לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

יוצרים ומנחים אמנויות הקרקס

הקרקס המודרני הוא צורת אמנות ססגונית משמחת לבבות המשלבת יכולות אקורבטיות ודרמטיות. תחום לימודי הקרקס בארץ הולך ומתרחב עם פתיחת בתי ספר לקרקס ותכניות לימודים לקהל הרחב ולבעלי הנסיון. אין כמו עמידת ראש לפני ארוחת הבוקר לפתיחת היום והחזה, ואין כמו תנוחת אקרובלנס טובה עם בן/ בת הזוג לשמירה על שיווי המשקל.
פעילויות בתחום קרקס » פעילויות בתחום אקרו »

אילה אלמוג
אילה אלמוג

מור שרגא
אקרו יוגה במכמורת -לכולם!

חוגים וסדנאות תנועה יוגה ואקרובאלאנס בעמק חפר. לכולם...

אקרו-יוגה ענבר
מדריכת אקרו-יוגה, AYfit, אקרובאלנס

מורה מוסמכת לאקרו-יוגה ולאקרו-יוגה פיטנס (AYfit) מטעם ארגון האקרו-יוגה העולמי היחידה בארץ בעלת שתי הסמכות אלו. מעבירה שיעורים פרטיים, סדנאות ושיעורים קבועים למתחילים ולממשיכים

להקת קרקס גאיה
להקת קרקס מודרני המתמחה במופעי אוויר

המחקר המרכזי של הלהקה סובב סביב המימד האנושי בטכניקות הקרקס האוויריות:התנועתיות האישית של האקרובטים-שחקנים, הרגשות שלהם, התחושות שלהם, הכנות שלהם. הדרך לגרום לקהל לדמיין ולהרגיש את האומן דרך הטכניקה ואת הטכניקה דרך האומן.

דליה דינאי
דליה דינאי

אקרובטית, מורה ליוגה וליוגה אווירית

ליסה ג?יקובסון
אשה חופשייה בתנועה, מטפלת ואמנית

ליסה ג?יקובסון מלווה תהליכי גופנפש, מסע רגשי פנימה, התפתחות יצירה והעצמה אישית. מוסמכת בטיפול בנשימה מעגלית- ריברת?ינג, התמקדות והוראת התמקדות, שיטת אילן לב, כלים ב s.e וטיפול בטראומה. אמנית ויוצרת בתיאטרון פיזי

קרקס שבזי - זירה לקרקס עכשווי (ע"ר)
מיקומנו : קיבוץ עין שמר

קרקס שבזי ממוקדם בקיבוץ עין שמר. אנו מרכז ליצירה המתמחה בקרקס פיזי עכשווי,בית ספר עם מסלול להכשרה מקצועית לאמני קרקס ברמה בינלאומית, מרכז חוגי, מרכז מופעים ומרחב רזידנס (שהות אמן). אנחנו ממוקמים בלב שדרת האמנית בקיבוץ עין שמר.

ON - A sacred space for creation
ON - Creation Space

אורית נבו` אמנית יוצרת, כותבת ומביימת קרקס עכשווי בארץ ובעולם. מנחה סדנאות בנושא כתיבה ובימוי קרקס מנהלת אמנותית ויזמית בתחום היצירה המקצועית בקרקס העכשווי בישראל, מנהלת את ON CREATION SPACE - מתחם רזידנסים יחיד מסוגו לאמני תנועה בחדרה.

לוחם של אהבה - קרקס דאחקה
"לוחם של אהבה" בסינמטק ת"א - 24.1, 30.

קרקס דאחקה נדד בישראל עם מסר של שלום ואהבה ומופע קרקס נודד.. יואב קליינמן ועידו גלס צילמו את המסע ויצרו את "לוחם של אהבה" - סרט שמתעד את המסע וקורות הקרקס במציאות הישראלית והעולמית

אירינה שולמן
אירינה שולמן-שחקנית פעלולנית ופנטומימאית

שחקנית פעלולנית ופנטומימאית, ניסיון של 20 שנה בהפקות תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה בארץ ובחו"ל. בוגרת בית הספר לפנטומימה בקייב(פנטומימה), בית הספר למשחק "ניסן נתיב" ת"א, סמינר הקיבוצים ת"א (בימוי והוראה).

יולנה צימרמן
מנחה סדנאות ליצנות ומנהלת סטודיו המטריה

יולנה שחקנית בוגרת ניסן נתיב ובעלת תואר ראשון בתיאטרון .יוצרת מביימת ומופיעה בהצגות בארץ וברחבי העולם. ליצנית רפואית למעלה מעשור ומנחה סדנאות תיאטרון פיזי וליצנות מודרנית ברחבי הארץ ובחו"ל. מנהלת סטודיו המטריה ביפו- מרכז ליצנות ואימפרוב.

לבמה - שלומי גולן
בית ספר תיאטרון

תלמידים, ליצנים, אנשי במה, להטוטנים, פחדנים, אמיצים...כולם בדרך לבמה!

InMotion Dance - חיפה
בית ספר לריקודים סלונים ולטינים בחיפה

בסטודיו מרהיב עם נוף לים אנו מלמדים אתכם לרקוד מהצעד הראשון, בקבוצה קטנה ואיכותית או באופן פרטני, עם הדרכה מעולה. סגנונות הריקוד כוללים את הטנגו והואלס, סווינג, סלסה ובצ`טה, צ`הצ`ה, רומבה ועוד...

אלעד שדה - אקרויוגה
מלמד קורסים בתל אביב במגוון רמות תרגול

כל אחד/ת יכול/ה לעוף - בהדרגה ובביטחון נבנה שלב אחרי שלב, ונגלה כמה הגוף שלנו מסוגל לעשות - כבר כמו שהוא היום.

זיו שפירא - אקרובלנס
אקרובלאנס

אקרובלאנס הוא ענף קרקסי, שמבוסס על יצירת פרמידות אנושיות, המורכבות משני אנשים או יותר. תהליך האקרובלאנס מפתח: איזון, ריכוז, גמישות, אמון עם פארטנר\ים.

גיא שימשי, אחד על אחד
גיא שימשי, אחד על אחד

מאמן ומנהל "אחד על אחד" ? מאמן כושר אישי בביתך. חי ונושם פעילות גופנית 24 שעות ביממה. רקדן לשעבר בקבוצת "מיומנה". אלוף הארץ פעמיים באיגרוף תאילנדי. מצטיין קורס מאמנים בוינגייט.

קרקס פלורנטין
בית לאומנויות הקרקס

קרקס פלורנטין הוא קרקס מודרני שבו אומני הקרקס מתמחים באקרובטיקה אווירית, להטוטי אש, הליכה על חבל, אקרובלנס (שווי משקל בזוג),