לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכי יוגה מכוני פילטיס

מדריכי יוגה | סטודיו לפילאטיס | תנועה בונה
פעילויות בתחום יוגה » פעילויות בתחום התעמלות וכושר »

רייצ?ל קרנצמן
יוגה לגב בריא ושמח

רייצ?ל קרנצמן ייסדה ומנהלת את ?Embody Physical Therapy?, את ?יוגה בסאן דייגו? ומארגנת יוגה בכנסי רפואה למרכז UCSD לרפואה אינטגרטיבית.

אקרו-יוגה ענבר
מדריכת אקרו-יוגה, AYfit, אקרובאלנס

מורה מוסמכת לאקרו-יוגה ולאקרו-יוגה פיטנס (AYfit) מטעם ארגון האקרו-יוגה העולמי היחידה בארץ בעלת שתי הסמכות אלו. מעבירה שיעורים פרטיים, סדנאות ושיעורים קבועים למתחילים ולממשיכים

ד"ר איריס סלומון הר-אבן
חיה עם הטבע ומפיצה רפואה הוליסטית בעולם

בעלת סטודיו `יוגה בהבנה` אבטליון, גליל תחתון . מורה להאטה יוגה, ויני יוגה , יוגה נשים בהריון .

יוגה עם גיא
מאמין ביוגה לכל אחד להשגת בריאות ושמחה

גיא ירום מורה בכיר ליוגה ומטפל. מלמד יוגה כ 15 שנים במסגרות מגוונות. קבוצות, שיעורים פרטיים ואירועים מיוחדים. -טיפול ביוגה תרפיה - שיעור יוגה אישי לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות, כאבים כרוניים ובעיות יציבה. -טיפול בעיסוי תאילנדי מסורתי.

אילה אלמוג
אילה אלמוג

לעוף עם הגוף GYROTONIC, GYROKINESIS
סטודיו לשיקום בתנועה בהדרכת שירה סגל פלג

בכל גיל, ובכל מצב, לגוף שלכם יש פוטנציאל עצום להביא לכם בריאות, שמחה וחיוניות בשיעור GYROTONIC תגלו את החופש לפרוץ גבולות, ולהשיג גוף גמיש, חזק וקליל, כמו שמעולם לא הכרתם!

דארמה-המקום ליוגה ברחובות
לכל אחד היוגה שלו

מרכז דארמה שם לו למטרה להביא אליכם את היוגה בצורה רצינית מקצועית ומכובדת. המרכז מנוהל על ידי ניר וענת רז, מורים ליוגה, זוג בעבודה ובחיים. אנחנו בוחרים בקפידה את המורים שמלמדים אצלנו וכן דואגים לספק לכם הסביבה המתאימה ביותר לתרגול היוגה,

ג`ני בירגר
מורה מוסמכת ליוגה, פילאטיס ואלתור בתנועה

אני מגיעה מחקר השפה והקוגניציה, וכיום חוקרת את הגוף, על שכבותיו ומרקמיו. מלמדת טכניקות סומטיות (מלשון סומא = גוף), ביניהן איינגאר יוגה, פילאטיס מזרן וגם מעבירה סדנאות של אלתור בתנועה וריקוד עם מוסיקה חיה. אוהבת לראות א.נשים נעים!

שי קבילי
מורה ליוגה

שי מורה ליוגה מזה 10 שנים, מתרגלת מעמיקה משנת 2005. מתמחה בהאתה סאי יוגה- חקירה של דיוק ויציבה באמצעות תנוחות ארוכות בהשארת בשילוב וויניאסה וסיקוונסים יצירתיים. מלמדת גם וויניאסה והאתה יוגה, יוגה לילדים ומדיטציה. מנחה סדנאות למחול תנועה אלתור ומופע. ניסיון של הוראת יוגה ומחול ברחבי העולם, מהודו עד מקסיקו דרך אנגליה, צרפת, גרמניה וישראל.

