לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מחול הוליסטי מקודש Temple Dance בתל אביב-יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם ספיר שני
ריקוד חופשי »  תנועה חופשית »  תכניות לימוד תנועה חופשית »  תנועה חופשית בתל אביב-יפו »

הצטרפ/י
עם : Sapir Shanie
מתי : שישי 31/12/2021 12:00-14:00
עלות : ₪900
הטבה :₪800
עם :

Sapir Shanie

דרושות נשים שאוהבות לרקוד ומתחברות לעולם הגוף-נפש וההתפתחות הרוחנית ליצירה וקבוצה לימודית מרגשת חדשה!!

זהו ויז?ן שקורא לנשים להתאחד יחד סביב האהבה לריקוד והרצון המשותף למצוא בריקוד תרגול רוחני.

מחול הוליסטי מקודש Temple Dance - מרחב שמחבר בין אמנויות מקדש עתיקות, מחול אתני, מודרני ומקודש לבין תנועה חופשית, חקירתית והזמנה למציאת שפת הביטוי האמנותית, הייחודית והאותנטית שלנו. שפת מחול הוליסטית שמזמינה לחקור את עומקי המיסטיקה הנשית דרך פרקטיקות וטקסים ממסורות עתיקות לחיבור עם הגוף, הטבע ועם האלה הפנימית.

למי המרחב הזה מתאים?

- נשים באשר הן, בכל גיל או סטטוס, עם ניסיון או בלי ניסיון בריקוד, שמחוברות לעצמן ורוצות ללמוד עוד כלים להעמיק את החיבור עם עצמן.

- לנשים שאוהבות לרקוד והיו רוצות לשחרר חסמים כמו ?אני לא יודעת לרקוד, אני לא רוקדת יפה, אני לא מצליחה להיות משוחררת בריקוד, בושה וכד?... ? וללמוד להתאהב בעצמן מחדש ולגלות את הריקוד שלהן כאמנות שעוברת דרכן וזורמת דרכן בקדושה.

- לנשים שרוצות להכיר וללמוד מתודיקה שמשלבת גם ריקוד חופשי וגם ריקוד מובנה עם טכניקה שלוקחת השראה ממחול אתני, מודרני ומקודש בלימוד בדרך ובקצב נעים, רך ומאפשר.

- למי שרוצה להיות חלק מקבוצת נשים שעוברת יחד תהליך של העצמה, חיבור לנשיות ולסיסטרהוד. לא עוד חוג ריקוד שרק באים לרקוד וללכת. אלא מרחב שגם מאפשר לנו לפתוח את הלב ולהיפגש בעיניים.

- לכל מי שמרגישה סקרנות להתחבר למוטיבים נשיים ולארכיטיפ האלה, ללמוד שפת גוף שמשדרת עוצמה, בטחון, רכות, יופי ואהבה עצמית.

- לנשים שרוצות להתנסות בפרפורמנס בסביבה מעצימה

- למי שיכולה להתחייב לתהליך של 8 מפגשים בימי שישי בצהריים בת?א שיתחיל ב 31/12 כיריית פתיחה לשנה החדשה. 7 מפגשים בסטודיו + מפגש 8 פרפורמנס קבוצתי קסום של ריקוד האלה בטבע שכולל יום צילומים מעצים ונשי עם תמונות מקצועיות ווידאו.

מאחר וזוהי יצירה ומרחב לימודי חדש, המחיר הוא מחיר השקה סופר נוח ושווה!!! נשים שיגיעו יזכו להיות חלק מתהליך ההתהווות והעיצוב של הויז?ן הזה. את מרגישה את הקריאה אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר ולקבל עוד פרטים :)

Sapir Shanie

יוצרת מרחבי מודעות והתפתחות דרך תנועה וריקוד חופשי. לומדת וחוקרת תודעה, תקשורת ויחסים. דרך כלים ושיטות תרפיה אינטגרטיביות בגוף-נפש, תת-המודע ושחרור חסמים רגשיים, מלווה ומדריכה אנשים להתחבר למהות הפנימית ולעוצמות שבהם.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
Anat Shafran Or
Itsik Salama
חנה משיח
עליזה דורון
Ronit
<

כל הפעילויות של ספיר שני:

סלסה למתחילים

סלסה למתחילים

סלסה למתחילים מהצעד הראשון!» עם Sapir Shanie

כל השבוע
סלסה למתחילים

סלסה למתחילים

עם: Sapir Shanie

מתי: כל השבוע

שיתוף חברים
עם : Sapir Shanie
מתי : שישי 31/12/2021 12:00-14:00
עלות : ₪900
הטבה :₪800