לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורי לייפדאנס עם חן בהרצליה

הצטרפ/י
עם : חן גלבוע נעים
מתי : ימי שני 20:00-21:30
היכן : undefined
עלות : ₪264
הטבה :₪240
עם :

חן גלבוע נעים

שיעורי ריקוד לנשים
כושר על טהרת המחול
לימוד סגנונות ריקוד מגוונים בשילוב אמפרוביזציה מונחית וריקוד חופשי
להתחבר ללב, לעצמך ולרגע באמצעות הריקוד
עוצמה ושחרור

השיעור מורכב משלושה חלקים:
החלק הראשון מתמקד בטכניקה. חלק זה מובנה. הוא מתבסס על עשרה סגנונות מחול שונים ומגוונים, תוך מינונים מדוייקים בין חזרתיות על התנועות ומגוון גדול המאפשר עניין, תוך שילובם כרוטינות. חלק זה מוכר לנו כרקדניות בצעירותינו, אך בנוי ומותאם לנשים ללא ידע או נסיון קודם. כל סגנון מצייג ונוגע בצד אחר בנשיות: ריקוד אפריקאי כשבטי , מחובר ליום יום ולפשטות החיים. סגנון הבוליווד (סרטים), שילוב של הודו והוליווד, יוצרת תנועות בעלות שפה רומנטית דרמתית ומלאה בפנטזיות. היפ הופ חושף את הצד הישרדותי והחד בנו, הפלמנקו מחבר אותנו למקום עם כבוד, גבולותפנימיים וחיצוניים, ותשוקה ועוד.


ככל שהשיעור מתקדם...ואנו מתחממות פיסית, רגשית ומנטלית אנו יכולות להתחיל לתת מקום לביטויי עצמי בשיעור, לתת מקום ליצירתיות וחופש בסטודיו. החלק השני מתבצע בעזרת גומיות כוח בשילוב עם תכניים אימוניים (coaching) ואימפרוביזציה. בחלק זה של השיעור נבחר נושא ,אותו נחקור דרך התנועה כאשר בשיעור מועלות אפשרויות בחירה וכלים המתאימים להתמודדות עם הסוגיה. חלק זה קשה מאד פיסי! אנו מביאות את הגוף אל הקצה הן מבחינת סיבולת והן כוח. החלק השלישי הוא ריקוד חופשי לגמרי. מסיבה אמיתית ? נשים מכל גיל שהופכות לנערות בנפשן. משתוללות ופורקות כל עול. הגוף, הרגש והמחשבות משתחררים לחלוטין, אנו חשות מלאות חיות, אנרגיות של שמחה וכוח. תחושות מיוחדות וממכרות שנשארות ומלוות אותנו ביום יום...גם אחרי שהשיעור מסתיים.



זוהי שיטה שבה ניתן לעבור תהליך אישי, באופן קליל ושמח, בסביבה נקייה משיפוט, מלווה בזיעה וטירוף, שאגות וחיוכים בלתי נגמרים...ואף פעם...לא להסתכל על השעון.



נשים מגלות את היכולת לשמוח ולהשתולל בלי צורך בחתונה או חברות..אלא בשביל עצמן! ללא הצורך להוכיח משהו למישהו ? לשכוח לשעה וחצי מהניקיונות, הבישולים, עבודה ומחוייבויות אחרות. להקדיש אותם לעצמך, לעיצוב הגוף, טיפוח הנפש והתמקדות בתכנים עמוקים.

חן גלבוע נעים

רקדנית תרפיסטית בתנועה ומדריכת לייפדאנס
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

כל הפעילויות של חן נעים:

שיעורי לייפדאנס עם חן

LifeDance

שיעור כושר על טהרת המחוללימוד סגנונות ריקודי עולם- פלמנקו, היפ הופ, ג`אז, בוליווד, ג`ייב, מודרני, סלסה, אפריקאי, ריליס ומזרחי. שילוב של אימפרוביזציה וכוחריקוד חופשי והרפייה » עם חן נעים

שלישי
שיעורי לייפדאנס עם חן

LifeDance

עם: חן נעים

מתי: שלישי

שיתוף חברים
עם : חן גלבוע נעים
מתי : ימי שני 20:00-21:30
היכן : undefined
עלות : ₪264
הטבה :₪240

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך