לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »



אבי בחט Avi Bahat טיפול במגע ותנועה
בי"ס וקליניקה לטיפול במגע ותנועה אבי בחט

אבי בחט הוא מהמובילים בתחום הטיפול במגע ותנועה, מפתח את שיטתו למעלה מ-20 שנה. נותן הכשרה מודולרית בשיטת בחט, הכשרה בשיטת טרייגר והכשרה באינטגרציה המבנית של רולף לפי גישתו הייחודית.

סוזן קדם
פסיכותרפיה בתנועה ו תנועה אותנטית

פסיכותרפיסטית מטפלת בתנועה MA, מדריכה, ומלמדת בתוכניות להכשרת מטפלים.

מזל תדמור
050-5796354

בוגרת קורס הידרותרפיה , מצילה ומורה לשחייה, התעמלות בריאותית במים ומטפלת בשיטת וואטצו, ג`הראה וווטר דאנס. עובדת בבריכה פרטית במושב לכיש, מלמדת בקורס הידרותרפיה במכללת גבעת וושנגטון.

תרגול וואטסו
באו להינות

הי שמי אבירם למדתי וואטסו " שיאצו במים " ואני מבקש לתרגל בכדי להתמחות אז לכל המעוניין ....עבור תשלום סמלי אשמח להעניק את הטיפול ואם את אתה מתמחים אשמח לתרגל איתכםכמעט שכחתי 0525166900בבברכהנשתמע ונשתעשע

נוית נתן
עוצמת הרכות- טיפול הוליסטי עם נוית נתן

נוית היא מטפלת בכירה ב`עוצמת הרכות`. תלמידתה של מפתחת השיטה, ד"ר טובי בראונינג, מזה 8 שנים וחברה בארגון המטפלים של המרכז הבינלאומי של `עוצמת הרכות`.

קסם המגע
טיפול ובילוי זוגי

טיפול ובילוי זוגי בבית לחם הגלילית. חבילות ספא, סדנאות זוגיות ומגע, צימרים, ימי כיף

הידרותרפיה - איריס יפה
טיפול שיקום ופינוק במים. חוויה כלל חושית

בואו להתחבר עם המים לחוויה מהנה ומרגיעה לכל החושים. מפגש מרתק של שלווה, פינוק והנאה.טיפול אידיאלי לסובלים מבעיות אורטופדיות, כאבים, נשים בהריון, סובלים מפחד ממים, ולמעוניינים לשפר את הכושר הגופני ולחטב את הגוף. או לפרגן לעצמם ולגופם.

שי גיל טיפול רגשי וגישור משפחה
טיפול רגשי בתנועה והבעה, פסיכותרפיה

שי גיל ( M.A ) מטפל בתנועה( מדריך), מורה לאומנויות תנועה, מגשר משפחתי ( עו"ד בהכשרתו ) ופסיכותרפיסט. קליניקות: מורן, קדימה צורן, מיט"ב גליל עליון

ויק טנסקי
טיפול במגע אוהב ומרפא

לימודי שיאצו, עיסוי,ביורגונומי סו ג`וק, פיתוח מודעות ומדיטציה. המקומות החסומים, בכל הרמות: פיזית, רגשית ונפשית, הם המקומות שאין שם זרימה, זרימה של אהבה. עוזרת לגלות את המקומות התקועים ולשחרר את מה שמפריע לחיים להיות ריקוד וחגיגה.