לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

OPEN Ashram: Expression :אשרם פתוח

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
אימפרוביזציה »  ביטוי עצמי »  סדנאות ביטוי עצמי »  ביטוי עצמי »

הצטרפ/י
עם : צוות האשרם
מתי : חמישי- שבת 11/7/2020-9/7/2020 15:00-17:00
עלות : ₪350
עם :

צוות האשרם

ריקוד, ציור, כתיבה, שירה - הם כולם כלים אשר משחררים אותנו מהציפיות והשיפוטיות שלנו מעצמנו, כך שנוכל לגשת לחוכמה הפנימית שלנו ולתת לה מקום כדרך אלטרנטיבית לריפוי.
אפילו שאומרים ש-70% מהתקשורת שלנו היא בכלל לא מילולית - יוצא שאנחנו עדיין מעבירים את רוב ימינו במחשבות והתנסחויות כדי שנצליח לדבר בדרך שבאמת מבטאת אותנו. חינכו ולימדו אותנו מה היא הדרך הנכונה לחיות, באיזו צורה מתבטאים ואיך נכון להציג את עצמנו לסביבה... אבל... מה זה בכלל אומר התבטאות נכונה? נכון למי? ומה היה קורה אם היינו יכולים להרפות מכל הבלאגן שהכניסו לנו למחשבות? מה היה קורה אם היינו מסירים את התבניות המחשבתיות שנבנו לנו ורק מקשיבים רגע? מאפשרים למה שיושב עמוק בפנים להישמע, נותנים לו לצאת ולהראות לעולם, מה היה קורה אם היינו מעיזים לבטא את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו?

אשרם פתוח: EXPRESSION
9-11 ביולי
052-382-4617

אנחנו נמצאים בעולם של חיפוש אחר משמעות ואושר ממקורות חיצוניים, למרות שבתוך כל אחד ואחת מאיתנו נמצאת אמת פנימית וייחודית. לכל אחד מאיתנו יש כלים שונים אשר עוזרים ונותנים לו תחושת שייכות, עוצמה ושלווה. אז זה פשוט לתת לעצמנו כמה רגעים, להנמיך את הווליום של ערוצי המחשבה, להשתמש בכלים שלנו והקסם כבר קורה מעצמו.

ריקוד, ציור, כתיבה, שירה - הם כולם כלים אשר משחררים אותנו מהציפיות והשיפוטיות שלנו מעצמנו, כך שנוכל לגשת לחוכמה הפנימית שלנו ולתת לה מקום כדרך אלטרנטיבית לריפוי.


ביטוי חופשי היא גישה יצירתית טרנספרסונלית שניתן להשתמש בה כדי להתחבר אל הדימויים והנופים הפנימיים שלנו. אנחנו לא צריכים להיות אמנים, זמרים או רקדנים גדולים - אנחנו פשוט צריכים לנשום, להרפות ולזרום. באמצעות מדיטציות וסשנים שונים, אנחנו נכנסים פנימה ויוצאים למסע שהוא מעבר לדפוסי המחשבה הרגילים שלנו.
אנחנו נגיע למצב עמוק של הרפיה, שם ניתנת לנו היכולת לגשת למצב תודעה גבוה יותר. תרגול זה תורם בשחרור תת המודע שלנו ומביא אותו אל פני השטח כדי לרפא ולחזק את מה שהתודעה שלנו אפילו לא ידעה שקיים.

כשאנחנו משתמשים בכוח הביטוי שלנו אנו נרפאים. כשאנו מעיזים לבטא את עצמנו אנו נותנים אוויר לאותם רגשות ודפוסים עוצמתיים מהמשברים של העבר, מטראומות וזיכרונות לא פתורים, שלרוב לא ירגישו בנוח לחשוף את עצמם. אנו משתמשים בביטוי כדי לשחרר ובשביל להזכיר לעצמנו שאנחנו חופשיים ומותר לנו ליהנות.

אנחנו מזמינים אתכם לבוא ולבלות יחד איתנו בסופשבוע כאן במדבר שבו נניע את הגוף, נתחבר לנשימה, נחוש את האנרגיה זורמת בגופנו, נחווה את השילוב הקסום של צליל ותנועה ותינתן לנו האפשרות להעיז להתבטא בדרכנו האותנטית.

הסופ"ש כולל:
- מדיטציות בוקר וערב
- סשנים הכוללים תנועה של הגוף, ציור, שימוש בקול, מוזיקה וריקוד
- 3 ארוחות צמחוניות/טבעוניות להזנת גופנו
- מעגל שירה לקבלת השבת
- זמן להתחבר למדבר, לעצמנו ואחד לשניה

בשביל מי זה?
בשבילך- זה שמרגיש שהוא לא יכול לצייר אפילו איש קו
בשבילך- זו שרוצה להוציא את האמנית הפנימית שלה החוצה
בשבילך- זה ששר רק במקלחת
בשבילך- זו שרוצה להעיר את האנרגיות בתוכה

מחיר הסדנה הוא רק מחיר האירוח + 350 ש"ח! אז בואו אלינו. לחגוג עימנו ולהביע את עצמכם! אנחנו כל כך שמחים שאתם מגיעים!

התקשרו כדי לשמור לכם מקום!

צוות האשרם

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : צוות האשרם
מתי : חמישי- שבת 11/7/2020-9/7/2020 15:00-17:00
עלות : ₪350