לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

"מחול אוטוביוגרפי" בתל אביב יפו

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם חגית יקירה
»   »  סדנאות »   בתל אביב יפו »

הצטרפ/י
עם : Hagit Yakira
מתי : שני
עלות : ₪135
עם :

Hagit Yakira

סדנת תנועה ויצירה סדנה אינטנסיבית ועמוקה המזמינה את המשתתפים להתבונן בעצמם, ולחקור את עצמם ביחס לאחר ואת עצמם ביחס לרגשותיהם ולזיכרונותיהם שלהם.
חגית משתמשת בעבודתה במתודיקות מתוך הטיפול בתנועה, קונטקט אימפרוביזציה, תיאטרון ותנועה. היא שמה דגש על עבודה פיזית ויצירתית, שימוש בטקסטים ובקול – באווירה תומכת ומחזקת. הסדנה מהווה הצצה לדרך עבודתה של הכוריאוגרפית.

הסדנה תתקיים ביום ב` 16/5
בין השעות 17:00-20:30
ברח` הנוטר 16 אפקה, תל אביב
הסדנה מיועדת לכל מי שמעוניין להתנועע באוריינטציה אישית וחופשית.
גילאי 20 ומעלה.
עלות: 135 ₪

חגית יקירה דוקטורנטית בכוריאוגרפיה ב-Laban Centre; כוריאוגרפית, רקדנית, ומורה למחול. בוגרת האקדמיה למוזיקה ולמחול ע"ש רובין בירושלים, מטפלת בתנועה מוסמכת מטעם סמינר הקיבוצים ובעלת תואר שני בחוג לתיאטרון-מחול ב- Laban Centre, לונדון. מתגוררת בימים אלה בלונדון.
הדוקטורט של חגית חוקר את הכוריאוגרפיה ה"עצמית-אותנטית" של האמן המופיע באמצעות דיאלוג תיאורטי בין אלמנטים אמנותיים לאינטלקטואליים.

חגית היא אמנית אורחת באחד המרכזים החשובים למחול עכשווי בלונדון, "The Place", ומוזמנת ליצור כוריאוגרפיות ב- Laban Centre וב-The Place. ממומנת על ידיArts Council England . יוצרת עבודות תיאטרון-מחול אינטימיות וקאמריות שעוסקות בהיבטים שונים ומגוונים של יחסים בין בני אדם. היא מפתחת סגנון אישי של עבודה ותנועה אלטרנטיבית, המתבסס על שיתוף פעולה עם אמנים שונים מתחומים שונים. עבודתה מתבססת פחות על מופע ספקטקולארי ויותר על ביטוי אישי של אמנים הנוטלים חלק בתהליך היצירתי.
חגית מגיעה לארץ עם להקתה לסבב הופעות ולהעברת סדנאות.

להרשמה ומשלוח תשלום: יהודית סלוצקי
רח` ד"ר שלום לוין 10, ת"א. 69621.
[email protected]

Hagit Yakira

כוריאוגרפית ופרפורמרית, מופיעה עם עבודותיה באנגליה וברחבי אירופה. השתתפה בתחרות כוריאוגרפיה בספרד והגיעה למקום השני; בתחרות כוריאוגרפיה בפינלנד וזכתה במקום הראשון. הופיעה בכמה פסטיבלים מהמובילים בתחום מחול האוונגרד באנגליה ובאירופה.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : Hagit Yakira
מתי : שני
עלות : ₪135