לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסיכודרמה בקבוצה - תיאטרון המראות

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אריאלה ברזל
טיפול בקבוצה »  פסיכודרמה »  סדנאות פסיכודרמה »  פסיכודרמה »

הצטרפ/י
עם : אריאלה ברזל
מתי : שני 1/9/2014 19:00-22:00
ללא תשלום
עם :

אריאלה ברזל

קבוצת פסיכודרמה בהרצליה מתחילת ספטמבר 2014
מפגשים בני שלוש שעות בימי שני אחת לשבוע בערבים

לפרטים וקביעת מפגש הכרות:
אריאלה 054-4958695
מיקוד על העמקת המודעות, על שיפור מיומנויות תקשורת בינאישית וספונטאניות בתוך הקבוצה ומחוץ לה באמצעות דינמיקה קבוצתית, משחקי תפקידים ופסיכודרמה. אין צורך בנסיון בדרמה.

מתוך ההנחה שקונפליקטים לא מודעים מפעילים דפוסים לא יעילים של התנהלות מול העולם ושבקבוצה משתחזרים דפוסים אלו כמו גם חוויות חיים ראשוניות לא מעובדות - נצא למסע של חקירת הקבוצה את עצמה ואת מטריצת המפגשים בתוכה על מנת לזהות, לפענח ולייצר אלטרנטיבות יעילות .

בקבוצה הפסיכודרמטית המשתתפים יכולים לבחור בכל רגע ורגע אם להיות הצופים בדרמות שאחרים פורשים, אם להיות הבמאי והשחקן הראשי בסיפור של עצמם, אם להשתתף כשחקן משנה או כלחשן בדרמות של אחרים, או להתמקד בדרמה הנוצרת בתוך המרחב הקבוצתי עצמו ולחקור את מאבקי הכוח, את היצר והיצירה, את האהבות והקנאות, את הידידות והבדידות, עולם ומלואו שהוא ההוויה האנושית מאז ומעולם...
בטיפול קבוצתי משמשים הבמה, הקבוצה והמנחה מעין רשת אל תוכה נשזרות חוויות החיים של כל המשתתפים. בתוך הרשת הזו נחקרים דפוסי ההתנהלות, התגובות הרגשיות, האסוציאציות החופשיות, הזיכרונות, החלומות, התקשורת הבינאישית, מה שמדובר ומה שאינו מדובר... המפגש הקולקטיבי של הלא-מודעים מייצר עבור כל אחד מן המשתתפים הזדמנות לפענח את חידות עולמו הפנימי וליצור לעצמו אופציות התנהלות יעילות ומתגמלות יותר.

הטיפול הקבוצתי מאפשר אימון בשיפור דפוסי תקשורת, בחיפוש אחר חלופות פרודוקטיביות, בהתמודדות עם מצבי לחץ, בקבלת החלטות חשובות בחיים, בזיהוי נקודות התורפה ובגילוי מקורות החוסן הפנימי. מטרת המסע הפסיכותרפי להעצים את יכולתו של האדם להתמודד עם מורכבותו באהבה, לשפר את הערך העצמי שלו ואת יכולת ההתמודדות שלו עם הזולת ועם העולם כמו שהוא: מספק חלקית ומתסכל חלקית, שלם כמו היין והיאנג, היום והלילה, הקיץ והחורף ? שחור ולבן.

התעריף:800 ש"ח לחודש

אריאלה ברזל

אריאלה ברזל (M.A)
פסיכודרמטיסטית, פסיכותרפיסטית באמצעות אמנויות (מדריכה), מנחה קבוצות, משלבת שיטת EMDR בעבודה הטיפולית הפרטנית.

מנהלת המכון להנחיית קבוצות בשילוב אומנויות: www.ariellabarzel.co.il/groups

www.ariellabarzel.co.il
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
<

שיתוף חברים
עם : אריאלה ברזל
מתי : שני 1/9/2014 19:00-22:00
ללא תשלום