גם את הנשמה) ובהמשך מוזמנות לחבור ליצירה- לתמוך זו בזו, לעזור בהפקה וכן להציע תכנים למפגשי לב (שמכונים פעימות).

אני מחוייבת לשאקטי. מודה על היותי בה ועל היותה. מברכת כל אשה במרחב ומתרגשת מכל בחירה מייטיבה. מזמינה את כולנו יחד אל שאקטי Be,
לברוא בריאה בריאה. אהבתי ותודתי לכולנו"
נירית שפירא

Nirit Shapira

מנחת ומפיקה סדנאות והתכנסויות, מטפלת בתודעת אור ואיזון חיים, מיוצרות האלבום הפיה הכחולה- קול החלקים המיוחדים וכרגע בתהליך הפקה- אחות מראה
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : Nirit Shapira
מתי : חמישי- שבת 29/6/2019-27/6/2019 13:00-17:00
היכן : אלוני יצחק