מקום ליוגה
מקום ליוגה-בשיטת איינגר בהנחיית ליאת ברץ

תרגול הדרגתי, מדויק ומעמיק של תנוחות היוגה, תרגילי נשימה והרפיה. השיעורים מועברים בקבוצות קטנות, באווירה אישית ומקצועית תוך התאמת התרגול לכל תלמיד ותלמידה.

UNITYoga - יוניטי יוגה
לקחת פסק זמן בשביל הנשמה....

אירוע יוגה ייחודי,לא רק ליוגיסטים.מגוון סגנונות ומפגשים אטרקטיביים עם עולם היוגה!הזדמנות לצמוח במפגש ייחודי עם כלי לחיים.לתלמידי ומורי יוגה,למתרגלים ולמתעניינים בתחום.שיעורי היכרות,מתחם ילדים,טיפולים,דוכנים,מופעים, סדנאות ועוד..

הדר סלמה רביד
הדר סלמה רביד - יציבה ויוגה

חוקרת תנועה מזה 10 שנים. מתרגלת יוגה, תנועה ליציבה נכונה, אימפרוביזציה ומטפלת בשיטת אינטגרציה מבנית. את כל אלה אני מביאה עם עצמי בכל אשר אפנה. דוגלת בהנחיית מאפשרת ומזמינה, שמעודדת את המתרגל לשים את עצמו במרכז, ולמצוא את המרכז של עצמו.

סטודיו בוטיק לפילאטיס קלאסי נוה צדק
מורה בכירה חלוצת הפילאטיס הקלאסי בישראל

הסטודיו לפילאטיס קלאסי הראשון בארץ! שיקום עפ`י השיטה הקלאסית בשילוב טכניקות מנואליות! מעבר למקצועיות ולניסיון הרב הסטודיו מאובזר במכשירי השיטה הקלאסיים המקוריים, בייבוא אישי מארה?ב.

דרך היוגה- טבעון
לחזק את הגוף- להמריא אל הרוח

בסטודיו דרך היוגה ניתן למצוא מגוון שיטות של עבודה עם הגוף. מטפלים ומורים מקצועיים ואוהבים

Sharon Mey-tal
אוקסיג`ן פילאטיס

הסטודיו המוביל לפילאטיס מכשירים ברמת אביב

בית תנועה
מקום לתנועה ויצירה

סטודיו משותף לשלוש נשים רוקדות. יש אצלנו פעילויות תנועה שונות - קונטאקט, תנועה אותנטית, פילאטיס, אמפרוביזציה, מחול בקהילה, קבוצות הורים וילדים.

מלינה רימברג
מורה ליוגה ופילאטיס מטפלת בעיסוי תאילנדי

מורה מוסמכת ליוגה- Lotus Flow, ויניאסה, אשטנגה ויניאסה. מדריכת פילאטיס מזרון ומכשירים מזה 12 שנים, מטפלת בעיסוי תאילנדי. מלמדת ומטפלת בקליניקה באביאל.

סטודיו InMotion
InMotion פילאטיס בהתאמה אישית

במעלה הכרמל, ובקצה רחוב מרגלית, שוכן לו באווירה פסטורלית וירוקה סטודיו InMotion . בסטודיו מתקיימים שיעורי פילאטיס רצפה ומכשירים בקבוצות קטנות או באופן פרטני, פלדנקרייז, ריקודי זוגות כמו גם סדנאות וקורסים למדריכים.

שירן בק
אשטנגה יוגה

מורה בכיר לאשטנגה יוגה

נוגה שלו
נוגה שלו מורה מוסמכת בכירה ליוגה

שיעורי יוגה לכל הרמות, יוגה קלסית לכולם, חיזוק לקראת הריון ולאחריו, תרגול בקבוצות קטנות עם יחס והתאמת תרגול אישיים. לא נדרש ניסיון או גמישות רק רצון לתרגל. סדנאות תוכן וקהילת יוגה שמחה