לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

געגועים לפנים מאת איריס ארז / בכורה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מרכז מחול שלם
מחול »  מחול מודרני עכשווי »  מפגשים אונליין מחול מודרני עכשווי »  מחול מודרני עכשווי »

הצטרפ/י
עם : איריס ארז
מתי : חמישי 10/12/2020 19:30
עם :

איריס ארז

מופע לייב משודר מאולם מחול שלם. על רקע עידן הקורונה שבו אנו מתקשרים דרך רשתות חברתיות בעיקר באמצעות הראשים שלנו, נבדוק את הפרוטומה החיה והשפעתה על תפיסת הזמן המשתבש, הקיום החלקי והקשר האנושי

העבודה מתבססת על המופע תלוי המקום "פולחנאני" שעלה במסגרת האירוע הווה מתמשך באגף לארכיאולוגיה במוזיאון ישראל. דימויי פרוטומות היסטוריים יפגשו תצורות הנצחה חדשות עכשוויות וישמשו בסיס למחקר של תקשורת בינאישית.

על רקע עידן הקורונה שבו אנו מתקשרים דרך רשתות חברתיות בעיקר באמצעות הראשים שלנו, נבדוק את הפרוטומה החיה והשפעתה על תפיסת הזמן המשתבש, הקיום החלקי והקשר האנושי. זהויות חומקות והרצון להנצחה עובר בין האישי לאנונימי למשובש, למתוקן. מה מספרים לנו הדימויים של חיינו על הזמן שלנו ועל הנצח.

כוריאוגרפיה: איריס ארז/ ביצוע: מיכל ארד, רות ולנסי, איריס ארז / סאונד: גיא שרף / תאורה: נועה אלרן

בהתבסס על העבודה "טקס עצמי" הספציפי לאתר אנו מנסים לחדש מחדש דימויים עצמיים שהיו פעם ככבוד לגדולים וכעת הם הבסיס לתקשורת באמצעות מדיה חברתית. במיוחד בימינו, בעידן קוביד 19, אנו מתקשרים באמצעות מדיה דיגיטלית המבוססת על צילומי ראש בלבד (המקבילים לחזה הקדום). שיבושים מתרחשים לעיתים קרובות, מפרידים בין דימוי צליל, מחמירים את תחושת השלמות שלנו. סיטואציות היברידיות גורמות לפסי זמן. בתוך מציאות זו אנו שואלים מה קורה לתחושה שלנו של ההוויה והכמיהה שלנו לנצח וכיצד זה משפיע על מערכות היחסים שלנו ועל התקשורת האנושית שלנו?

* בשל העובדה שהיצירה כוללת כמות משמעותית של טקסט מדובר בעברית, היא פתוחה רק לדוברי עברית בשלב זה.

איריס (1971) היא כוריאוגרפית ורקדנית עצמאית. באמצעות עבודותיה איריס מחפשת להביא את התחומים הפוליטיים והציבוריים דרך הגוף הרוטט הפרטי ולחקור את ההשפעות ההדדיות זו על זו. בין עבודותיה: "זמנית", "געגוע ביתי", "גוף ראשון רבים", "אני כבר חוזר", "מקומי / לא קל" עבודות ספציפיות לאתר וקטעי וידאו.

עבודותיה מוצגות ברחבי העולם. עבד עם הכוריאוגרפים יסמין גודר, ענבל פינטו, ארקדי זיידס, רונית זיו ועוד. אצר את אירוע המחול של הרי הגליל ואת מהדורת 2015 של פסטיבל המחול של מכלול בירושלים מורים באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים



איריס ארז

איריס (1971) היא כוריאוגרפית ורקדנית עצמאית. באמצעות עבודותיה איריס מחפשת להביא את התחומים הפוליטיים והציבוריים דרך הגוף הרוטט הפרטי ולחקור את ההשפעות ההדדיות זו על זו.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : איריס ארז
מתי : חמישי 10/12/2020 19:30