לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מטפלים במגע

פעילויות בתחום טיפול במגע »

אמיר מאירוביץ
מגע-עוטף

טיפולי מגע לגוף ולנפש שיאצו,רפואה סינית,רייקי

גופיה | gufiya
סטודיו לתרבות הגוף

בסטודיו גדול ויפה בצפון תל אביב מתקיימים מגוון שיעורים:פילאטיס, פלדנקרייז, קונטאקט אימפרוביזציה, מחול, יוגה לילדים. יש חניה!בגופיה אנחנו שמים דגש גדול על תנועה בריאה ומודעת, על נוכחות גופנית, פיתוח והעצמת יכולות התנועה וחופש הביטוי של

המרחב הפנימי
המרחב הפנימי

המרחב הפנימי הינו מרכז חברתי להתפתחות אישית ומקצועית בתחום אומנויות המגע בישראל. אנו במרחב מתמחים בלימודי שיאצו, רפלקסולוגיה ותרגולי צ`י קונג.

שלומית עצמון
מכשירה מטפלים ומלווה תהליכים דרך הגוף

מלווה אנשים בתהליכי התפתחות והעצמה אישיים ב-22 השנים האחרונות,מפתחת ומכשירה מטפלים ב"דרך הגוף: המסע פנימה"בעלת תואר שני באנתרופולוגיה, בוגרת לימודי "שיטת גרינברג" ,"תטא הילינג",

אנאבל חיות טיפול במגע
הגוף מדבר אני מקשיבה

כשאני עוצמת את עיניי ומדמיינת את עצמי מטפלת אני מתחילה לחוש את הידיים שלי מתמלאות אהבה,זוהי זרימה ישירה מהלב אל הידיים,נולדתי עם ידיים שרוצות לאהוב,שיודעות לרפא,שיודעות מתי היכן ואיך לגעת.

רחלי שכטר - מדריכת גרינברג מוסמכת
לחוות את החיים דרך הגוף - הדרכה דרך מגע

מדריכת גרינברג מוסמכת עם ניסיון של כמעט 10 שנים, עובדת במרכז תל אביב בקליניקה פרטית, עובדת עם אנשים שבאים בגלל מגוון רחב של כאבים או סימפטומים שמפריעים להם להיות במיטבם ביום יום. באמצעות הדרכה ומגע נוצרים התנאים הדרושים לגוף בשביל להחלים

זמן תנועה - מרכז טבעי לגוף ולנפש חיפה
חוג פלדנקרייז בחיפה

לומדים את שיטת פלדנקרייז בחיפה מבוגרי קורס הוראת השיטה. מקצועני הריקוד והתנועה המעוניינים להעניק לגופם אתנחתא, מקבלים תמיכה והכנת הגוף לייעודו בריקוד. ייחוד השיטה ביכולתה ליצור איזון והרמוניה תנועתיים, למניעת שחיקת סחוסים ופריצות דיסק.

להרגיש בגוף בבית
גבי מינצברג

גבי מינצברגמורה מוסמכת בשיטת פלדנקרייז,16 שנות נסיון שהצטבר בעבודה עם מגוון אנשים רחב, בעבודה פרטנית, בקבוצות וסדנאות. עובדת גם עם אמנים ומוזיקאים.

שי לי פיינברג קרניוסקרל
קרניוסקרל נשימת חיינו אומנות הריפוי

קרניוסקרל היא הקשבה לתנועות החיים בגופינו ולתנועה הריתמית של נוזל מוח השדרה. תפקידה לבטא את נשימת החיים שלנו ואת הבריאות בתוכנו. "כל חלקי הגוף כולו מצייתים לחוק הנצחי האחד של החיים והתנועה". (ד"ר א"ט סטיל).

אודי לישא
מומחה ומורה לעיסוי בירושלים

טיפולי עיסוי בירושליםבנוגע לגוף הקליניקה לטיפולי מגע בירושלים.אני מאמין שטיפול של שעה אינו מספיקלכן אני נותן לכם טיפול של שעה וחצי באותו מחיר של שעה.* עיסוי שבדי בגישה הוליסטית.* עיסוי רקמות עמוק.* טיפול למצבי כאב והגבלה בתנועה

נוית נתן
עוצמת הרכות- טיפול הוליסטי עם נוית נתן

נוית היא מטפלת בכירה ב`עוצמת הרכות`. תלמידתה של מפתחת השיטה, ד"ר טובי בראונינג, מזה 8 שנים וחברה בארגון המטפלים של המרכז הבינלאומי של `עוצמת הרכות`.

studio fly
בית ייחודי לפילאטיס, גארודה ותנועה

סטודיו FLY הוא מרחב מקצועי במרכז ת"א, בו כל אדם המעוניין לתחזק, לשפר ולאתגר את יכולותיו הגופניות יכול לעשות זאת באווירה אינטימית, בעזרת צוות מדריכים מקצועיים, שנבחרו בקפידה.

חנה הולצר
חנה הולצר

מטפלת בהבעה ויצירה ומטפלת ברימה

Rachel Adler - The Yoga Space
Yoga & Thai Massage in the heart of TLV

שיעורי יוגה באנגלית בלב תל אביב וטיפולי עיסוי תאילנדי מסורתי.Yoga instruction specializing within the Anglo and international community. Rejuvenating Traditional Thai Massage treatments at home or in the comfort of a studio.

מורה לפלדנקרייז-לובה טסלר
לשחרר את ספונטניות לתנועה חופשית בכל גיל

בשיטת פלדנקרייז משתמשים בתרגילים פשוטים ועדינים אשר מטרתם לשפר את יכולת התנועה ולסייע בטיפול בחיזוק שרירי השלד

רחל רפואה אלטרנטיבית
האחות רחל טיפולים אלטרנטיביים במודיעין

שמי רחל ואני אחות במקצועי, ובנוסף בעשרים השנים האחרונות גם מטפלת מוסמכת במגוון טיפולים אלטרנטיביים החל משיאצו, דרך רפלקסולוגיה, דיקור סיני (אקופונטורה), רייקי, עיסוי תינוקות, כוסות רוח ועוד.

המרכז ללימודי שיטת אילן לב
שיטת אילן לב - טיפול ותנועה לגוף ולנפש

שיטת טיפול לשיפור היכולת האנושית להסרת מגבלות שמקורן בפגעים ובקשיים תיפקודיים.

המרכז הישראלי ל ריבאלאנסינג - איזון גופנפש
טיפולים ווסדנאות במגע,תנועה ונשימה

מטפלת בשיטת ריבלנסינג, הילינג, גשטאלט גופנפש וביואנרגיה. בעלת תואר בפסיכולוגיה ולימודי מזרח אסיה מאוניברסיטת ת"א.מסייעת בהכשרות מטפלים בריבלנסינג ופלסיישן. מנהלת את המרכז הישראלי לריבלנסינג

בריא בעיר
מרכז בין תחומי לרפואה משלימה בת"א

במרכז "בריא בעיר" ניתנים טיפולי גוף ונפש הוליסטיים - הומאופתיה, אוסתאופתיה ורפלקסולוגיה. בנוסף פועל במקום סטודיו פילאטיס מכשירים מאובזר לעילא. צוות המרכז שמח לחלוק ידע ועצות מתחומי הרפואה הטבעית, תוספים טבעיים ומוצרי קוסמטיקה טבעית.

מרחב טאו ענת ופיטו שרייבר
מקום של רפוי פיתוח חוסן פיסי-נפשי ורוחני

טיפולים בזן שיאצו, רפואה סינית וצ`י גונג רפואי בקליניקה של ענת שרייבר במרחב טאו בטבעון. שיעורים וסדנאות באמנויות לחימה פנימיות מועברים על ידי פפיטו שרייבר