לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

המסע למדבר

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ארגון לפעום
פסיכותרפיה גופנית »  טיפול רגשי »  ריטריטים טיפול רגשי »  טיפול רגשי »

הצטרפ/י
עם : מיכאל וייס פסיכותרפיסט
מתי : רביעי- ראשון 23/1/2022-19/1/2022
עם :

מיכאל וייס פסיכותרפיסט

4 ימים של מסע רגשי בעומק המדבר. במדבר, שקט. כה שקט, עד שנשמעים רחשי ליבנו, עד שתישמע הפעימה אותה איבדנו. המסע מלווה תהליך רגשי אישי עמוק בהנחייה המקצועית של של מיכאל וייס וצוות מלווים תומכים
המסע למדבר הוא מפגש המאפשר עבודת עומק רגשית בחיבור עם הטבע, בסביבה המנותקת מרעשי היומיום שלנו. מטרת המסע היא ליצור מרחב ניטרלי בזמן, במירוץ החיים? לתוכו נוכל ליצוק תוכן רגשי שונה מהמתאפשר בתוך שגרת חיינו ובתוך רצף מנגנוני ההגנה שייצרנו ועל ? פיהם אנו חיים ופועלים לרוב.

המסע פונה למי מאיתנו שמבקש לפלס מעט דרך לעצמו, לאמת שלו, לעצור להתבוננות במחסומים שעוצרים אותו, ולקבל כלים שיסייעו לו ליצור את החיים שלו כפי שהוא רוצה שהם יהיו.

המסע יתחיל ביום רביעי בבוקר, נצא כל אחד ממקומו בדרך אל הערבה שם ניפגש קבוצה של עד 35 משתתפים, נפרד מהמכוניות מהטלפונים, מהמוכר ונתחיל דרך שתימשך עד לפנות בוקר של ראשון אל עומק המדבר מתוך כוונה להעמיק לתוכנו.

נלך במדבר כל אחד עם עצמו ולפעמים עם מישהו שפגשנו בדרך, נגלה את עצמנו במקומות אותם אנו לרוב שמים בצד בכדי "לתפקד". מידי פעם ניפגש כולם יחד במהלך היום לדיאלוג של שיתוף והכוונה ובערבים סביב מדורה, שם ניתן מענה רגשי למה שעולה בנו, כך אולי נסכים להשיל מעלינו מגננות שכולאות אותנו בתחושת מוגבלות וניצור פתחים וכיוונים חדשים. במסע ניתן מענה רגשי לפחדים, תסכולים וקשיים שעולים מתוך ההתמודדויות השונות בחיים שלנו.

את המסע ינחה מיכאל וייס (פסיכותרפיה גופנית) ואותו ילווה צוות מסייעים שעברו הכשרה לכך, ויתמכו את המסע ? רגשית ולוגיסטית.

מיכאל וייס פסיכותרפיסט

מיכאל וייס הוא פסיכותרפיסט גופני בהכשרתו, המתמחה בטיפול רגשי בחולי סרטן ובני משפחותיהם. מיכאל מלמד במסע הזה למדבר אחריות כמפתח לשינוי: אם אעשה לרגע בחיי אחרת, זה יכול לשנות את הכל, או אפילו חלק ניכר.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : מיכאל וייס פסיכותרפיסט
מתי : רביעי- ראשון 23/1/2022-19/1/2022