לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורי ריקוד להרחבת התודעה בכפר אוריה

הצטרפ/י
עם : עינת רווה
מתי : שישי 08:30-10:30
עלות : ₪360 שח לחודש
עם :

עינת רווה

שיעורי ריקוד בהם הלמידה נעשית תוך הקשבה והתבוננות פנימה. השיעורים מתקיימים בקבוצה אינטימית ומתאימים לאנשים אשר יש בהם תשוקה לרקוד וסקרנות לחקור תנועה.
נעים להכיר, שמי עינת רווה- רקדנית, יוצרת ומלמדת מזה כ-20 שנה. מורה מוסמכת לשיטת פלדנקרייז, בימים אלה לומדת לתואר שני במחול. אני מאמינה שתפקידי כמורה, הוא להוביל את תלמידיי בעדינות פנימה אל עצמם, אל המעיין הנובע שלהם.

זוהי הזמנה למסע אישי אל פשטותו של הריקוד. בעזרת כוונון עדין של תודעתנו, ניתן ביטוי לריקוד המבקש להתממש מתוכנו. נקשיב פנימה, נבקש להיות, ננוע מתוך היותנו. מתוך שקט, מעיין היצירה נפתח...

שיעורי ריקוד בהם הלמידה נעשית תוך הקשבה והתבוננות פנימה ולא מתוך חיקוי מודל חיצוני. לפיכך יש מקום לכל אחד, לבוא לידי ביטוי כפי שהוא ולהתפתח ביחס לעצמו.

השיעורים במחוגה מתקיימים בקבוצות אינטימיות ומתאימים לאנשים אשר יש בהם תשוקה לרקוד וסקרנות לחקור תנועה. ע"י מהלכים יצירתיים מונחים- נשכלל יכולות תנועתיות, נלמד להיות נוכחים בתנועה באופן מלא, נדייק ונזקק את השפה הייחודית לנו. כל אלה, על מנת להגיע לריקוד בהיר ואותנטי, הנובע מתוך חופש פנימי.


מתי?

ימי שישי בוקר - שעה 08:30-10:30

איפה?

המחוגה הוא סטודיו כפרי, שקט ויפהפה, מרחב של השראה וטבע. זהו מרחב המאפשר למידה וגילוי עצמי, בדרך אל חופש ומימוש עצמי בריקוד.

איך מצטרפים?

השאירו פרטים כאן בטופס הצטרפות קצר ואחזור אליכם באהבה!

עינת רווה

עינת רווה- רקדנית יוצרת ומלמדת מזה 20 שנה. מורה מוסמכת לשיטת פלדנקרייז, לומדת לתואר שני במחול. מאמינה שתפקידי כמורה, הוא להוביל את תלמידי בעדינות פנימה, אל עצמם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : עינת רווה
מתי : שישי 08:30-10:30
עלות : ₪360 שח לחודש

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך