לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מדריכי ריקודים מקודשים

פעילויות בתחום ריקודים מקודשים

אילנה עילם
מטפלת ומנחת סדנאות תנועה ומדיטציה

מטפלת בתנועה ומנחת סדנאות תנועה, מדיטציה, מחול ומדיטצייה סופית.

בי"ס אקהלדאנס של הדרך הרביעית
ריטריט הריקודים המקודשים של גורדייף

בין אם חקרתם לעומק או שזו לכם פעם הראשונה, הריטריט הזה עשוי להיות אחד הדברים המאתגרים ביותר שניסיתם! חיבור של תנועה ומוסיקה, פסיכולוגיה ומתמטיקה, מיסטיקה סופית ופיזיולוגיה. בריקודים של גורדייף הנדסת אנוש מדויקת שאין שני לה, שמנגישה לכם את הבלתי אפשרי. הריטריט קורה בארץ רק פעם בשנה! 300 ש"ח הנחה לקוראי דרך גוף.

פנינה לוקיץ
מחול סופי פנינה לוקיץ

פוסעת בדרך הסופית מזה מספר שנים. מאז שנחשפתי לפלא של הסיבוב בשיעוריה של מורתי מירי אלון, מחפשת כל מורה שיעשיר את יכולת הסיבוב שלי.

מחול סופי - שעורים, סדנאות, מפגשי תפילה
אורה בלחה

מפגשים של זיכר ומחול סופי ביפו בהשתתפות מוסיקאיםהסיבוב הסופי מתוך המסורת וסיבוב חופשי הזיכר, חוויתי ועוצמתי המשלב שירה, תיפוף ונגינה. זהו טכס בו לוקח חלק כל מי שחווה אותו

סהרה פיקסי טרייבל פיוזן
סהרה פיקסי ריקודי בטן טרייבל פיוז?ן

סהרה פיקסי רוקדת ריקודי בטן מגיל צעיר וגם מוזיקאית זמרת יוצרת. טיילה במשך 15 שנה בעולם וספגה ידע מתרבויות רבות. מלמדת ומופיעה בכל הארץ ובעולם סטודיו פרטי נסיון 20 שנה מחזיקה בתעודות רבות, תואר רקדנית הבטן הבין לאומית המקצועית לשנת 2020.

מורני Morni מחול הודי
ריקוד הודי קלאסי (קאטק), בוליווד וצועני

היכרות ולימוד המחול ההודי. חשיפה לתרבות שונה ומגוונת מלאה צבעים ומקצבים. ריקוד באמצעותו לומדים מקצבים שונים, קואורדינציה, אסתטיקה ודיוק של תנועה, הריקוד כולל בתוכו קטעי משחק, חשיפה לשפה ולתנועות עממיות הבאות לידי ביטוי בריקוד.

אלטרנטיבה- מרכז הוליסטי
שיראן בל

מרכז הוליסטי מיוחד שיושב על שדה חקלאי בטבע העירוני, מול קיבוץ מעיין צבי בדרך לחוף הים. מרחב סדנאות מקורה וממוזג עם מרפסת פרגולה גדולה, מטבחון ופינת ג`קוזי.

סמדר יערון
ריקוד מקודש סופי עם סמדר יערון

סמדר יערון - מנחה ריקודים מקודשים וריקוד סופי. שחקנית, בימאית, מוסיקאית, יוצרת רב תחומית, ממייסדי המרכז לתיאטרון עכו ושותפה לניהולו. מופיעה עם יצירותיה, עטורות פרסים,בארץ ובעולם.

גיואן
ריקודים מקודשים

עבודתו של ג`ורדייף נעשתה בעיקר דרך תנועה ויודעה בשם "ריקודים מקודשים" היא מאזנת בין המרכזים המנטלי,הפיסי והריגשי ומשקפת לנו את הדפוסים המעכבים באישיותנו.התנועה מביאה להתבוננות ולזכרון עצמי. גיואן מלמד את התנועות כבר 15 שנה ברחבי העולם.

מור גפן מחול אתני אמנותי
מור גפן- טרייבל פיוז`ן מחול אתני אמנותי

רקדנית, יוצרת ,בסגנון הטרייבל פיוז`ן, פלמנקו ברגליים יחפות, ריקודי בטן, מחול צועני ומחול מדרך המשי . מדריכת מחול ,פילאטיס ויוגה מוסמכת

ג`יוואן- ריקודים מקודשים Jivan
התנועות המקודשות של גורדייף עם ג`יוואן

ג`יוואן במקור מאנגליה חי כעת בישראל. חי ולמד באשרם של אושו ב-25 השנים האחרונות. עובד עם התנועות המקודשות של גורדייף 15 שנה. בנוסף התמחה בפסיכולוגיה הומאניסטית,יעוץ ופריימל. ג`יוואן מוביל קבוצות זן בטכניקת "who is in" וסאטורי.

אתניקה - אורית סוכרי
אתניקה- מחול אתני עתיק ועכשווי

רקדנית יוצרת ומרפאה בתנועה, חוקרת את הריקוד הנשי , המקודש ואת המוזיקה והמחול לאורך דרך המשי למעלה מ 17 שנים,מביאה ידע של מחולות עתיקים וצועניים אל תוך חקר תנועה אותנטי עכשווי ואישי. מתמחה במגוון מחולות מדרך המשי.