לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

יוצרים ומנחים אמנויות הקרקס

הקרקס המודרני הוא צורת אמנות ססגונית משמחת לבבות המשלבת יכולות אקורבטיות ודרמטיות. תחום לימודי הקרקס בארץ הולך ומתרחב עם פתיחת בתי ספר לקרקס ותכניות לימודים לקהל הרחב ולבעלי הנסיון. אין כמו עמידת ראש לפני ארוחת הבוקר לפתיחת היום והחזה, ואין כמו תנוחת אקרובלנס טובה עם בן/ בת הזוג לשמירה על שיווי המשקל.
פעילויות בתחום קרקס » פעילויות בתחום אקרו »

מור שרגא
אקרו יוגה במכמורת -לכולם!

חוגים וסדנאות תנועה יוגה ואקרובאלאנס בעמק חפר. לכולם...

אילה אלמוג
אילה אלמוג

אקרו-יוגה ענבר
מדריכת אקרו-יוגה, AYfit, אקרובאלנס

מורה מוסמכת לאקרו-יוגה ולאקרו-יוגה פיטנס (AYfit) מטעם ארגון האקרו-יוגה העולמי היחידה בארץ בעלת שתי הסמכות אלו. מעבירה שיעורים פרטיים, סדנאות ושיעורים קבועים למתחילים ולממשיכים

גיא שימשי, אחד על אחד
גיא שימשי, אחד על אחד

מאמן ומנהל "אחד על אחד" ? מאמן כושר אישי בביתך. חי ונושם פעילות גופנית 24 שעות ביממה. רקדן לשעבר בקבוצת "מיומנה". אלוף הארץ פעמיים באיגרוף תאילנדי. מצטיין קורס מאמנים בוינגייט.

עין אל גורי
קרקס, שעורי אקרובטיקה אווירית ואקרובלנס

עינאל גורי ,אומנית במה וקרקס ,מתמחה במקצועות האוויר ואקרובלנס,עובדת דרך ליצנות מודרנית וממש אוהבת את החיים...

זיו שפירא - אקרובלנס
אקרובלאנס

אקרובלאנס הוא ענף קרקסי, שמבוסס על יצירת פרמידות אנושיות, המורכבות משני אנשים או יותר. תהליך האקרובלאנס מפתח: איזון, ריכוז, גמישות, אמון עם פארטנר\ים.

חוות שלום מה נשמע
חוות שלום מה נשמע

חוות שלום מה נשמע הינו מרכז חינוך לקיימות סביבתית וליצירה באומנויות המפעיל בתוכו את בית הספר לקרקס "לחייך" ומהווה מקום למפגש בינלאומי רב תרבותי ? ירכא, גליל מערבי.

אקדמית "דרך הקרקס"
בכל חיסרון טמון יתרון

אקדמיה לקרקס ומחול המשלבת בתוכה לימודים עיוניים.שלושה מישורים עיקריים, אומנותי, פדגוגי וחברתי.אומנותית: "להקת סטפני" יצרה את המופע Slow Release, משלב בין מחול, קרקס ומוזיקה.פדגוגית-האקדמיה לקרקס, לימודי קרקס בבוקר לילדים, נוער ומבוגרים.

קרקס שבזי - זירה לקרקס עכשווי (ע"ר)
מיקומנו : קיבוץ עין שמר

קרקס שבזי ממוקדם בקיבוץ עין שמר. אנו מרכז ליצירה המתמחה בקרקס פיזי עכשווי,בית ספר עם מסלול להכשרה מקצועית לאמני קרקס ברמה בינלאומית, מרכז חוגי, מרכז מופעים ומרחב רזידנס (שהות אמן). אנחנו ממוקמים בלב שדרת האמנית בקיבוץ עין שמר.

קרקסומניה
בית ספר לאקרובטיקה אוירית

ביה"ס לאקרובטיקה אוירית במספר סניפים ברחבי הארץ ההרשמה לילדים מכתה ג` ומעלה, לנוער ,קבוצות מבוגרים

קרקס פלורנטין
בית לאומנויות הקרקס

קרקס פלורנטין הוא קרקס מודרני שבו אומני הקרקס מתמחים באקרובטיקה אווירית, להטוטי אש, הליכה על חבל, אקרובלנס (שווי משקל בזוג),

מרכז סנדסיאל sandciel
בית ספר ריקוד חדש קרקס מודרני

ס?נ?ד?ס?יא?ל בית הספר הגבוה ומרכז ארצי לתיאטרון מחול וקרקס מודרני מציע מסלול הכשרה של שלוש שנים. מטרת בית הספר הינה להכשיר ולשכלל אמנים ויוצרים רב תחומיים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר כך שיוכלו להשתלב בכל מגזר אמנותי בו יבחרו.

אירינה שולמן
אירינה שולמן-שחקנית פעלולנית ופנטומימאית

שחקנית פעלולנית ופנטומימאית, ניסיון של 20 שנה בהפקות תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה בארץ ובחו"ל. בוגרת בית הספר לפנטומימה בקייב(פנטומימה), בית הספר למשחק "ניסן נתיב" ת"א, סמינר הקיבוצים ת"א (בימוי והוראה).

אבנר הוכפלד
מלמד אקרו-יוגה ואקרובלאנס

* יוגה * Partner Stretching * אקרובלאנס * מסאז` תאילנדי * Thrapeutic Flying * עמידות ידיים *

עודד זהר
יועץ אירגוני, מנחה קבוצות, ג`אגלר, סופר

אני מאמין בכוחה של החוויה לשנות את מחשבותינו, מילותינו, פעולותינו וגורלנו. יועץ אירגוני והבעלים של חברת ההדרכה "זהר חוויות למידה". מנחה קבוצות באירגונים לעבוד טוב יותר וביחד. מחבר הספר "זן ג`אגלינג" - שבע תובנות על מולטי-טסקינג ותשומת לב".