לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכי יוגה מכוני פילטיס

מדריכי יוגה | סטודיו לפילאטיס | תנועה בונה
פעילויות בתחום יוגה » פעילויות בתחום התעמלות וכושר »

יוגה עם גיא
מאמין ביוגה לכל אחד להשגת בריאות ושמחה

גיא ירום מורה בכיר ליוגה ומטפל. מלמד יוגה כ 15 שנים במסגרות מגוונות. קבוצות, שיעורים פרטיים ואירועים מיוחדים. -טיפול ביוגה תרפיה - שיעור יוגה אישי לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות, כאבים כרוניים ובעיות יציבה. -טיפול בעיסוי תאילנדי מסורתי.

ד"ר איריס סלומון הר-אבן
חיה עם הטבע ומפיצה רפואה הוליסטית בעולם

בעלת סטודיו `יוגה בהבנה` אבטליון, גליל תחתון . מורה להאטה יוגה, ויני יוגה , יוגה נשים בהריון .

אקרו-יוגה ענבר
מדריכת אקרו-יוגה, AYfit, אקרובאלנס

מורה מוסמכת לאקרו-יוגה ולאקרו-יוגה פיטנס (AYfit) מטעם ארגון האקרו-יוגה העולמי היחידה בארץ בעלת שתי הסמכות אלו. מעבירה שיעורים פרטיים, סדנאות ושיעורים קבועים למתחילים ולממשיכים

סאנגה יוגה
יוגה בחיי היום יום

סאנגה יוגה. קהילת יוגה במודיעין. בליבה של מודיעין שוכן בית חם, אינטימי, נעים, מקצועי ומושקע לכל שוחרי היוגה.

רייצ?ל קרנצמן
יוגה לגב בריא ושמח

רייצ?ל קרנצמן ייסדה ומנהלת את ?Embody Physical Therapy?, את ?יוגה בסאן דייגו? ומארגנת יוגה בכנסי רפואה למרכז UCSD לרפואה אינטגרטיבית.

אילה אלמוג
אילה אלמוג

יעקב סנדרוביץ BEM Training System
יעקב סנדרוביץ, המייסד של שיטת B.E.M

שיטת B.E.M. משלבת שיטות ואסכולות תרגול שונות, בינן: יוגה הודית וטיבטית, צ`י קונג, ווינג צ`ון, בה גואה, גוג`ו-ריו והתעמלות.

מיה גולדשטיין
ויג?נאנה יוגה ברמת גן

מורה ליוגה בשיטת ויג?נאנה יוגה. מלמדת כ-20 שנים ברמת גן ובתל אביב.

בית תנועה
מקום לתנועה ויצירה

סטודיו משותף לשלוש נשים רוקדות. יש אצלנו פעילויות תנועה שונות - קונטאקט, תנועה אותנטית, פילאטיס, אמפרוביזציה, מחול בקהילה, קבוצות הורים וילדים.

שיטת אבקסיס
טכנולוגיית רטט לולייני

אורלי אבקסיס הוסמכה בגרמניה ל - GYROKENSIS,GYROTONIC, ופילאטיס.מלמדת ומטפלת מזה שנים בקבוצות ופרטניים בשיטה ששוברת את הכלים המוכרים של גוף ותנועה. עובדת עם כאב ופציעות ובשיפור איכות התנועה והחיים.

נוגה שלו
נוגה שלו מורה מוסמכת בכירה ליוגה

שיעורי יוגה לכל הרמות, יוגה קלסית לכולם, חיזוק לקראת הריון ולאחריו, תרגול בקבוצות קטנות עם יחס והתאמת תרגול אישיים. לא נדרש ניסיון או גמישות רק רצון לתרגל. סדנאות תוכן וקהילת יוגה שמחה

פז פילאטיס
סטודיו לפילאטיס מכשירים, מזרן ויוגה

Einat Uncig
Einat Uncig

ורד צח
מורה למחול ותנועה,מטפלת במגע ותנועה

בוגרת המסלול למחול סמינר הקיבוצים, מדריכת פילאטיס וג`ירוטוניק, ומטפלת במגע מיופשיאלי ובתנועה. מורה, רקדנית ויוצרת. מורה ללטיני ולמחול אפרו-קאריבי, מעבירה סדנאות באימפרוביזציה וקומפוזיציה ברחבי הארץ.

סטודיו 59 שדה ורבורג
סטודיו 59 - לתנועה ועיצוב הגוף

סטודיו 59 ממוקם בתוך חוות סוסים במושב שדה ורבורג , חוגי ריקוד לילדים , נוער ומבוגרים . פילטיס ריצפה , הריקוד הלטיני - ליידי סטייל , מחול מודרני , אירובי קיק בוקס , יוגה , , גארודה ואימפרוביזציה למבוגרים .

personal Pilates- תמר נבו
פילאטיס, שיעורים פרטיים בהתאמה אישית

personal pilates הוא פרויקט חיי, בשיעורים "של אחד על אחד" אני מעניקה למתאמן, את המענה המדוייק לצרכיו ולא מנסה להתאים את גופו לתבניות תנועה מוכנות מראש.מטופלים מקבלים את מלוא היכולות המקצועיות שלי, בהקשבה ובהתאמה מלאה

פילאטיס מזרון בנחמני
פילאטיס מזרון בנחמני- רויטל סיוון

בפילאטיס אנחנו "מחנכים" הגוף לחסוך באנרגיה ולהפעיל את השרירים המדויקיים לכל תנועה.השיטה מיועדת לכל אדם הרוצה להרגיש נינוח עם הגוף שלו...

חן יניב
חן יניב

חן יניב

ניב דור-כהן
מרכז סטודיוגה - יוגה-מודעות-תנועה

ניב דור-כהן, תלמידו של דודי מלכא, ובוגר וינגייט אצל ליאורה קסטנבויים שם למד את גישת הויני יוגה.ניב ייסד את מרכז סטודיוגה בפרדס-חנה, שם הוא מלמד ביחד עם מורים נוספים בתחומי תרגול שונים.ניב מלמד ברעננה, בבארותיים ובפרדס-חנה.