לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

סוד האינסוף של נעה - 15/10 בתל אביב יפו

הצטרפ/י
עם : פלורסהיים שרונה
מתי : פתוח להזמנות 11:30-16:00
עלות : ₪70
הטבה :₪55
עם :

פלורסהיים שרונה

דמיון וידע חוברים יחדיו במופע תיאטרון מחול שופע יצירתיות והומור, החושף את העולם המפתיע והמרתק של הפיזיקה המודרנית. הקהל מוזמן להשתתף במשחק המופלא ולגלות עם נעה את סוד האפשרויות האינסופיות.

סוד האינסוף של נעה- מופע תיאטרון מחול לילדים בגילאי 5-10 ולכל המשפחה
דמיון וידע חוברים יחדיו במופע תיאטרון מחול שופע יצירתיות והומור, החושף את העולם המפתיע והמרתק של הפיזיקה המודרנית. מושגים כמו ה"מפץ הגדול", "חלקיקים קוונטים", "האינסוף" ועוד מקבלים ביטוי נגיש, מוחשי וחוויתי באמצעות תנועה, מוזיקה וטקסט מקוריים. הילדים וההורים מוזמנים להשתתף במשחק המופלא של החלקיקים ולגלות ביחד עם נעה את סוד האפשרויות האינסופיות.

החיבור בין הידע המדעי והביטוי האמנותי המייחד את המופע, בא מתוך הכרה עמוקה בערך של השיתוף בין התחומים ובפוטנציאל העצום ששיתוף זה יוצר הן מנקודת מבט יצירתית והן מנקודת מבט חינוכית. השותפות הזו מבקשת לעורר בילדים סקרנות באשר לטבע המציאות, היקום העצום סביבנו ומקומינו בו. ומעבר לידע עצמו, המופע מבקש לעורר את המחשבה והדמיון של הילדים לגבי האפשרויות החדשות שהידע הזה פותח בפנינו!



מן הביקורות:
"מופע מקסים.. מהנה ומעשיר מאד" (הבמה)

"מופע מחול מיוחד ואחר, שמשלב מדע ואומנות, הומור וסקרנות ומוכיח שיש המון דרכים יצירתיות ללמוד על הקורה סביבנו." (סלונה)

"אחד המופעים המיוחדים שראינו לאחרונה. הצגה בעלת ערך מוסף רב" (תלאביבינט)

" תודה על המופע הנפלא. בני עמנואל בן ה3.5 ואני נהנינו ממנו מאד! אני פרופסור לפיזיקה במכון וויצמן ? עכשיו אני יודע איך להסביר לבני מקצת מהפיזיקה המודרנית " Ulf Leonhardt


קרדיטים:
רעיון, כוריאוגרפיה וניהול אמנותי: שרונה פלורסהיים // כתיבה ובימוי: עירית לוז // מוסיקה מקורית: אילן גרין // עיצוב תלבושות ואביזרים: נאוה שטר // עיצוב תאורה: עדי שימרוני // יעוץ מדעי: פרופ` דן מעוז, החוג לפיזיקה אוניברסיטת ת"א.

רקדנים שותפים ליצירה: ניתאי יורן, ניצן לדרמן/אור אבישי, אפרת לוי, צ`הירו טזורו, מעיין חורש.

המופע נוצר במסגרת פרויקט "עפים" מיוזמת מפעל הפיס, נכלל ברפרטואר סל תרבות ותרבות לפריפריה ונבחר להשתתף באירועי חשיפה בינלאומית למופעי מחול לילדים בשנים 2015 ו 2017

קוד הטבה ללקוחות בודיוויז: 5555

פלורסהיים שרונה

שרונה יוצרת ומציגה בארץ, בארופה ובאפריקה יצירות המשלבות תנועה, קול ווידאו ארט. עבודותיה מחברות אלתור וכוריאוגרפיה בנויה לכדי מכלול אחד ויוצרות על הבמה מרקם אנושי, אותנטי וחד פעמי. מנחה סדנאות לתהליכי חשיבה יצירתית לאמנים ובמגזר העסקי.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : פלורסהיים שרונה
מתי : פתוח להזמנות 11:30-16:00
עלות : ₪70
הטבה :₪55

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך