לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

תיאטרון חזותי

פעילויות בתחום תיאטרון חזותי

המופע של דדי
המופע של דדי

שחקן בתחום התיאטרון הפיזי מזה עשר שנים. מעצב תלבושות ותפאורה. בחמש השנים האחרונות יוצר בתיאטרון קליפה.

תמר בורר
יוצרת בימתית רקדנית ומורה לבוטו

תמר בורר יוצרת בימתית רקדנית, ומורה לבוטו יוצרת ומופיעה מזה 20 שנה בארץ ובחו"ל, עוסקת בחקר התנועה הפנימית וביטויה הרב גוני והטוטאלי כאחד מרבה לשתף פעולה עם אומנים מתחומים שונים ומלמדת בוטו לקהל הרחב ולאוכלוסיות ייחודיות

יולנה צימרמן
מנחה סדנאות ליצנות ומנהלת סטודיו המטריה

יולנה שחקנית בוגרת ניסן נתיב ובעלת תואר ראשון בתיאטרון .יוצרת מביימת ומופיעה בהצגות בארץ וברחבי העולם. ליצנית רפואית למעלה מעשור ומנחה סדנאות תיאטרון פיזי וליצנות מודרנית ברחבי הארץ ובחו"ל. מנהלת סטודיו המטריה ביפו- מרכז ליצנות ואימפרוב.

קן הקוקיה בית ספר לתיאטרון רב תחומי
בית ספר לתיאטרון רב תחומי

בית הספר מציע שני ימי לימוד מלאים בשבוע, ועוד קורסי העמקה מקצועיים בדרך ליצירה בימתית אותנטית. התכנית באה להכשיר אמנים ליצור במרחב המרתק של התיאטרון הרב תחומי.

חן דנון-זקס
שחקנית ומדריכת ניה מוסמכת

שולמן אירנה- mime art
פנטומימה, תיאטרון תנועה, פעלולים

20 שנה ניסיון במשחק, פנטומימה ופעלולים. בוגרת ניסת נתיב ת"א, Be.d הוראת תיאטרון ובימוי. מלמדת סדנאות, כיתות אומן, בתי ספר למשחק.

בתיה ארגוב
אישתדמה

אמנית בינתחומית יוצרת מיצבים בחלל ומתנועעת בתוכם או בסמוך להם.

החממה למחול
החממה למחול

פרויקט מעבדתרבות היא תוכנית של מועצת הפיס לתרבות ולאומנות, כאשר מטרת הפרוייקט היא לאתר ולסייע בבנייתה של יצירה אומנותית איכותית באיזורי הפריפריה ולטפח מנהיגות אומנותית בתחומי המחול, התיאטרון, הקולנוע והמוסיקה.

עינת אבס- אונציג
פרפר- לנוע אל השינוי

שימוש בעולמות התנועה תיאטרון והמפגש בינהם כדי לגלות את הכוחות שבנו , את היוצר שאנחנו. אנו נשתמש בכלים אלו כדי לחוות את עצמנו כמו שלא ידענו קודם

יאיר אבן זהר
יאיר אבן זהר

יאיר החל לעשות שטויות מגיל צעיר ומשחק בבובות מגיל 18, לצערו הרב, אז, כמו היום, הוא ובובותיו לא רואים את העולם עין בעין. אה, כן, והוא גם דוקטור למדעי המחשב עם התמחות בבינה מלאכותית.